Η EPiServer προσθέτει τα Google Analytics στην πλατφόρμα εμπειρίας πελάτη
Όταν οι διαδικτυακοί τόποι χρησιμοποιούν εργαλεία για τη διαχείριση περιεχομένου, χρησιμοποιώντας μέσα κοινωνικής δικτύωσης και βελτιστοποιώντας για καλύτερα αποτελέσματα έρευνας, ένα κύριο εργαλείο είναι εκείνο που χρησιμοποιείται για τον εντοπισμό των αποτελεσμάτων. Η EPiServer πρόσθεσε τα Google Analytics στο πολλαπλών καναλιών λογισμικό της ψηφιακού μάρκετινγκ και ηλεκτρονικού εμπορίου με στόχο την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του μάρκετινγκ και των επιλογών περιεχομένου.
Ο Bob Egner, αντιπρόεδρος της EPiServer για τη Διαχείριση Προϊόντων, σημείωσε σε μια δήλωσή του ότι οι πελάτες γνωρίζουν ότι θα έπρεπε να ενσωματώσουν τα analytics, αλλά «μας λένε ότι μπορεί να είναι δύσκολο να τα εφαρμόσουν» και ότι χρειάζονται εξειδικευμένες ικανότητες για να τα ερμηνεύσουν και να τα χρησιμοποιήσουν.