19 Ιουλίου 2019

Αυξανόμενη ζήτηση για εκπαιδευτικά προγράμματα επιχειρηματικής ανάλυσης

Τα κολέγια και τα πανεπιστήμια προσφέρουν ολοένα και περισσότερο πτυχία επιχειρηματικής ανάλυσης. Οι απόφοιτοι μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη τεχνολογιών πληροφορικής και επιχειρηματικών δυνατοτήτων μικρών και μεσαίων οργανισμών.

Στην Αμερική, τα εκπαιδευτικά προγράμματα επιχειρηματικής ανάλυσης έχουν αναδυθεί σε κολέγια και πανεπιστήμια για να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη ζήτηση για επιστήμονες δεδομένων και άλλους ειδικούς σε θέματα ανάλυσης.

Μεταξύ των ταχύτερα αναπτυσσόμενων κλάδων σπουδών τόσο σε ιδιωτικά όσο και σε κρατικά σχολεία, βρίσκονται τα μεταπτυχιακά προγράμματα MSBA (Master of Science in BusinessAnalytics). Τα πτυχία αυτά δίνουν μορφή σε ό, τι μέχρι τώρα αποτελούσε άμορφο εκπαιδευτικό χώρο.

Περισσότερα...

Βελτιώστε την εμπειρία του πελάτη σας σε 8 βήματα

Η ACT-IAC παρουσίασε ένα βιβλίο στρατηγικής για την αναθεώρηση των υπηρεσιών που αφορούν τους πολίτες.

Με το Λευκό Οίκο και το Κογκρέσο να πιέζουν τους οργανισμούς να κάνουν τις υπηρεσίες των πολιτών αντάξιες του 21ου αιώνα, μια κρατική ομάδα τεχνολογίας εμπορίου εξέδωσε ένα βήμα προς βήμα οδηγό για την προσέγγιση μιας αναβάθμισης της εμπειρίας πελατών ενός οργανισμού.

Περισσότερα...

Βιβλίο στρατηγικής για μια σωστή εμπειρία πελατών

Τι είναι: "Βιβλίο στρατηγικής για μια σωστή εμπειρία πελατών: Ένας οδηγός για τη μετατροπή της παροχής υπηρεσιών", έρευνα από την κοινότητα ενδιαφέροντος ACT-IAC για την εμπειρία του πελάτη.

Γιατί γίνεται: Μια σωστή εμπειρία πελατών μπορεί να αποφέρει μεγαλύτερη επιτυχία της αποστολής, να αυξήσει την αποτελεσματικότητα, να ενισχύσει τις εργασιακές σχέσεις και να βελτιώσει την εμπιστοσύνη προς την κυβέρνηση. Όταν οι οργανισμοί διευκολύνουν τους πολίτες να ολοκληρώνουν τα καθήκοντά τους ή να πραγματοποιούν τις απαιτήσεις τους, τότε την ίδια ώρα αυξάνονται και τα ποσοστά συμμόρφωσης.

Περισσότερα...

Ραγδαία αύξηση σημειώθηκε σε όλους τους τομείς μιας επιχείρησης, αφού η έννοια του πελάτη στο λιανικό εμπόριο έγινε πρωταρχικής σημασίας

 

 Η ευκαιρία

Μια κορυφαία διεθνής αλυσίδα μόδας θεώρησε την εξυπηρέτηση πελατών ευκαιρία βελτίωσης. Η ανώτατη διοίκηση προέτρεψε τους διαχειριστές καταστημάτων και τις ομάδες τους να «βελτιώσουν την εξυπηρέτηση», χωρίς να υπάρχει καμία οδηγία σχετικά με το πώς θα πρέπει να μοιάζει αυτή η «βελτιωμένη υπηρεσία». Οι διαχειριστές καταστημάτων ερμήνευσαν την οδηγία με διαφορετικό τρόπο. Η ευκαιρία ήταν να καθοριστεί η μοναδικότητα της «επωνυμίας» της υπηρεσίας και να αναπτυχθεί σε κάθε κατάστημα παγκοσμίως.

