
Συνέντευξη: Παντελής Παραστατίδης, Datatalks

1. Με τι ασχολείται η εταιρεία σας και πώς χρησιμοποιείτε τα δεδομένα στο χώρο του ποδοσφαίρου;
Η Data Talks ειναι μια Σουηδική startup σε growth stage η οποία προσφέρει μια SaaS (Software as a Service) λύση. Πιο συγκεκριμένα προσφέρει ενα Customer Data Platform. Η κύρια αγορά που η DT δραστηριοποιείται ειναι ο χώρος του Sports. Πελάτες μας είναι ομάδες, πρωταθλήματα και ομοσπονδιες. Δεν υπάρχει περιορισμός στο μέγεθος αυτών των πελατών ούτε στο άθλημα αυτο καθ'αυτό. Σήμερα έχουμε πελάτες απο το χώρο του ποδοσφαίρου, του Ice Hockey, Basketball, Handball, Australian Football και Rugby, καθως και αλλα.
Ασχέτως το άθλημα, όλοι οι πελάτες μας έχουν ενα κοινό στόχο. Αυτός ειναι να καταλάβουν καλύτερα την βάση φιλάθλων τους ούτως ώστε να επικοινωνήσουν μαζί τους με το σωστό μήνυμα, τη σωστή στιγμή και προς το σωστό audience. Οι φίλαθλοι είναι το πιο σημαντικό περιουσιακό στοιχείο των ομάδων και όλως παραδόξως είναι αυτό για το οποίο γνωρίζουν τα λιγότερα.
Συνέντευξη: Δημιουργία μιας μάρκας αθλητικών καρτών και ένα εγχείρημα ποδοσφαίρου Web3 NFT!

Ποιος είναι ο κύριος ρόλος σας στη Futera;
Η Futera κατασκευάζει φυσικές συλλεκτικές αθλητικές κάρτες και το κάνει εδώ και πάνω από 30 χρόνια, οπότε είμαι επικεφαλής της επιχείρησης στο Ηνωμένο Βασίλειο και συνεργάζομαι στενά με συλλέκτες, παίκτες και συλλόγους. Αλλά στην ψηφιακή πλευρά της εταιρείας μας, είμαι ο διαχειριστής της κοινότητας για τη Futera United, που είναι η ποδοσφαιρική μας ομάδα...
Στην πραγματικότητα, η Futera United είναι ο πρώτος ποδοσφαιρικός σύλλογος Web3 στον κόσμο! Όσοι έχουν ένα ψηφιακό Futera United token (NFT) έχουν τη δυνατότητα να παίρνουν σημαντικές αποφάσεις για πολλές πτυχές του συλλόγου, από το ποιος παίζει αριστερό μπακ μέχρι το χρώμα του κιτ.
Συνέντευξη με τον Grégory Neuvéglise
Συνέντευξη με τον Grégory Neuvéglise
Solution Principal - Predictive Analytics chez SAP EMEA
Τα Predictive Analytics της SAP χρησιμοποιούνται με έναν εύκολο και απλό τρόπο, ο οποίος βοηθά στην πρόβλεψη των μελλοντικών αναγκών των πελατών, ενώ ταυτόχρονα κατευθύνει σημαντικές αποφάσεις έχοντας στραμμένο το βλέμμα προς το μέλλον.
Συνέντευξη με τον Χρήστο Ματσούκα
Συνέντευξη με τον Χρήστο Ματσούκα
Business Analytics & CRM Director
Customers DNA
Big Data Analytics or just Analytics;
- Τον τελευταίο καιρό όλοι μιλάνε για τα Big data. Πως θα ορίζατε τα Big Data από την σκοπιά του Business και πως από την πλευρά του ΙΤ;
Όλο και συχνότερα πλέον ακούμε να γίνεται λόγος για τα Big Data και τα οφέλη από τη ανάλυσή τους και έχουμε στο μυαλό μας πάρα μα πάρα πολλά δεδομένα κάθε μορφής που απλά με μια τεχνική υποδομή αναλύονται και παίρνουμε χρήσιμες πληροφορίες. Είναι όμως τα πράγματα τόσο απλά, εύκολα και χωρίς να απαιτούνται τεράστιες επενδύσεις;
Συνέντευξη με την Βάια Τζιάγκα
Συνέντευξη με την Βάια Τζιάγκα
Customer Intelligence Domain Expert
SAS Greece, Cyprus, Bulgaria
Θα έλεγα ότι τρεις είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι Marketers στο σημερινό Digital Marketing.
Η πρώτη είναι οι προσδοκίες των πελατών. Οι πελάτες έχουν ανεμπόδιστη πρόσβαση σε πληροφορίες και έτσι γίνονται πιο απαιτητικοί, και προσδοκούν πλέον επικοινωνίες που είναι σχετικές με αυτούς και προσωποποιημένες.
Συνέντευξη με τον Σπύρου Σακελλαρίου
Συνέντευξη με τον Σπύρου Σακελλαρίου
Content Delivery & VAS Section Manager
INTRACOM TELECOM
- Ποιος είναι ο ρόλος της Intracom Telecom στην αγορά των Business Analytics & Big Data;
H Intracom Telecom, είναι μια από τις πρωτοπόρες τεχνολογικά εταιρείες στη Νότια Ευρώπη και στα Βαλκάνια που έχει αναπτύξει τον BigStreamer μια πλατφόρμα Big Data, η οποία έχει αναπτυχθεί με σκοπό να συνδυάσει την off-line ανάλυση δεδομένων (data at rest) με την ανάλυση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο
Συνέντευξη με την Ronit Hanegby Ph.D
Συνέντευξη με την Ronit Hanegby Ph.D
Wet-Water, Israel
- What is WetWater Company and what services and solutions can offer?
WetWater provides Knowit and Marketit marketing automation applications for campaign planning that is aimed to support marketeers creating fast and fact-based ATL and BTL campaigns. Both applications enable to create Target Base Segmentation.
Συνέντευξη με τον Drew Rockwell
Συνέντευξη με τον Drew Rockwell
CEO Lavastorm Analytics
Η Lavastorm Analytics είναι μια εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού με έδρα στη Βοστώνη της Μασαχουσέτης των ΗΠΑ. Έχει επίσης γραφεία στο Ηνωμένο Βασίλειο με πελάτες από όλο τον κόσμο. Στη Lavastorm Analytics αναπτύσσουμε λογισμικό analytics το οποίο βοηθάει τους εταιρικούς χρήστες να συλλέξουν δεδομένα από διάφορες πηγές είτε από το εσωτερικό της επιχείρησης είτε από το cloud ή από ιστότοπους.