Κάθε χρηματοοικονομικός οργανισμός παράγει δεδομένα, αλλά δεν οργανώνουν και δεν κάνουν προϊόν όλοι τους τις πληροφορίες, επειδή η ενασχόληση με μεγάλους όγκους δεδομένων είναι δαπανηρή. H GoodData επιδιώκει να βοηθήσει τις εταιρείες χρηματοοικονομικών υπηρεσιών να έχουν κέρδος απ’ τα δεδομένα τους με οικονομικά αποδοτικό τρόπο.

Ο Blaine Mathieu, επικεφαλής μάρκετινγκ και υπεύθυνος προϊόντων, εξηγεί: “Για εμάς και για τους πελάτες μας, τα δεδομένα και οι αναλύσεις είναι κέντρο κέρδους. Το κάνουμε αυτό βοηθώντας σας να συλλέξετε τα δεδομένα σας, κάνοντας τις αναλύσεις, έπειτα τις κάνουμε προϊόν και στη συνέχεια διανέμουμε τα προϊόντα αυτά με ασφάλεια και σε μαζική κλίμακα." Ο Mathieu επισημαίνει ότι “μετατρέποντας τα δεδομένα σε γνώση και τελικά σε δράση είναι κάτι που ονομάζουμε μια έξυπνη επιχειρηματική εφαρμογή".

Στο FinovateFall 2016 νωρίτερα αυτό το έτος, η GoodData που χρησιμοποιήθηκε από εταιρείες σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών, παρουσίασε ένα προϊόν ειδικά για τον τομέα των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών. Οι αναλύσεις που παραδίδονται από τη GoodData βοηθούν τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να εξατομικεύουν εφαρμογές για τις ανάγκες των πελατών, τη βελτίωση της εμπιστοσύνης των πελατών, και ενδεχομένως να αυξήσουν τις πωλήσεις.

Στοιχεία της εταιρείας:

  • Έχει έδρα στο Σαν Φρανσίσκο
  • Ιδρύθηκε το 2007
  • Το 42% των εταιρειών του Fortune 500 χρησιμοποιούν τη GoodData
  • Το δίκτυό της αποτελείται από περισσότερες από 40.000 παγκόσμιες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε διάφορους κλάδους

 

Roman Stanek, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της GoodData.

Finovate: Τι πρόβλημα λύνει η GoodData;

Stanek: Η πλατφόρμα GoodData επιτρέπει στις επιχειρήσεις να παίρνουν τα δεδομένα τους και να τα μετατρέπουν σε κέντρο κέρδους. Οι πελάτες ενσωματώνουν τις αναλύσεις σε υπάρχουσες ροές εργασιών τους για τη διανομή προσαρμοσμένων αναλύσεων για το σύνολο των δραστηριοτήτων του οικοσυστήματός τους. Η GoodData σας επιτρέπει να λανσάρετε τα δεδομένα σας ως προϊόντα σε εβδομάδες ή μήνες, όχι χρόνια. Η ομάδα των ειδικών μας υποστηρίζει τις επιχειρήσεις από την αρχή μέσω του λανσαρίσματος, και με χιλιάδες επιτυχημένες λανσαρίσματα μπορούμε να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να έχουν κέρδος απ’ τα δεδομένα τους γρήγορα και εύκολα.

Finovate: Ποιοι είναι οι κύριοι πελάτες σας;

Stanek: Οι πρωταρχικοί πελάτες της GoodData είναι μεγάλες εταιρίες που έχουν αναγνωρίσει την αξία των δεδομένων τους και διαταράσσουν τις αγορές τους με την προσφορά δεδομένων ως προϊόντων στους τελικούς χρήστες τους. Η GoodData συνεργάζεται με εταιρείες σε όλα τα επίπεδα με τους ακόλουθους κλάδους να δείχνουν το δρόμο: η υγειονομική η περίθαλψη, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, το λιανικό εμπόριο, οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, τα ταξίδια και η φιλοξενία.

