Η Flurry «φρεσκάρει» τα Free Mobile App Analytics της με Προειδοποιήσεις Custom Tracking
Η εταιρεία εξετάζει λεπτομερώς το προϊόν analytics της προσθέτοντας πίνακες οργάνων, προειδοποιήσεις και ανάλυση αγωγών. Σε απλά Ελληνικά, είναι πιο εύκολο τώρα για τις εταιρείες να ακολουθούν τη μετρική που έχει μεγαλύτερη σημασία γι' αυτές, είτε πρόκειται για διατήρηση χρηστών μετά από τρεις ή επτά μέρες είτε για τον αριθμό των χρηστών που ολοκληρώνουν μια συναλλαγή.
Οι προειδοποιήσεις απευθύνονται σε έναν mobile app maker αν, για παράδειγμα, η χρήση τους παρουσιάσει προβλήματα ή ξαφνικά καταρρεύσουν. Οι εκδότες εφαρμογών κινητών μπορούν να λαμβάνουν αυτές τις προειδοποιήσεις μέσω email μια φορά την ημέρα. Αν έχουν διάφορες προειδοποιήσεις, αυτές μπορούν όλες να ομαδοποιηθούν σε ένα email.
Η Flurry ανταγωνίζεται ένα σύνολο άλλων παρόχων analytics, όπως η Apsalar, η Localytics και η Kontagent. Αλλά εφόσον η Flurry ήταν η πρώτη που εμφανίστηκε στην αγορά το 2008, έχει τη μεγαλύτερη εμβέλεια καθώς περιλαμβάνεται σε 170.000 εφαρμογές. Η εταιρεία βλέπει περίπου 500 εκατομμύρια μοναδικά smartphones ή ταμπλέτες το μήνα, εντοπίζει 300 δισεκατομμύρια συναλλαγές δεδομένων το μήνα και βλέπει 1,2 δισεκατομμύρια συναντήσεις την ημέρα. Είναι στη 18η θέση ανάμεσα στις 25 Top Grossing Apps στο κατάστημα των iTunes.
Και η ανάπτυξη απλά συνεχίζεται. Η Flurry πρόσθεσε περίπου 35.000 εφαρμογές από 10.000 εταιρείες από το Δεκέμβριο. Ο αριθμός των συναντήσεων που βλέπει ημερησίως αυξήθηκε κατά 50% τους τελευταίους τρεις μήνες.