Υπηρεσίες σαν τα Google analytics είναι πολύ καλά για να κερδίσεις το μέγιστο από τα δεδομένα σου αλλά για να καταλήξεις στα λίγα συμπεράσματα που σε ενδιαφέρουν περισσότερο μπορεί να πάρει πολύ χρόνο. Πρόσφατα, η Google πρόσθεσε ένα νέο χαρακτηριστικό στην υπηρεσία της η οποία χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να φέρει τη πληροφορία στην επιφάνεια αυτόματα.

Είναι τώρα διαθέσιμο στην Assistant οθόνη στο mobile app Google Analytics. Όπως είπε ο Ajay Naimani, product manager του Google Analytics, επιτρέπει στον χρήστη να δει, αυτό που του έπαιρνε ώρες για να ανακαλύψει, μέσα σε 5 λεπτά.

Το εργαλείο χρησιμοποιεί τη μηχανική ευφυία της Google για να βρει τη πληροφορία ανάμεσα στις χιλιάδες μετρήσεις και διαστάσεις. Πιο συγκεκριμένα, χτενίζει τα δεδομένα και προσφέρει σχετική πληροφορία και προτάσεις.

Για παράδειγμα, αν είσαι στο χώρο της λιανικής πώλησης και προσπαθείς να ετοιμαστείς για τη σεζόν των διακοπών το εργαλείο μπορεί στη στιγμή να φέρει στην επιφάνεια ευκαιρίες ή ανωμαλίες που κρύβονται στα δεδομένα,  όπως ποια προϊόντα έχουν υψηλότερο του κανονικού αύξηση πωλήσεων, ποιες μέθοδοι διαφημίσεων επιστρέφουν τα περισσότερα κέρδη και ποιες συσκευές χρησιμοποιούν οι πελάτες για να έρθουν σε επαφή με το προϊόν σου.

Επίσης, το εργαλείο προσφέρει γρήγορες συμβουλές για το πώς να βελτιώσεις τα Google Analytics δεδομένα σου. Είναι βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη, άρα γίνεται εξυπνότερα με τον καιρό καθώς μαθαίνει περισσότερα για την επιχείρηση σου και πως χρησιμοποιείς το λογισμικό.

Το νέο αυτοματοποιημένο χαρακτηριστικό είναι ήδη διαθέσιμο στο επίσημο Google Analytics mobile app σε Android και iOS για αγγλόφωνους χρήστες. Η Google εργάζεται για να φέρει το εργαλείο αυτό στην web έκδοση του λογισμικού αλλά και σε άλλες γλώσσες πέρα των αγγλικών. Εν τω μεταξύ, η Google καλεί τους χρήστες να προτείνουν ποια γνώση θα ήθελαν να βλέπουν αυτόματα από τα δεδομένα του και συλλέγει μετά αυτές τις ιδέες.

Πηγή: infoworld.com