Η IBM χτίζει τον γίγαντα των analytics
Η IBM έχει ξοδέψει πάνω από $24 δισεκατομμύρια σε εταιρείες analytics τα τελευταία πέντε χρόνια, συμπεριλαμβανομένων των πρόσφατων αγορών της i2 που εδρεύει στις Η.Π.Α. και της Algorithmics που εδρεύει στο Τορόντο, δίνοντας μια έντονη έμφαση στον τομέα. Το σχέδιο της εταιρείας είναι να αυξήσει τις επιχειρήσεις analytics στα $16 δισεκατομμύρια σε έσοδα μέχρι το 2015 και γι’ αυτό το σκοπό το Μάιο ανακοίνωσε μια ύψους $100 εκατομμυρίων επένδυση για τη στήριξη της έρευνας όσον αφορά την αποτελεσματική χρήση των δεδομένων.
Και με το μεγαλύτερο μέρος των ηγετικών στελεχών του παγκόσμιου υποκαταστήματος να παραμένει στην Οτάβα, η εταιρεία δρέπει τα οφέλη αυτής της ώθησης.
Ο Rod White, αντιπρόεδρος συγχωνεύσεων και εξαγορών του ομίλου λογισμικού της IBM που εδρεύει στην Οτάβα, σημειώνει ότι ηγήθηκε προσωπικά της ύψους $387 εκατομμυρίων αγοράς της Algorithmics και ότι η αποκτηθείσα εταιρεία θα δίνει αναφορά στην πρώην Cognos CEO Rob Ashe.