18 Ιανουαρίου 2025
Συνέντευξη με τον Drew Rockwell
Συνέντευξη με τον Drew Rockwell
CEO Lavastorm Analytics
Η Lavastorm Analytics είναι μια εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού με έδρα στη Βοστώνη της Μασαχουσέτης των ΗΠΑ. Έχει επίσης γραφεία στο Ηνωμένο Βασίλειο με πελάτες από όλο τον κόσμο. Στη Lavastorm Analytics αναπτύσσουμε λογισμικό analytics το οποίο βοηθάει τους εταιρικούς χρήστες να συλλέξουν δεδομένα από διάφορες πηγές είτε από το εσωτερικό της επιχείρησης είτε από το cloud ή από ιστότοπους.
Αυτό το είδος των πληροφοριών τους βοηθά να χτίσουν νέες ενότητες και να αποσπάσουν νέες ιδέες. Το πελατολόγιό μας αποτελείται από μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο π.χ. : Telcoms, Financial Services & Utilities, αλλά έχουμε και κάποιες μικρότερες επιχειρήσεις όπως φίρμες παροχής επαγγελματικών υπηρεσιών που χρησιμοποιούν το λογισμικό μας για να τους παρέχει γνώσεις που βελτιώνουν τις επιχειρήσεις τους ή να τους παραδώσει πραγματική αξία για τους πελάτες τους.
- Τι περίμενε η Lavastorm Analytics να βρεί στο Mobile World Congress;
Στο Mobile World Congress περιμέναμε να βρούμε τους επιχειρηματικούς εταίρους και τους πελάτες που δεν είχαμε την ευκαιρία να συναντήσουμε στο παρελθόν, σε ένα πραγματικά συμπυκνωμένο και έντονο τριήμερο. Ήταν μια καταπληκτική συλλογή από ανθρώπους , ιδέες και περιεχόμενο που μας βοήθησε να χτίσουμε όχι μόνο την επιχείρησή μας, αλλά μας βοήθησε να σκεφτούμε το πώς θα εξελιχθούν τα προϊόντα μας μακροχρόνια. Σε γενικές γραμμές ήταν μια φανταστική εκδήλωση σε μια όμορφη πόλη. - Είναι τα analytics μόνο για τους μεγάλους οργανισμούς;
Όχι , τα analytics μπορούν να χρησιμοποιηθούν από μεγάλους οργανισμούς και συχνά γίνονται προσαρμογές, αλλά με τα νέα εργαλεία και τις νέες τεχνολογίες που έχουν βγει ακόμη και οι μικρότερες επιχειρήσεις μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν για νέες ιδέες , για να τους βοηθήσουν να οικοδομήσουν μια γραμμή εσόδων και γενικά μία πιο ασφαλή και αναπτυσσόμενη επιχείρηση, οπότε πιστεύω ότι τα analytics είναι για όλους. - Υπάρχει μεγάλη ανάγκη για ευελιξία. Πώς η Lavastorm Analytics παρέχει αυτή τη δυνατότητα;
Η ευελιξία αποτελεί το βασικότερο χαρακτηριστικό μας. Αυτό που πραγματικά προσπαθούμε να κάνουμε είναι να βοηθήσουμε τους όχι κατ 'ανάγκη τεχνολογικά εξειδικευμένους επιχειρηματικούς χρήστες να βρίσκονται σε θέση να αποκτήσουν και να εργαστούν με τα δεδομένα και να χτίσουν οι ίδιοι ενότητες, έτσι θεωρούμε την ευελιξία ένα από τα πιο κρίσιμα χαρακτηριστικά του analytics λογισμικού μας που επιτρέπει στις εταιρείες και στους χρήστες να ανταποκριθούν στις αλλαγές , να κυνηγήσουν νέες γραμμές έρευνας με πρακτικά μηδενικό κόστος. Πιστεύουμε ότι το κλειδί για τα analytics μέσα στα επόμενα 10 χρόνια είναι να γίνει ο επιχειρηματικός χρήστης όλο και πιο ευκίνητος. - Ποιες είναι οι μεγαλύτερες τάσεις στα analytics σήμερα;
Κατά την άποψη μου, υπάρχουν τέσσερις βασικές τάσεις. Δεδομένου ότι ο όγκος των δεδομένων αυξάνεται, όλο και περισσότεροι επιχειρηματικοί χρήστες θέλουν να εργαστούν με αυτά τα δεδομένα, θεωρούμε ότι μέσα στα επόμενα τρία χρόνια θα υπάρξουν δεκάδες εκατομμύρια χρήστες που θα κάνουν ανάλυση των δεδομένων. Αποτέλεσμα αυτού, σαν τάση νούμερο ένα, είναι ότι τα analytics θα γίνονται όλο και πιο ακριβή, επειδή οι ίδιοι οι χρήστες (συνήθως άτομα που κατανοούν το πρόβλημα, τους κανόνες και τη διαδικασία) θα είναι σε θέση να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους στα δεδομένα με νέους τρόπους που δεν υπήρχαν στο παρελθόν. Καθώς ο όγκος των δεδομένων αυξάνεται, τα analytics θα γίνουν πιο ακριβή. Μελλοντικά, τα Analytics θα διαχωρίσουν τους νικητές και τους ηττημένους στις επιχειρήσεις. Καθώς γίνονται πιο ακριβή θα έχετε την ευκαιρία να δείτε μια πραγματικά σημαντική βελτίωση στις επιχειρηματικές δραστηριότητες, λόγω του ότι οι αποφάσεις θα βασίζονται σε δεδομένα αντί της διαίσθησης. - Πώς βλέπετε τα analytics να εξελίσσονται μέσα στα επόμενα χρόνια;
Τα Analytics θα είναι ο τρόπος που οι εταιρείες θα ανταγωνίζονται. Νομίζω ότι η βασική τάση θα συνεχίσει να είναι τα self service analytics που επιτρέπουν στους επιχειρησιακούς χρήστες να κάνουν στην πραγματικότητα όλο και περισσότερες εργασίες με τα δεδομένα όπως οικοδόμηση των δικών τους ενοτήτων, που είναι μία από τις πιο σημαντικές τάσεις στη βιομηχανία αυτή τη στιγμή η οποία αποφέρει αξία. Πιστεύω ακράδαντα οτι τα analytics πρόκειται να μετατρέψουν τις επιχειρηματικές δραστηριότητες με τρόπους που μόλις τώρα αρχίζουμε να παρατηρούμε, μελλοντικά, πρέπει ο χρήστης να είναι σε θέση όχι μόνο να καταναλώνει πληροφορίες, αλλά και να τις παράγει.