Η Vitrue, Προμηθευτής Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, αγοράστηκε από την Oracle έναντι $300 εκατομμυρίων
Η TechCrunch ανακάλυψε και επιβεβαίωσε ότι ο γίγαντας του λογισμικού Oracle αγόρασε την πλατφόρμα κοινωνικού μάρκετινγκ Vitrue έναντι $300 εκατομμυρίων. Παρά το γεγονός ότι η Oracle προσφέρει ήδη αρκετά προϊόντα και υπηρεσίες, η απόκτηση θα της παράσχει μια ισχυρή πλατφόρμα μάρκετινγκ στο Facebook για να την προσφέρει στους πελάτες των επιχειρήσεων.
Η Vitrue έλαβε $33 εκατομμύρια σε χρηματοδότηση τα προηγούμενα χρόνια και επεκτάθηκε για να γίνει μια από τις πιο διάσημες λύσεις για τις μεγάλες εταιρείες προσπαθώντας να κερδίσει οπαδούς στο Facebook και να προωθήσει μηνύματα μάρκετινγκ στις ειδήσεις. Η Vitrue, σύμφωνα με μια πηγή, είχε εισοδήματα που ανήλθαν γύρω στα $100 εκατομμύρια φέτος, αν και άλλες πηγές αμφισβητούν ότι ήταν τόσο υψηλά. Η TC κατανοεί ότι υπήρχαν πολλοί πιθανοί αγοραστές που ενδιαφέρθηκαν. Αρκετοί πλησίασαν την εταιρεία κάνοντας την προσφορά τους, αλλά η Oracle ήταν η πιο επιθετική.