Η Πλατφόρμα Medium Κατακλύζεται από AI-Generated Περιεχόμενο

Περίληψη του άρθρου:
Το Medium, μια δημοφιλής πλατφόρμα blogging, αντιμετωπίζει σημαντική εισροή AI-generated περιεχομένου, παρά τον ισχυρισμό του CEO, Tony Stubblebine, ότι η πλατφόρμα είναι αφιερωμένη στην ανθρώπινη γραφή. Πρόσφατες αναλύσεις από AI detection εταιρείες, όπως οι Pangram Labs και Originality AI, υποδεικνύουν ότι περίπου το 40-47% των πρόσφατων δημοσιεύσεων στο Medium πιθανώς δημιουργήθηκε από AI.
Η Medium έχει ενημερώσει την πολιτική της για τα AI-generated άρθρα, εμποδίζοντας την εμπορική τους προώθηση και την εμφάνισή τους σε συνδρομητικά άρθρα. Ωστόσο, δεν διαθέτει εξειδικευμένα εργαλεία εντοπισμού AI για την επιβολή αυτής της πολιτικής, βασιζόμενη κυρίως στη χειροκίνητη επιλογή και την ανθρώπινη αξιολόγηση.
Ενώ ορισμένοι χρήστες υποστηρίζουν ότι η πλατφόρμα είναι ένα καταφύγιο ανθρώπινου περιεχομένου, άλλοι, όπως ο συγγραφέας Marcus Musick, αναφέρουν ότι εξακολουθούν να βλέπουν περιεχόμενο AI. Η κατάσταση αυτή στο Medium αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης τάσης, όπου το AI-generated περιεχόμενο κατακλύζει πλατφόρμες στο διαδίκτυο, καθιστώντας δυσκολότερη την ανεύρεση πραγματικού ανθρώπινου περιεχομένου.
Κύρια σημεία του άρθρου:
- Η πλατφόρμα Medium αντιμετωπίζει σημαντική αύξηση στο AI-generated περιεχόμενο, με εκτιμήσεις που δείχνουν ότι πάνω από το 40% των πρόσφατων δημοσιεύσεων είναι πιθανό να είναι δημιουργημένες από AI.
- Η Medium διαφημίζεται ως «σπίτι για ανθρώπινη γραφή», αλλά η ανάλυση από AI detection εταιρείες δείχνει ότι ο αριθμός των AI-generated άρθρων αυξάνεται.
- Η πλατφόρμα εφαρμόζει πολιτική κατά των AI-generated άρθρων, αλλά δεν έχει ειδικά εργαλεία επιβολής αυτής της πολιτικής.
- Ο CEO της Medium, Tony Stubblebine, υποστηρίζει ότι οι περισσότεροι AI-generated λογαριασμοί έχουν ελάχιστη αλληλεπίδραση και ότι το σύστημα της πλατφόρμας φιλτράρει αποτελεσματικά το περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας.
- Η κατάσταση στο Medium αντικατοπτρίζει την ευρύτερη τάση στο διαδίκτυο, όπου το AI-generated περιεχόμενο κατακλύζει πλατφόρμες και δυσκολεύει την ανεύρεση πραγματικού ανθρώπινου περιεχομένου.
Αναλυτικά το άρθρο:
Το blogging Medium αντιμετωπίζει μια σημαντική εισροή περιεχομένου που παράγεται από AI, σύμφωνα με εκτιμήσεις. Παρόλο που η Medium διαφημίζεται ως «ένα σπίτι για ανθρώπινη γραφή», οι ανιχνευτές AI υπολογίζουν ότι πάνω από 40% των πρόσφατων δημοσιεύσεων πιθανόν να είναι δημιουργημένες από AI.
Πιο συγκεκριμένα, η ανάλυση από την Pangram Labs σε δείγμα 274.466 πρόσφατων αναρτήσεων κατέληξε στο συμπέρασμα ότι περίπου το 47% ήταν πιθανότατα AI-generated.
Ο CEO της Medium, Tony Stubblebine, αν και αποδέχεται ότι υπάρχει αύξηση AI περιεχομένου, ισχυρίζεται ότι αυτό το περιεχόμενο έχει ελάχιστες αλληλεπιδράσεις και δεν επηρεάζει το ποιοτικό επίπεδο της πλατφόρμας. «Η πλειονότητα των ανιχνεύσιμων AI-generated άρθρων έχουν μηδενικές προβολές, κάτι που είναι και ο στόχος μας», δήλωσε ο Stubblebine.
Η Medium έχει ενημερώσει την πολιτική της σχετικά με τη χρήση AI, απαγορεύοντας την προώθηση των AI-generated άρθρων μέσω του συνδρομητικού προγράμματος της πλατφόρμας και εμποδίζοντας τη διάδοση AI-δημιουργημένου περιεχομένου στους χρήστες της πλατφόρμας, εκτός από εκείνους που ακολουθούν συγκεκριμένους συγγραφείς.
Ωστόσο, άλλοι συγγραφείς και εκδότες στο Medium θεωρούν ότι η πλατφόρμα εξακολουθεί να έχει υψηλό ποσοστό AI-generated περιεχομένου. Ο Marcus Musick, ένας συγγραφέας και επιμελητής περιεχομένου, αναφέρει ότι περίπου το 80% των υποψήφιων συνεισφερόντων απορρίπτονται λόγω υποψίας για χρήση AI.
Η κατάσταση αυτή στο Medium αντικατοπτρίζει τη γενικότερη τάση του διαδικτύου, όπου το AI περιεχόμενο κατακλύζει πλατφόρμες και δημιουργεί δυσκολίες για τους αναγνώστες που επιθυμούν αυθεντικό ανθρώπινο περιεχόμενο.
Πηγή: AI Slop Is Flooding Medium