Περισσότερα...

Πώς να υπερφορτώσετε την εμπειρία του πελάτη με RFID

Πώς μπορούν οι λιανοπωλητές να παραμείνουν ή και να ευδοκιμήσουν σε ένα περιβάλλον στο οποίο οι επιχειρήσεις που δε δουλεύουν online έχουν αμφισβητηθεί σοβαρά; Σύμφωνα με μια μελέτη της PwC, το 78% των καταναλωτών λέει ότι οι συνεργάτες πωλήσεων με καλή γνώση του προϊόντος παίζουν σημαντικό ρόλο για την εμπειρία αγορών. Συγχρόνως, από μελέτη της McKinsey & Company παρατηρείται ότι οι λιανοπωλητές που μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών κατά 10%, μπορούν και να αυξήσουν τα έσοδα έως και 10%.

Περισσότερα...

3 περιπτώσεις που η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) χρησιμοποιείται για την εμπειρία του πελάτη

Το AI είναι μια λέξη-κλειδί σε όλες σχεδόν τις βιομηχανίες και γίνονται πολλές συζητήσεις γύρω από το πώς μπορεί να μεταμορφώσει την εμπειρία των πελατών. Πώς, όμως, μπορεί το AI να παίξει ρόλο στην εμπειρία του πελάτη και πώς πραγματικά μοιάζει όταν τίθεται σε λειτουργία; Οι δυνατότητες μπορεί να είναι ατελείωτες, αλλά πολλές από αυτές στηρίζονται σε τρεις βασικές ιδέες.

Περισσότερα...

Εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης «τόσο καλό όσο οι ειδικοί» στην ανίχνευση οφθαλμολογικών παθήσεων

Το σύστημα μηχανικής μάθησης μπορεί να εντοπίσει περισσότερες από 50 διαφορετικές ασθένειες των ματιών και να επιταχύνει τη διάγνωση και τη θεραπεία.

Ένα νέο σύστημα μηχανικής μάθησης λειτουργεί εξίσου αποτελεσματικά όσο οι καλύτεροι εμπειρογνώμονες στο να ανιχνεύει οφθαλμικά προβλήματα και να παραπέμπει τους ασθενείς για θεραπεία, λένε οι επιστήμονες.

Το πρωτοποριακό σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, που αναπτύχθηκε από το DeepMind σε συνεργασία με το νοσοκομείο Moorfields eye Hospital NHS και το Πανεπιστημιακό Κολλέγιο του Λονδίνου, μπόρεσε να παραπέμψει τους ασθενείς σε περισσότερες από 50 διαφορετικές οφθαλμικές παθήσεις για περαιτέρω θεραπεία με ακρίβεια 94% - ανταγωνιζόμενο έτσι τους καλύτερους ειδικούς ματιών παγκοσμίως.

Περισσότερα...

Η Ινδία μπορεί να γίνει ο κόμβος του αυτοματισμού παγκοσμίως: o συνιδρυτής Ankur Kothari & ο ερευνητικός οργανισμός «Automation Anywhere»

Ο συνδυασμός της ρομποτικής διαδικασίας αυτοματοποίησης (RPA) με τα γνωσιακή τεχνολογία και τα analytics είναι οι παίκτες-κλειδιά για την έξυπνη αυτοματοποίηση.

Το Automation Anywhere είναι ο ηγέτης της αυτοματοποίησης ρομποτικών διαδικασιών με περισσότερους από 1.000 πελάτες και 600.000 bots σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία κέρδισε 396 νέους πελάτες το 2017. Σε μια συνέντευξη με την ETCIO.COM, ο Ankur Kothari συνιδρυτής του ερευνητικού οργανισμού Automation Anywhere συζητά πώς η εταιρεία κάνει την αυτοματοποίηση προσιτή σε όλους.

Περισσότερα...