Η Majesco μπαίνει στον κόσμο των Business Analytics
Η Majesco, πάροχος λογισμικών ασφαλείας, συμβουλών και υπηρεσιών, έχει ξεκινήσει το Majesco Business Analytics, το οποίο η εταιρεία ισχυρίζεται ότι χτίστηκε πάνω στα θεμέλια της Cover-All BI. Η Majesco απέκτησε προηγουμένως την Cover-All, δημιουργό της εφαρμογής business intelligence.
Το Majesco Business Analytics είναι το πρώτο βήμα για την ενσωμάτωση του Cover-All και την σειρά των εφαρμογών της Majesco, δήλωσε η εταιρία. Το Majesco Business Analytics θα προσφέρεται ήδη ενσωματωμένο στο Majesco P & C Suite."Οι δυνατότητες για τη δημιουργία επιχειρηματικών ιδεών που μπορούν να γίνουν πράξη για τη βελτίωση των επιδόσεων των επιχειρήσεων γίνονται ζωτικής σημασίας για τους ασφαλιστές ώστε να διαφοροποιηθούν με την ικανοποίηση των αυξανόμενων προσδοκιών των πελατών και να βλέπουν τις ευκαιρίες στη δυναμική ασφαλιστική αγορά του σήμερα", δήλωσε ο Manish Shah, υπεύθυνος προϊόντων EVP για την Majesco. "Για τη δημιουργία τέτοιων δυνατοτήτων διαφοροποίησης χρησιμοποιώντας ταχέως αναπτυσσόμενα δεδομένα από διαφορετικές εσωτερικές και εξωτερικές πηγές απαιτούνται τεχνολογίες με ισχυρή και ασφαλιστική επίγνωση των δεδομένων. Το Majesco Business Analytics είναι μια πλατφόρμα δεδομένων για ασφαλιστικές επιχειρήσεις με μια συνολική θεώρηση των ασφαλιστικών επιχειρήσεων και των συνεργατικών self-service δυνατοτήτων για τη δημιουργία επιχειρηματικών ιδεών από επαγγελματίες χρήστες.".
Επτά φορείς ασφάλισης διαφόρων μεγεθών πλέον χρησιμοποιούν το Majesco Business Analytics, δήλωσε η εταιρία, και δύο ακόμη, συμπεριλαμβανομένης μιας πρώτης βαθμίδας ασφαλιστικής, βρίσκονται στην εφαρμογή της.
"Πολλοί στον κλάδο των ασφαλίσεων εξακολουθούν να αγωνίζονται με την υιοθέτηση της διαχείρισης των δεδομένων και analytics, στο πλαίσιο των υπηρεσιών και σε όλη την αλυσίδα αξίας», δήλωσε ο Karlyn Carnahan, διευθυντής της P & C ασφαλιστικής στο Celent. "Οι ασφαλιστές θα πρέπει να αποκτήσουν και να αναλύσουν αποτελεσματικά τα δεδομένα τους σε όλες τις λύσεις τους για την επίτευξη της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας, αλλά και βελτιστοποίησης των επιχειρήσεων και της καινοτομίας. Εκεί είναι όπου η πραγματική αξία των επιχειρήσεων μπορεί να καθορίσει την ανταγωνιστική διαφοροποίηση.