
Αύξηση πωλήσεων για το SAS Customer Intelligence
Εκρηκτική αύξηση πωλήσεων της τάξης του 68% παρουσίασε η λύση SAS Customer Intelligence το 2010, οδηγώντας πάνω από 3.000 διευθυντικά στελέχη marketing σε κερδοφόρα ανάπτυξη. Τα μέχρι τώρα στοιχεία καταδεικνύουν ότι η συγκεκριμένη τάση συνεχίζεται και το 2011 με τα στελέχη marketing σε όλο τον κόσμο να χρησιμοποιούν λύσεις της SAS για να ανακαλύπτουν κερδοφόρες επιχειρηματικές ευκαιρίες και προοπτικές.
“Η SAS βρίσκεται στη μοναδική θέση να συμβάλει στην επιστροφή της υψηλότερης απόδοση της επένδυσης marketing μέσα από τις δυνατότητες των πελατειακών analytics που ενσωματώνουν οι λύσεις της”, δήλωσε ο John Bastone, Global Product Marketing Manager για λύσεις SAS Customer Intelligence. “Βοηθάμε τα στελέχη marketing να εκτελούν άψογα τις προωθητικές εκστρατείες τους χρησιμοποιώντας τα προγνωστικά analytics για να προσαρμόζονται άμεσα στις αντιδράσεις των πελατών τους και να εκτελούν ρυθμίσεις σε πραγματικό χρόνο, με μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα για τις εισερχόμενες και εξερχόμενες ενέργειες marketing.”
Ανάμεσα στις επιχειρήσεις που επέλεξαν πρόσφατα τη λύση SAS Customer Intelligence συγκαταλέγονται οι: 1&1 Internet (Γερμανία), Chico's FAS Inc. (ΗΠΑ), Colruyt (Βέλγιο), Erste Bank (Ουγγαρία), GS Sports (Κορέα), The Ice Organisation (Ην. Βασίλειο), Magyar Telekom (Ουγγαρία), Telefonica 02 (Γερμανία), Vistaprint (Ολλανδία) και Winn-Dixie (ΗΠΑ).
“Στόχος της Magyar Telekom είναι να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά, προσδιορίζοντας με ακρίβεια τις ανάγκες των συνδρομητών της και παρέχοντας εξατομικευμένες προσφορές και αποτελεσματική επικοινωνία στους πελάτες της”, δήλωσε ο Judit Éberling, Αναπληρωτής Διευθυντής για CRM και Business Intelligence στη Magyar Telekom. “Σε ένα έργο που καλύπτει τους πελάτες της T-Home και της T-Mobile, η Magyar Telekom αντικαθιστά το παλιό λογισμικό της με ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον analytics και διαχείρισης προωθητικών εκστρατειών που υποστηρίζεται από τη SAS.”
“Η Erste Bank αποφάσισε να υλοποιήσει τη λύση SAS Campaign Management, αφού μας δίνει τη δυνατότητα να βελτιστοποιήσουμε τη σχέση μεταξύ των προϊόντων μας και των ειδικών target groups. Με αυτό τον τρόπο, οι προσφορές μας προσεγγίζουν τους πελάτες, μέσα από τα κατάλληλα κανάλια επικοινωνίας και στο σωστό χρόνο”, δήλωσε ο Imre Sztanó, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Erste Bank και υπεύθυνος για το τμήμα λιανικής τραπεζικής.
Τα πλάνα της SAS στο χώρο του Marketing για το 2011
H λύση SAS Customer Intelligence παρέχει έναν ισχυρό συνδυασμό που περιλαμβάνει ενοποίηση των δεδομένων, εξελιγμένα εργαλεία ανάλυσης και προσαρμοσμένες λύσεις marketing για την ανάπτυξη και την εκτέλεση δυναμικών προγραμμάτων σε κάθε κανάλι. Μάλιστα, μέσα σ’ αυτό το μήνα αναμένεται να κυκλοφορήσει μια ενημερωμένη έκδοση της λύσης.
