Πώς μπορούν οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών να αυξήσουν τα έσοδά τους ενώ παράλληλα βελτιώνουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους; Η απάντηση είναι απλή - μέσω της ανάλυσης των δικών τους Big Data.

Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών κάλλιστα θα μπορούσε να φέρει την ένδειξη: «Η μετά Big Data" βιομηχανία. Λογικό, αφού είναι πλημμυρισμένη με Big Data κάθε φορά που κάποιος κάνει απλά μια τηλεφωνική κλήση, στέλνει ένα μήνυμα κειμένου ή περνάει σε απευθείας σύνδεση. Επομένως, με τα Big Data, είναι δυνατή η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης άποψης για το πως να γίνει καλύτερη η εξυπηρέτηση των πελατών και η λήψη real-time αποφάσεων μέσω των real-time analytics.

 

 

Η αύξηση των εσόδων – Όλα αφορούν τους πελάτες σας

 

Προκειμένου να αυξήσουν τα έσοδά τους, οι τηλεφωνικές εταιρίες σήμερα επικεντρώνονται σε πελατοκεντρικά analytics. Μόλις πρόσφατα, για παράδειγμα, μια πολύ γνωστή επιχείρηση τηλεπικοινωνιών της παγκόσμιας αγοράς συνεργάστηκε με μια εταιρεία ανάλυσης Big Data. Η εν λόγω επιχείρηση τηλεπικοινωνιών είναι πλέον εξοπλισμένη με την τεχνολογία που απαιτείται για τη α) δημιουργία αναφορών σε πραγματικό χρόνο για τους πελάτες της και β) για την παροχή υψηλών μέτρων ασφαλείας. Επιπλέον, επέλεξε ένα νέο πάροχο Big Data για την ικανότητά της να συλλαμβάνει, να επεξεργάζεται και να ενσωματώνει τα δεδομένα της σε πολλαπλές πλατφόρμες με σκοπό να εστιάσει καλύτερα στις ανάγκες και τις συνήθειες των πελατών της. Επιπρόσθετα, είναι σε θέση να εξυπηρετεί ακόμη καλύτερα τους πελάτες της κατηγοριοποιώντας τα δεδομένα της με βάση την ηλικία, το εισόδημα, κ.ά.

 

Βελτιωμένη Εξυπηρέτηση Πελατών - Κάντε το να συμβεί σε πραγματικό χρόνο

 

Αν και είναι κοινώς αποδεκτά τα οφέλη των Big Data, το πραγματικό πρόβλημα εξακολουθεί να είναι η πηγή εύρεσης αυτών. Με λίγα λόγια, οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών πρέπει να γνωρίζουν ότι τα  real-time και near real-time analytics είναι πλέον αναγκαία λόγω της ταχύτατης ανάπτυξης των νέων τεχνολογιών (smart phones, tablets, social media networks). Οι επιχειρήσεις που είναι εξοπλισμένες με Big Data έχουν την ευκαιρία να προβλέψουν τις τάσεις που θα επέλθουν, αυξάνοντας έτσι τη διορατικότητά τους. Για παράδειγμα, ένας μεγάλος πάροχο κινητής τηλεφωνίας με πάνω από 53 εκατομμύρια χρήστες που εφαρμόζει Big Data analytics, μπορεί πια και παίρνει πιο συνειδητές, άμεσες αποφάσεις, με αποτέλεσμα την αύξηση σε χωρητικότητα κατά 90% μόνο από την κατανόηση των τάσεων και των συμπεριφορών των πελατών τους. Κι όλα αυτά, λόγω της χρησιμοποίησης των real-time analytics.

 

Μικρότερο ποσοστο απομάκρυνσης πελατών - Το τελικό αποτέλεσμα

 

Συμπερασματικά για να μπορέσουν οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών να είναι πετυχημένες θα πρέπει να επικεντρωθούν στον πελάτη και να εκμεταλλευτούν τις κατάλληλες Big Data τεχνολογίες για να παράγουν near real-time analytics. Με αυτό το τρόπο θα φτάσουν σε μείωση του ποσοστού απομάκρυνσης πελατών (customer churn)  και φυσικά καλύτερο customer service, που θα οδηγήσει την εταιρεία σε ανάπτυξη και αύξηση κερδών.

 

Πηγή: SQREAM Technologies