
Η νέα κυκλοφορία retail analytics της Oracle προσφέρει μεγαλύτερη διορατικότητα στους πελάτες
Τον περασμένο Ιούνιο, η Oracle κυκλοφόρησε ένα νέο προϊόν analytics στον χώρο της διαχείρισης εμπειρίας πελάτη. Παρόλο που η αξία της διαχείρισης εμπειρίας πελάτη δεν μπορεί να υπερεκτιμηθεί, χωρίς τη διορατικότητα πελάτη, δεν είναι και πολύ αποτελεσματική. Για να ανταποκριθεί σε αυτήν την ανάγκη, η Oracle μόλις κυκλοφόρησε τα Oracle Retail Customer Analytics.
Χρησιμοποιώντας δεδομένα που είναι διαθέσιμα σε όλη την επιχείρηση, τα Oracle Retail Analytics δίνουν τη δυνατότητα στον χρήστη να εστιάσει σε συγκεκριμένες αγοραστικές συνήθειες του πελάτη. Προσφέρουν πληροφορίες όπως:
• Πώς πωλούνται τα προϊόντα στις διάφορες δημογραφικές ομάδες;
• Πώς πωλούνται τα προϊόντα σε ομάδες που χαρακτηρίζονται από συγκεκριμένες ιδιότητες συμπεριφοράς;
• Ποια είναι τα πιο πολύτιμά μου τμήματα πελάτη;
Και ούτω καθεξής. Αυτό η Oracle το κατόρθωσε με 10 προκατασκευασμένους πίνακες που βασίζονται σε περίπου 100 κύριους δείκτες απόδοσης και με γρήγορους χρόνους παράδοσης πληροφοριών δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να προσαρμοστούν.