Business Analytics Forum
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
«BUSINESS ANALYTICS ΣΥΝΕΔΡΙΟ: Τάσεις, Προκλήσεις και Ευκαιρίες στη νέα εποχή με τη χρήση μεθοδολογιών επιχειρηματικής ευφυΐας»
Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2011
Cotsen Hall: The American School of Classical Studies – Κολωνάκι-Αθήνα
www.business-analytics.gr
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα διοργανώθηκε συνέδριο με θέμα αποκλειστικά τα Business Analytics, το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 21 Μαρτίου 2011 με τη συμμετοχή περισσότερων των 180 ατόμων.
Ο κεντρικός ομιλητής του Business Analytics Forum, Mark Madsen, ιδρυτής της Third Nature στο Oregon των Η.Π.Α., στην παρουσίασή του έδωσε έμφαση στις αλλαγές που επήλθαν στον τρόπο λήψης αποφάσεων στις επιχειρήσεις, ύστερα από τη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και των δυνατοτήτων των υπολογιστών. Παρουσιάστηκαν αναλυτικά τα προβλήματα τα οποία η σύγχρονη επιχείρηση καλείται να επιλύσει με τον μεγάλο όγκο δεδομένων που προκύπτουν καθώς και λύσεις στο πως αυτά τα δεδομένα μπορούν να αξιοποιηθούν με την χρήση των Business Analytics. Μέσα από την παρουσίαση του κ. Mark Madsen δόθηκαν απαντήσεις στο κεντρικό ερώτημα της εκδήλωσης στο κατά πόσο τα Business Analytics αποτελούν πλέον “εμπόρευμα (commodity)”. Μεγάλο μέρος της παρουσίασης του κ. Madsen θα προβάλεται μέσα από το site και το τακτικό newsletter του www.businessanalytics.gr
Ο Δρ. Θεόδωρος Ευγενίου, αναπληρωτής καθηγητής στο τμήμα Λήψης Επιχειρηματικών Αποφάσεων και Διοίκησης Τεχνολογίας του INSEAD στη Γαλλία, τόνισε στην παρουσίασή του τα παρακάτω σημεία: A) Η πληροφορία έχει αξία μόνο αν επηρεάζει αποφάσεις, Β) Οι κορυφαίες σε επιδόσεις εταιρίες ισορροπούν διαίσθηση και τεκμηριωμένα στοιχεία [Intuition + Evidence = Analytics], Γ) Η Επιχειρηματική Ευφυΐα μπορεί να είναι ενοχλητική για τα υπάρχοντα τμήματα IT και την παραδοσιακή επιχείρηση, Δ) Η επιτυχία μπορεί να είναι επικίνδυνη αλλά έχει αξία.
Η Δρ. Αθηνά Κανιούρα, Επικεφαλής των Analytics του τμήματος Accenture Interactive (στην Ιταλία, Ελλάδα και στις αναπτυσσόμενες αγορές) της Accenture Analytics, αναφέρθηκε στο “Customer Insight Services” που προσφέρει η εταιρεία και εξήγησε πως οι επιχειρήσεις χρειάζονται έγκαιρη και σε βάθος πληροφόρηση για να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Επίσης πρόσθεσε ότι ο όγκος και η πολυπλοκότητα των δεδομένων πρέπει να διαχειρίζονται από τις τελευταίες μεθοδολογίες επιχειρηματικής ευφυΐας ενώ οι δυνατότητες ανάλυσης είναι παράγοντας διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό.
Ο κ. Γιώργος Χάρος, Εκτελεστικός Διευθυντής της “People Solutions” της ICAP, υποστήριξε ότι ζούμε σε μια κοινωνία μετρήσεων και το HR πρέπει να τις χρησιμοποιεί ανελλιπώς. Ακόμα και αν είναι δύσκολο να μετρηθούν οι δραστηριότητες του HR, σήμερα υπάρχει τρόπος και μεθοδολογία για να δώσει τεκμηριωμένα αποτελέσματα.
Ο Δρ. Αντρέας Μανιάτης, επικεφαλής των “Business Intelligence & Visual Analytics” της CyberStream, ανέλυσε τι είναι τα Business Analytics, τις διαφορές Business Analytics και Business Intelligence, τους βασικούς τομείς διαφοροποίησης των Business Analytics ενώ παρουσίασε την πλατφόρμα της “TIBCO Spotfire Visual Analytics” και τα πλεονεκτήματά της.
Ο κ. Sglavo Udo, SAS Global Analytic Solutions Manager, εξήγησε γιατί η platform της SAS είναι ολοκληρωμένη και καινοτόμα μέσα από πραγματικά case studies σε τηλεπικοινωνίες, ασφαλιστικές εταιρείες και τραπεζικά ιδρύματα. H SAS πετυχαίνει στόχους που έχουν επίδραση σε κάθε οργανισμό, όπως για παράδειγμα η επίτευξη μεγαλύτερης απόδοσης των επενδύσεων από πελατειακές σχέσεις, η βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας, η μέτρηση και διαχείριση κινδύνων και οι αποτελεσματικές στρατηγικές διαχείρισης ανθρώπινου κεφαλαίου.
