
Marketing
Case study της Targit: Korres
TARGIT Business Intelligence
Case Study: ΚΟΡΡΕΣ ΑΕ
ΑΠΟ ΤΑ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΑ ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΣΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Η ΚΟΡΡΕΣ είναι μία ελληνική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1996 και έχει τις ρίζες της στο παλαιότερο Ομοιοπαθητικό Φαρμακείο της Αθήνας. Το πρώτο προϊόν ΚΟΡΡΕΣ ήταν ένα αρωματικό σιρόπι για το λαιμό με μέλι και γλυκάνισο, εμπνευσμένο από το θερμαντικό ρακόμελο, που έφτιαχνε ο παππούς Γιώργος Κορρές στην ιδιαίτερη πατρίδα του, τη Νάξο. Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει περισσότερα από 400 φυσικά και πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα σε 30 χώρες, με παρουσία στα σημαντικότερα επιλεκτικά σημεία πώλησης παγκοσμίως. Στην ελληνική αγορά τα προϊόντα διατίθενται στα φαρμακεία.
Case Study BaaS
Πλατφόρμα επιβράβευσης χρηστών στο Facebook από την BaaS
για λογαριασμό του City Unity College
Πρόσφατα η BaaS ανέλαβε την προώθηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του City Unity College, με κύριο στόχο να καταστήσει το brand ευρύτερα γνωστό στο νεανικό κοινό του Facebook. Ακολούθησε έρευνα στα social media (SM monitoring με το εργαλείο SDL SM2), η οποία έφερε στο φως σημαντικά στοιχεία.
Case Study MARKS & SPENCER
![]() ![]() |
PREDICTA / PREDICTIVE ANALYTICS SOLUTIONS FOR RETAIL. Case Study: MARKS & SPENCER Σκοπός: Marketing Optimization, αξιοποιώντας Loyalty Scheme με την βοήθεια της τεχνολογίας analytical CRM / Data Mining IBM SPSS |
Το δεδομένο:
Η αλυσίδα καταστημάτων MARKS & SPENCER, στην Ελλάδα, έχει υιοθετήσει ένα Loyalty Scheme μέσω του οποίου συγκεντρώνονται σημαντικά στοιχεία του πελατολογίου της επιχείρησης πού αφορούν τόσο στην κοινωνικό-δημογραφική ταυτότητα του πελάτη όσο και στην αγοραστική συμπεριφορά του σε σχέση με την επιχείρηση.
Case study Best Buy
Εταιρία: Best Buy
Η εταιρία Best Buy δραστηριοποιείται στο χώρο του retail και εξειδικεύεται σε προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας.
Department: Marketing/Information Management