TΟ QLIKVIEW ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΡΩΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ, ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ (VISUAL) ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΧΡΗΣΤΕΣ BUSINESS INTELLIGENCE
Επίσης λαμβάνει επαίνους για τη φορητότητα(mobility), το χαμηλό κόστος και τη μικρή διάρκεια υλοποίησής του.
Η QlikTeck, ηγέτιδα εταιρία στον χώρο του Business Discovery ανακοίνωσε σε έρευνα μεταξύ των εταιριών που παράγουν προϊόντα της κατηγορίας Business Intelligence, ότι το QlikView έρχεται πρώτο σε σχέση με άλλα προϊόντα μεγάλων εταιριών στην καινοτομία, ευελιξία, τη μικρότερη διάρκεια υλοποίησής του και στην οπτικοποιημένη (visual) ανάλυση. Στην κατηγορία visual analysis και data discovery το QlikView έλαβε την πρώτη θέση με το χαμηλότερο τελικό κόστος, ομοίως και στη κατηγορία φορητότητας (mobility). Η έρευνα BI 12, διεξήχθη από το Business Application Research Center (BARC) και είναι η μεγαλύτερη ανεξάρτητη έρευνα σε Business Intelligence (BI) και Performance Management (PM) χρηστών.
Σύμφωνα με τον Carsten Bange, υπεύθυνο έρευνας του BARC “Το QlikView σκοράρει από πολλαπλές περιοχές και έρχεται πρώτο στη κατηγορία φορητότητας (mobility) BI, self-service χαρακτηριστικών και οπτικοποιημένης (visual) ανάλυσης, τα οποία προσφέρουν ευελιξία σε BI projects”. “Συγκριτικά με αντίστοιχα εργαλεία, έχει την καλύτερη αναλογία απόδοσης. Κατά τη δική μου οπτική, αυτό είναι μια ένδειξη πως η QlikTech επικεντρώνεται στο να χτίσει ένα καινοτόμο, και πλούσιο σε χαρακτηριστικά προϊόν”.
Συνεχίζοντας να ξεπερνάει τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές σε BI προϊόντα της ίδιας κατηγορίας όπως SAP (Business Objects), Oracle (Hyperion) και IBM (Cognos) και Microsoft, το QlikView έρχεται πρώτο στις εξής κατηγορίες:
- Καινοτομία: Το QlikView 11 μπορεί να υπερηφανεύεται για καινοτομίες όπως το social & mobile Business Discovery. Οι πελάτες ψήφισαν τη visual ανάλυση & mobile BI σαν βασικές δυνατότητες, οι οποίες δείχνουν την πρωτοπορία του QlikView.
- Διάρκεια υλοποίησης: Το ευέλικτο περιβάλλον του QlikView επιτρέπει στους συμβούλους και χρήστες να υλοποιούν άμεσα εφαρμογές χωρίς να εξαρτώνται από χρονοβόρες εργασίες όπως το data integration ή data modeling.
- Ευελιξία: Το QlikView καθιστά εύκολο για τους εταιρικούς αναλυτές και προγραμματιστές να δημιουργήσουν καθετοποιημένες ΒΙ εφαρμογές όπου οι χρήστες μπορούν να ενισχύσουν και να επεκτείνουν τις επιχειρηματικές τους ανάγκες.
- Οπτικοποιημένη (visual) ανάλυση: Η πλατφόρμα QlikView Business Discovery επιτρέπει στον χρήστη αναζητά, να αναλύει και να αλληλεπιδρά με dash boards από οποιαδήποτε συσκευή.
Εκτός των 4 προηγούμενων κατηγοριών, το QlikView έρχεται πρώτο και στις εξής κατηγορίες:
- Κόστος / Κόστος ανά θέση: Το QlikView αποδεικνύεται πως έχει το χαμηλότερο κόστος υλοποίησης από όλα τα αντίστοιχα προϊόντα. Σε αυτή την ανάλυση συμπεριλαμβάνονται τα κόστη αδειών, εξωτερικές δαπάνες υλοποίησης και αριθμός διαχειριστών που χρειάζονται σε σχέση με τον αριθμό των θέσεων που αγοράζονται.
- Φορητότητα (mobility) ΒΙ: Το QlikView πλήρη λειτουργικότητα και στις φορητές συσκευές. Το QlikView επιτρέπει στον mobile χρήστη να καθορίζει τις δικές του οθόνες.
«Είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον μέσα στα χρόνια που διεξάγεται η έρευνα να βλέπεις την άνοδο της QlikTech από μία νεοσύστατη εταιρία να εξελίσσεται σε ηγετική και να έρχεται πρώτη σε τόσες κατηγορίες ανάμεσα σε άλλους γίγαντες των ΒΙ» συμπληρώνει ο Melanie Mack, συνυπεύθυνος της έρευνας BI. «Είναι αξιοσημείωτο πόσες εταιρίες χρησιμοποιούν πλέον το QlikView. Τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι η QlikTech έχει αντιμετωπίσει με επιτυχία τις self-service BI απαιτήσεις των χρηστών στους τομείς της ταχύτητας, του κόστους και της απόδοσης».
Η BI Survey 12 –διεξάγεται για 12η χρονιά – δημιουργήθηκε από 3.000 απαντήσεις αναλύοντας 27 διαφορετικά προϊόντα ΒΙ από τον Απρίλιο μέχρι τον Ιούλιο 2012. Ο σκοπός αυτής της online έρευνας είναι να ανακαλύψει τα κίνητρα των εταιριών στην επιλογή των ΒΙ προϊόντων, να εξετάσει πώς μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν και σε τι βαθμό ωφελούνται οι εταιρίες από αυτά.