Ο κ. Κυριάκος Κόκκινος, IBM Global Services Manager της IBM Hellas S.A. ανέλυσε πως η ΙΒΜ συνεισφέρει σε έναν εξυπνότερο πλανήτη, με νέες σκέψεις και δράσεις προκειμένου να κάνουν τη ζωή μας πιο αποτελεσματική, παραγωγική ανταποκρινόμενη στις νέες απαιτήσεις της εποχής. Ανέφερε πως τα Business Analytics και η βελτιστοποίηση είναι η επόμενη μεγάλη επένδυση για τις εταιρίες, όπως το ERP και το CRM στο παρελθόν.
Ο κ. Κωνσταντίνος Τσιπτσής, CRM & CI Manager στην EFG Eurobank και συγγραφέας του βιβλίου "Data Mining Techniques in CRM" ανέλυσε την Πελατειακή Ευφυΐα και τη Διαχείριση του Κύκλου Ζωής του Πελάτη.
Ο Δρ. Βασίλης Αγγελής, Διευθυντής στη διεύθυνση ανάπτυξης εργασιών τραπεζικής ιδιωτών στην Τράπεζα Πειραιώς ανέλυσε την Τμηματοποίηση & τον τρόπο που η τράπεζα εκμεταλλεύεται τα δεδομένα της για δημιουργία νέων προϊόντων και πώλησης αυτών σε διαφορετικές κατηγορίες πελατών. Παράλληλα παρουσίασε περιπτώσεις Data Mining Analysis επισημαίνοντας πως τα αποτελέσματα αυτά μπορεί να είναι κερδοφόρα για την τράπεζα προσδίδοντας ταυτόχρονα αξία στον πελάτη.
Ο κ. Γιάννης Τσίλιρας, Διευθυντής CRM της Cosmote, ανέλυσε πως τα Business Analytics δεν είναι μία λύση αλλά ένα εργαλείο που βοηθά στο να προβλέπουμε το μέλλον, να ξέρουμε που στεκόμαστε και να αναγνωρίζουμε ευκαιρίες. Η τελική απόφαση όμως βρίσκεται στα χέρια των ανθρώπων.
Στο τέλος του συνεδρίου, πραγματοποιήθηκε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με τη συμμετοχή των Mark Madsen, ιδρυτή της Third Nature, Νίκο Σαμπάνη, Υπεύθυνο της Forrester Research στην Ελλάδα και Κύπρο, Αλέξανδρο Χόλη, Διευθυντή Πωλήσεων της Relational και του Δρ. Αντρέα Αθανασόπουλο, Βοηθός Γενικός Διευθυντής Λιανικής Τραπεζικής στην Εθνική Τράπεζα Ελλάδος. Το θέμα ήταν “Τάσεις, Εξελίξεις και Ευκαιρίες μέσω της Επιχειρηματικής Ευφυΐας στη νέα εποχή”.
Οργανωτές:
Financial-Academy.eu: Ξεκίνησε τις δραστηριότητές της τον Ιούνιο του 2010 με σκοπό να παρέχει εκπαίδευση στους επαγγελματίες της αγοράς από άλλους καταξιωμένους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται είτε στην ελληνική αγορά είτε εκτός αυτής. Σκοπός της εταιρείας είναι να δημιουργήσει το κατάλληλο πεδίο γρήγορης επιμόρφωσης γνωστικών αντικειμένων με σκοπό την εφαρμογή τους στην πράξη από τους συμμετέχοντες στα επιμορφωτικά σεμινάρια και συνέδρια.
Η Whiztech προσφέρει καινοτόμες λύσεις στις υπηρεσίες διαδικτύου και το social media marketing σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη. Η ομάδα μας αποτελείται από νέους ανθρώπους που είναι απόλυτα εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες και την προώθηση στο διαδίκτυο. Η Whiztech με το ολοκληρωμένο δίκτυο συνεργατών της είναι σε θέση να αναλάβει σύνθετα έργα εφαρμόζοντας μεθόδους που διασφαλίζουν την ποιότητα και τη συνέπεια.
Χορηγοί του Συνεδρίου
Platinum Sponsor: SAS
Golden Sponsor: IBM
Silver Sponsors: Spotfire - Cyberstream
Marketing Metrics Sponsor: Inventive
Sponsor: ICAP
Supporter: American-Hellenic Chamber of Commerce
Official Sponsor: CEO Clubs Greece
Printed Media Sponsors: Kefalaio, International Herald Tribune, adbusiness, Retail Business, Scientific Marketing
Public Relations Sponsor: Action Global Communications
Online Sponsors: Capital.gr, Derivatives.gr, Insurance Daily, comtoday, VRS, NewsWTM, Supply Chain Logistics
Online Supporter: Kariera.gr
TV Sponsor: SBC
Scientific Contributors: ALBA Graduate Business School, CSAP
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επισκεφθείτε το www.business-analytics.gr ή τηλεφωνήστε στο 210-6846329