LookingGlass από τη Microsoft για έλεγχο των Social media
Η Microsoft παρουσίασε ένα πρωτότυπο επιχειρησιακό εργαλείο, με κωδικό όνομα LookingGlass, το οποίο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να ακούνε, να συμμετέχουνε και να αναλύουν τα social media. Το εργαλείο εκμεταλλεύεται την πλατφόρμα της Microsoft για να δείξει πώς οι επιχειρήσεις μπορούν γρήγορα και αποτελεσματικά να χρησιμοποιήσουν τα social media καθώς δημιουργούν τη διαφήμισή τους.
Για τα τελευταία δύο χρόνια, το τμήμα έχει επικεντρωθεί στρατηγικά στο πώς να μεταφερθεί το μάρκετινγκ και η διαφήμιση στο πακέτο του λογισμικού μαζί με υπηρεσίες. Το εργαλείο αφήνει τους χρήστες να παρακολουθούν τη γνώμη και τις εντυπώσεις των πελατών μέσω μιας σειράς από ιστοσελίδες social media. Οι χρήστες θα μπορούν με το LookingGlass να βλέπουν τι λένε οι χρήστες για το προϊόν σε πραγματικό χρόνο στο Twitter, στο Flickr ή στο YouTube. Με τη χρήση τεχνολογίας από το κέντρο ερευνών της Microsoft, το LookingGlass αυτόματα ξεχωρίζει κάθε σχόλιο σε θετικό ή αρνητικό. Συνεπώς, ο χρήστης μπορεί να ταξινομήσει τα σχόλια σύμφωνα με τις εντυπώσεις και να δει πώς οι πελάτες ανταποκρίνονται στο προϊόν και στην προωθητική του εκστρατεία. Οι επιχειρήσεις θα είναι σε θέση να συμμετέχουν σε συζητήσεις που πραγματοποιούνται στο ίντερνετ ή να ξεκινήσουν καινούριες. Με λίγα λόγια, θα είναι σε θέση να βλέπουν έγκαιρα τα εμπόδια και τις αντιδράσεις των ενεργειών τους και να σημειώνουν πώς αντιμετωπίζονται οι εκστρατείες τους από το κοινό.