Η στρατηγική της ΙΒΜ στις συγχωνεύσεις και εξαγορές
Επίσης, έχει αφιερώσει περισσότερους από 7000 συμβούλους με μεγάλη εμπειρία προκειμένου να βοηθήσουν τους πελάτες της να αντιληφθούν την αξία των δεδομένων και πως μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν Επιπρόσθετα, έχει αναπτύξει και ένα δίκτυο κέντρων βοήθειας ανά τον κόσμο για την διευκόλυνση των πελατών και για λόγους προώθησης, ενώ το κομμάτι αυτό της εταιρίας παρουσίασε ανάπτυξη της τάξης του 14%. Η προσέγγιση της ΙΒΜ στις συγχωνεύσεις και στις εξαγορές βασίζεται στην ανάγκη να συμβαδίζουν η στρατηγική, η επιλογή και η εφαρμογή, που πρακτικά σημαίνει να γίνεται το σωστό deal για τον κατάλληλο λόγο. Όταν ακολουθείται αυτή η τακτική, οι οργανισμοί είναι ικανοί να χρησιμοποιήσουν τις Σ&Ε για να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς τους, να εγκαθιδρύσουν νέες πλατφόρμες, να επεκταθούν γεωγραφικά, να καλύψουν το πιο σημαντικό κομμάτι της αγοράς και να διαφοροποιηθούν.