Με βάση την αναφορά του 2013 της Grocery Manufacturers Association (GMA) «Η φόρμουλα για την ανάπτυξη», ένας κατασκευαστής της CPG σημείωσε πως τα data analytics είναι στρατηγική ανάπτυξης της εταιρίας μέσα σε μια δεκαετία. Αν και δεν είναι νέος στα analytics, ο κατασκευαστής συνειδητοποίησε πως η αναδυόμενη τεχνολογία βοήθησε στις επίλυση πολλών προβλημάτων του τομέα.

Σε συνεργασία με την Deloitte, ελέγχει τα analytics εν δράσει σε πέντε βασικές δυνατότητες. Το αποτέλεσμα ήταν ένα χάρτης του μέλλοντος που ξεπερνούσε τα νέα εργαλεία και διαμορφώνει ξανά τον πολιτισμό και την οργάνωση, τις επικοινωνίες, τη λήψη αποφάσεων και την κεφαλαιοποίηση των καινοτομιών.

Η πρόκληση

Διπλασιασμός των εσόδων


Νωρίτερα το 2013, η GMA, σε συνεργασία με την Deloitte, έκανε μια αναφορά 10 μηνών σχετικά με τα φαγητά, τα ποτά και τα αγαθά σε πακέτα και το πώς οι κατασκευαστές να τα βελτιώσουν με τα analyticsτα big data και θα βελτιώσουν τα αποτελέσματα της αγοράς.  Με την έρευνα, η CPG θα δημιουργήσει επιχειρηματικές δυνατότητες που θα αντλούν insights από την καινοτομία και τα analytics για συνεχή ανάπτυξη. Μετά από μια δεκαετία αγορών, ο κατασκευαστής έχει συγκεντρώσει αρκετές πληροφορίες σχετικά με την οργάνωση και την αντίσταση στις αλλαγές. Υπό την διεύθυνση της Deloitte, η πρόκληση ήταν να καθοριστεί αν υπήρχε το πολιτιστικό, οργανωτικό μοντέλο λήψης αποφάσεων, οι δυνατότητες τεχνολογίας και δεδομένων για να υποστηρίξουν τις ιδέες ανάλυσης και να μεταμορφώσουν την εταιρία με έναν πρακτικό τρόπο.

 

Πώς βοηθήσαμε

Οργανωτική μεταμόρφωση


Η Deloitte υιοθέτησε μια μεθοδική προσέγγιση ανάλυσης και επιλογής προτεραιοτήτων στις ευκαιρίες για αύξηση σε βαθμό κέρδους των πωλήσεων της CPG. Το σχέδιο εστίασε την παρούσα κατάσταση και το μελλοντικό σχέδιο στη δημιουργία κέντρου αριστείας «Innovation and Insights» για analytics. Συνεργαζόμενη με πάνω από 40 ανώτερα στελέχη και επικεφαλής πολλών συνεδριών εργασίας, η ομάδα της Deloitte βοήθησε να φανούν τα επιχειρηματικά κενά και τα προβληματικά σημεία.

 

Η κατάσταση των ΒΑ της CPG φάνηκε ότι έχει λειτουργικά προβλήματα,  αναστέλλοντας δυνατότητες που ήταν απαραίτητες για την υποστήριξη analytics του μέλλοντος. Η Deloitte ερεύνησε πέντε επιχειρηματικές διαστάσεις: εργαλεία και τεχνικές, διαχείριση πληροφοριών και οπτικοποίηση δεδομένων, λήψη αποφάσεων, οργάνωση και ταλέντο και ηγεσία διευθυντών και κουλτούρα — για να βοηθήσει την εταιρία να αποκτήσει μια πλήρη προσέγγιση analytics. Το μελλοντικό κέντρο αριστείας σε συνδυασμό με τεχνολογικές και ψηφιακές καινοτομίες θα συγκεντρώσει big data για βαθύτερα και πλουσιότεραanalytical insights.

 

Λύση

Ενισχυμένη συνεργασία


Κάποτε υπήρχε μόνο το παρόν σύστημα και ένα σχέδιο βελτίωσης των δυνατοτήτων επιχειρηματικώνanalytics. Η εταιρία θα ξεκινήσει συνεργασία με διάφορους εμπορικούς συνεργάτες και θα έχει ηγετική θέση. Για να γίνει αυτό αποτελεσματικά, η εταιρία θα αλλάξει τις ομάδες τις για να έχουν καλύτεραinsights. Η CPG εντόπισε ευκαιρίες για ανάπτυξη των analytics ως δυνατότητα για να κατανοήσει αν το μάρκετινγκ, οι πωλήσεις και η στρατηγική παροχής αλυσίδων αποφέρουν χρηματικά.

 

Η Deloitte ξεπέρασε την τεχνολογία και έλεγξε πώς η εταιρία θα μπορούσε να ενσωματώσει μια προσέγγιση ανάλυσης δεδομένων για την επιχείρηση. Επιπλέον, καινοτομίες όπως ταλέντα crowd-sourcing, αναφορές από πελάτες και ενίσχυση της ψηφιακής εμπειρίας στο κατάστημα, έφεραν νέες στρατηγικές για την εφαρμογή των analytics στην καλύτερη κατανόηση του κάθε πελάτη ξεχωριστά. Ο ανασχεδιασμός του κέντρου αριστείας καθόρισε τον ρόλο των analytics σε όλη την επιχείρηση σε συνδυασμό με την δύναμη των προηγουμένων επιχειρηματικών λειτουργιών. Ο ανασχεδιασμός παρείχε γνώση, υπηρεσίες και insights που μοιράστηκαν σε όλη την εταιρία.

 

Εφόσον λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο η εταιρία, συνέχισε να προσλαμβάνει την Deloitte για την υποστήριξη των τεχνικών, οργανωτικών και αναγκών καινοτομίας. Βλέπουν τώρα καλύτερες δυνατότητεςanalytics για το ταξίδι που τώρα ξεκινά με τη σωστή ηγεσία.

 

 

Πηγή: www.deloitte.com