Η Placed επεκτείνει τα εργαλεία location analytics με στόχο να συμπεριλάβει ιστότοπους κινητής τηλεφωνίας
Η νεοϊδρυθείσα εταιρεία location analytics Placed σχεδιάζει σήμερα να επεκτείνει τη βάση πελατών της πέρα από τους δημιουργούς εφαρμογών προσφέροντας υποστήριξη στους ιστότοπους κινητής τηλεφωνίας.
Η Placed πρόκειται να βοηθήσει τους δημιουργούς εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας να κατανοήσουν το πλαίσιο τοποθεσίας των χρηστών τους – ειδικότερα, τύπους επιχειρήσεων που είναι κοντά. Αν προσπαθήσατε ποτέ να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία τοποθεσίας καταναλωτή όπως η Foursquare, θα είδατε πιθανόν κάποιες άκρως ανακριβείς εικασίες για το πού βρίσκεστε. Για να το διορθώσει αυτό, όπως ισχυρίζεται ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος David Shim, η εταιρεία παίρνει εξουσιοδοτημένα δεδομένα τοποθεσίας ανοικτής πηγής και ύστερα «χτίζει ένα μοντέλο με στόχο να καθαρίσει αυτά τα ακατέργαστα δεδομένα τοποθεσίας» και να συνδέσει ένα εύρος συντεταγμένων γεωγραφικού πλάτους και μήκους με μια συγκεκριμένη επιχείρηση.