Μια νέα εποχή για την αυτοματοποίηση του μάρκετινγκ
Η Radius Intelligence Inc. συγκέντρωσε το βαρύ ποσό των 50 εκατομμυρίων δολλαρίων από επενδυτές για την υποστήριξη της ανάπτυξης των υπηρεσιών τους από επιχείρηση σε επιχείρηση. Η χρηματοδότηση αποτελεί ρεκόρ για φέτος αφού τετραπλασιάστηκαν τα έσοδα χάρη στην εισροή καινούργιων πελατών, οι οποίοι αρέσκονται στην προοπτική να είναι σε θέση να προσδιορίζουν καλύτερα τις μελλοντικές ευκαιρίες.
Η Radius διευκολύνει την διαδικασία αυτή με μία μηχανή εξατομίκευσης, η οποία όχι μόνο παρέχει γνώσεις σε διαφορετικά υποσύνολα υπαρχόντων βάσεων πελατών ενός οργανισμού, αλλά και σε εξωτερικές ομάδες, οι οποίες θα ενδιαφέρονταν για τις υπηρεσίες του οργανισμού αυτού. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι η αυτοματοποιημένη προσέγγισή της επέτρεψε σε κάποιους χρήστες να αυξήσουν τις πωλήσεις τους αρκετές φορές μέσα από στοχευμένη επέκταση σε νέους τομείς.Αυτό το είδος του κέρδους ήταν ανήκουστο μέχρι πριν από λίγα χρόνια, και εξακολουθεί να είναι για την πλειοψηφία των οργανώσεων που δεν χρησιμοποιούν ακόμη υπηρεσίες αυτοματοποίησης μάρκετινγκ, όπως αυτές που προσφέρει η Radius. Αλλά αυτό θα μπορούσε να αλλάξει σύντομα χάρη σε μια νεοσύστατη εταιρεία που ονομάζεται Autopilot Inc. που μάζεψε 7 εκατομμύρια δολλάρια σε ένα δικό της γύρο χρηματοδότησης.
Το on-line εκπαιδευτικό κέντρο του διαθέτει μαθήματα και τις καλύτερες πρακτικές για το πως να συναναστρέφεται κανείς με έναν καταναλωτή σε όλο το σύνολο των online καναλιών, οι οποίοι συνθέτουν το σύγχρονο οικοσύστημα μάρκετινγκ μαζί με συγκεκριμένες μελέτες οι οποίες καλύπτουν πολλούς τομείς έτσι ώστε να παρέχουν τις σχετικές αναφορές για τους συμμετέχοντες. Άλλα όλα αυτά εξακολουθούν να καλύπτουν μόνο ένα μικρό κενό πάνω στις γνώσεις των analytics σε σχέση με αυτό που πρέπει να ξεπεράσουν οι παραδοσιακές επιχειρήσεις.