Finovate: Πώς η GoodData λύνει το πρόβλημα καλύτερα;

Stanek: Με την ενσωμάτωση των αναλύσεων στις καθημερινές εφαρμογές των χρηστών στις επιχειρήσεις, εξαλείφεται η ανάγκη για εναλλαγή μεταξύ των εφαρμογών, έτσι η γνώση παραδίδεται στο σημείο της δράσης. Δεδομένου ότι οι περισσότεροι χρήστες των επιχειρήσεων δεν είναι αναλυτές, οι πίνακες παρέχουν επίσης προτεινόμενες δράσεις για στελέχη πρώτης γραμμής για να παίρνουν εύκολα αποφάσεις.

Finovate: Πείτε μας ποια είναι η αγαπημένη σας υλοποίηση της λύσης σας.

Stanek: Μία από τις αγαπημένες μου υλοποιήσεις είναι με την ServiceChannel, μια εταιρεία διαχείρισης εγκαταστάσεων που έχει αποδιοργανώσει εντελώς την αγορά της. Μαζί με την παροχή αναλύσεων στους πελάτες της, παρέχει επίσης δεδομένα στους εργολάβους που συναγωνίζονται για το έργο που κανονικά δεν θα το σκεφτόσασταν για την ανάλυση των δεδομένων. Έχουν επίσης προγνωστικές αναλύσεις στους πελάτες τους, δείχνοντας δεδομένα όσον αφορά τις καιρικές συνθήκες και τη γεωγραφία για να βοηθηθεί η μέτρηση ή όταν χρειαστεί να συναφθούν συμβάσεις για την εργασία HVAC πριν από μεγάλες καταιγίδες ή καύσωνες, για παράδειγμα. Έχουμε δεκάδες παραδείγματα πελατών που έχουν αλλάξει εντελώς τον τρόπο με τον οποίο η βιομηχανία τους κοιτάζει και χρησιμοποιεί τα δεδομένα σήμερα.

Finovate: Ποιο στοιχείο στο δικό σας παρελθόν σας έδωσε την αυτοπεποίθηση να αντιμετωπίσετε αυτή την πρόκληση;

Stanek: Έγινα ένας επιχειρηματίας στα μέσα της δεκαετίας του '90, και ενώ υπήρχαν κάποια δύσκολα διδάγματα, όπως συμβαίνει με κάθε επιτυχημένο έργο, μου άρεσε η πρόκληση της οικοδόμησης μιας ομάδας και μιας εταιρείας. Συνεχώς καινοτομώ και έχω εμπειρία πάνω από 20 χρόνια που βοηθούν στην καθοδήγηση της λήψης των αποφάσεων μου.

Finovate: Ποιες είναι οι επικείμενες πρωτοβουλίες της GoodData που μπορούμε να δούμε κατά τους προσεχείς μήνες;

Stanek: Η GoodData είναι ενθουσιασμένη στο να βοηθάει τις εταιρείες για την οικοδόμηση έξυπνων επιχειρηματικών εφαρμογών για να επιτρέπει σε όλους όσους εμπλέκονται στο οικοσύστημα της επιχείρησης να έχουν πρόσβαση σε πρακτικές αναλύσεις. Είμαστε επίσης πολύ ενθουσιασμένοι για το πώς η GoodData παίζει ρόλο στην τεχνητή νοημοσύνη με τις προβλεπτικές και κανονιστικές δυνατότητες των αναλύσεων μας.

Finovate: Πού βλέπετε να είναι η GoodData σε ένα ή δύο χρόνια από σήμερα;

Stanek: Θα δείτε την GoodData να συνεργάζεται με μεγάλες SIs για να επεκταθεί το δίκτυο μας και να φέρουμε τις αναλύσεις σε όλους στο δίκτυο της επιχείρησης. Θα συνεργαστούμε με καινοτόμες εταιρείες που ενδιαφέρονται για “διατάραξη” και τη μετατροπή της βιομηχανίας τους. Και θα συνεχίσουμε την επικέντρωσή μας στην τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης που διαθέτουμε.

Πηγή: finovate.com