Η Mixpanel βελτιώνει τώρα την ενότητα “Actions” και εισάγει analytics χρήστη
Συγκεκριμένα, όταν οι πελάτες ανοίξουν τον πίνακα της Mixpanel, θα δουν ένα νέο μενού κάτω από την ενότητα “Actions” που ονομάζεται “people”, όπου μπορούν να πάρουν δεδομένα για όλους τους επισκέπτες τους, όπως το γένος, η ηλικία και η χώρα και ύστερα να συνδυάσουν αυτά τα δεδομένα με τη δραστηριότητα χρήστη έτσι ώστε, για παράδειγμα, να μπορείτε να δείτε αν οι άντρες ή οι γυναίκες ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στην εφαρμογή σας. Ο Doshi λέει ότι αυτές είναι οι «πραγματικά δύσκολες, αλλά πολύ συγκεκριμένες» ερωτήσεις πάνω στις οποίες οι περισσότερες εταιρείες πρέπει να βασίσουν τα συστήματα analytics εντός των εγκαταστάσεών τους.
Ισχυρίζεται, επίσης, ότι τα νέα χαρακτηριστικά θα πρέπει να είναι χρήσιμα για τις εταιρείες όλων των μεγεθών. Αν έχετε ένα ολοκαίνουργιο website και μόνο μερικές εκατοντάδες επισκέπτες, μπορείτε να δείτε τα μεμονωμένα προφίλ. Αν είσαστε περισσότερο εδραιωμένοι, με εκατομμύρια χρήστες, μπορείτε και πάλι να αναζητήσετε πρότυπα ανάμεσα σε αυτούς τους χρήστες καθώς και να απευθύνετε μηνύματα σε συγκεκριμένες ομάδες – για παράδειγμα, στέλνοντας μια ειδική σημείωση ή προσφορά στους χρήστες που ζουν στο Σαν Φρανσίσκο ή σε εκείνους που ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα στο παιχνίδι σας.