
Finance
Η καταπολέμηση της απάτης σε πραγματικό χρόνο

Όταν ο ουγγρικός τραπεζικός όμιλος άρχισε να αντιμετωπίζει άνοδο στις δόλιες δραστηριότητες, γνώριζε ότι χρειαζόταν ένα καλύτερο τρόπο για τον εντοπισμό των ενδεχόμενων απατών πριν την έκδοση πίστωσης.
Η απώλεια δεδομένων και το downtime κοστίζουν στις επιχειρήσεις περισσότερο από $1.7 τρις κάθε χρόνο

Τα κύρια αποτελέσματα της έρευνας:
Ο νέος ρόλος των CIO: προώθηση της επιχειρηματικής ανάπτυξης και της καινοτομίας

Έρευνα: Πώς τα κλινικά analytics βοηθούν με σημαντική χρήση

Στοχευμένες καμπάνιες , βελτιώνουν το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών, οδηγώντας σε αύξηση του ετήσιου growth από 80.000 σε 100.000 λογαριασμούς.
Η Scotiabank έχει περίπου 20 εκατομμύρια λογαριασμούς πελατών στις διάφορες επιχειρηματικές της δραστηριότητες. Προκειμένου να κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο από την οικονομική δυνατότητα των υφιστάμενων πελατών της μέσω της εφαρμογής αποτελεσματικού marketing, η Scotiabank αντιμετωπίζει την πρόκληση να διασφαλίσει ότι οι πελάτες της λαμβάνουν την κατάλληλη προσφορά προϊόντος ή υπηρεσίας, την καταλληλότερη στιγμή, μέσω του αποτελεσματικότερου καναλιού.
Στο παρελθόν, η τράπεζα Scotiabank έτρεχε «μια κι έξω» marketing καμπάνιες , που στο σύνολό τους δεν ξεπερνούσαν τις πέντε με έξι καμπάνιες το χρόνο. Τώρα με τη λύση SAS® Marketing Optimization η τράπεζα έχει αυξήσει θεαματικά τον αριθμό των καμπανιών που τρέχει ετησίως, κάτι που συμβάλει σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων.
Νέα εργαλεία ανάλυσης δεδομένων δίνουν πλεονέκτημα στους χρήστες έναντι των λοιπών επιχειρήσεων.

Η σημασία των Analytics στον αθλητισμό.
Ο κόσμος του αθλητισμού αγαπά τα στατιστικά. Στην πραγματικότητα, υπάρχει ένα αυξανόμενο κίνημα σε διάφορα επαγγελματικά πρωταθλήματα να κάνουν τις τεχνικές με analytics δεδομένων, μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας λήψης αποφάσεων. Ο κόσμος των επιχειρήσεων θα μπορούσε να μάθει πολλά από επαγγελματικές αθλητικές ομάδες και από τα πρωταθλήματα καθώς κινούνται για να αγκαλιάσουν τις αποφάσεις που βασίζονται σε δεδομένα.
Ford Motor Company
Case Study Ford Motor Company
Tο case study αναφέρεται στην αυτοκινητοβιομηχανία Ford Co. και το πώς κατάφερε να πραγματοποιήσει κέρδη ύστερα από τέσσερα χρόνια συνεχών ζημιών. Δείτε τους τρόπους που ακολούθησε η εταιρία προκειμένου να παραμένει ανταγωνιστική.
Σελίδα 1 από 2