Η τελευταία έκδοση του SAS Customer Intelligence περιλαμβάνει εξελιγμένη ενοποίηση με τον σχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση της προωθητικής εκστρατείας, νέα βοηθητικά προγράμματα για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας του σχεδιασμού της εκστρατείας, και περαιτέρω αναβαθμίσεις όσον αφορά στην ενσωμάτωση των online και offline analytics. Με τις ενημερωμένες δυνατότητες online analytics, οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να συγχρονίζουν τις δραστηριότητες σε όλα τα κανάλια marketing και επικοινωνίας – συναλλαγές πελατών, αλληλεπιδράσεις μεταξύ των καταστημάτων ή των υποκαταστημάτων, πλοήγηση σε online shopping, συνομιλίες στα κέντρα κλήσεων και αποκρίσεις σε κινητά μηνύματα marketing - ταχύτερα και με μεγαλύτερη ακρίβεια. Αυτό οδηγεί σε μείωση του κόστους των ενεργειών και σε υψηλότερη απόδοση της επένδυσης marketing, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία και το συναίσθημα του πελάτη. Η τελευταία αυτή έκδοση αποδεικνύει τη δέσμευση της SAS στην παγκόσμια κοινότητα των marketers, οι οποίοι καλούνται να δημιουργήσουν ένα μεγαλύτερο αριθμό κερδοφόρων προωθητικών εκστρατειών με το ίδιο ή και, πολλές φορές, λιγότερο πλέον ανθρώπινο δυναμικό.
Για την υποστήριξη αυτού του στόχου, η SAS προχώρησε το Φεβρουάριο του 2011 στην εξαγορά της Assetlink, εταιρείας πρωτοπόρου στη διαχείριση πόρων marketing. Η συγκεκριμένη επιχειρηματική κίνηση δίνει στη SAS την πιο ολοκληρωμένη πλατφόρμα διαχείρισης marketing στην αγορά και “δένει” ανθρώπους, διαδικασίες και τεχνολογίες για να απλοποιήσει το έργο των marketers στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη και τη βελτιστοποίηση προγραμμάτων marketing.
Η ενοποίηση της SAS με την Assetlink θα αποβεί προς όφελος των πελατών που χρησιμοποιούν ήδη λύσεις της SAS στα τμήματα marketing. Η Assetlink διαθέτει την απαιτούμενη διαχείρισης ροής εργασιών μέσω πολλαπλών καναλιών για να βοηθήσει τους marketers να αποφύγουν πιθανά προβλήματα. Με τη συνδρομή της Assetlink, η SAS θα συμβάλει στη διαχείριση και τη βελτιστοποίηση των marketing λειτουργιών, μέσω αποτελεσματικότερης διαχείρισης των πόρων, αυξημένων δυνατοτήτων μέτρησης και βελτιωμένης χρηματοοικονομικής πληροφόρησης.
Για να βοηθήσει ακόμα περισσότερο τα στελέχη του marketing να αντιμετωπίσουν την έκρηξη των κοινωνικών δικτύων, η SAS θα ανακοινώσει μέσα στο 2011 το SAS Conversation Center με στόχο να καλλιεργήσει τις σχέσεις των εταιρειών με τους πελάτες τους μέσω του Twitter. To SAS Conversation Center θα επικεντρωθεί στην παροχή βοήθειας προς τις εταιρείες όσον αφορά στη “σύλληψη”, την ταξινόμηση, την ανάλυση και τη “δρομολόγηση” των Tweets σε πραγματικό χρόνο, έτσι ώστε να εντοπίζονται τα πλέον σημαντικά και επείγοντα που χρήζουν απάντησης. Τα Tweets αυτά στη συνέχεια μπαίνουν σε κανονική ροή εργασιών, δρομολογούνται προς το προσωπικό που είναι υπεύθυνο για την εξυπηρέτηση του πελάτη και παρακολουθούνται με την ίδια διαδικασία όπως τα ζητήματα που διέρχονται μέσω του τηλεφωνικού κέντρου.
To SAS Conversation Center είναι μία νέα λειτουργία του SAS Social Media Analytics, που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2010. Η λύση αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της σουίτας SAS Customer Intelligence, ενοποιώντας το ιστορικό και την ανάλυση των συνομιλιών στα κοινωνικά δίκτυα με το ιστορικό επαφών των πελατών όσον αφορά στα εισερχόμενα και εξερχόμενα μηνύματα μέσω άλλων καναλιών. Αυτό επιτρέπει στις εταιρείες να αναπτύξουν μια πολυκαναλική άποψη για τον πελάτη, κρίσιμη για την εξασφάλιση μιας ομοιόμορφης πελατειακής εμπειρίας.
Η συγκεκριμένη ανακοίνωση έγινε στο πλαίσιο του SAS Global Forum, του μεγαλύτερου παγκοσμίως σημείου συγκέντρωσης των χρηστών SAS, που παρακολούθησαν περισσότεροι από 3.500 επιχειρησιακοί και ΙΤ χρήστες του λογισμικού και των λύσεων της SAS.