4 Ιουνίου 2023

Έρευνα του MarketingSherpa και του MECLABS για τα marketing analytics

Η νέα έρευνα του MarketingSherpa και του MECLABS για τα marketing analytics παρουσίασε αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία για το πώς κινούνται οι marketers με βάση τα analytics και τι χρήση κάνουν με αυτά.

 

Αρχικά να σημειωθεί πως είναι ελεύθερο προς downloading ένα απόσπασμα της έρευνας αυτής όπου φαίνονται τα περιεχόμενα της έρευνας καθώς επίσης και αρκετά σχεδιαγράμματα με πολύ σημαντικά στατιστικά στοιχεία.

 

Στην έρευνα έλαβαν μέρος πάνω από 1.131 εταιρίες και αυτή περιλαμβάνει 325 slides, 426 σχεδιαγράμματα και πολύ χρήσιμα αντικειμενικά στοιχεία και συμπεράσματα για την αγορά και τις ευκαιρίες τον χώρο των marketing analytics.

 

Συνοπτικά κάποια πολύ σημαντικά στοιχεία είναι τα εξής:

 

  • Σχεδόν το 80% των marketers χρησιμοποιούν κάποια analytics εργαλεία αλλά δυστυχώς μόνο το 37% χρησιμοποιούν τα δεδομένα τους για να βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα να και να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται ενώ το 46% δίνουν κατά διαστήματα σημασία στα analytics.
  • Επομένως οι λόγοι που οι marketers δεν χρησιμοποιούν σωστά τα δεδομένα τους και τα analytics οφείλεται κατά 21% στην έλλειψη πόρων, κατά 20 % στην έλλειψη χρόνου, κατά 17% στην έλλειψη τεχνογνωσίας και κατά 15% στην έλλειψη χρημάτων.
  • Επίσης οι marketers χρησιμοποιούν περισσότερο τα εργαλεία τους για να παράγουν (τυπικά) reports παρά να προσθέσουν μεταβλητές και να αποκτήσουν μια καλύτερη πληροφόρηση και γνώση του χώρου.
  • Αυτό ενισχύεται και από τα στοιχεία που συλλέγουν και θεωρούν πιο σημαντικά. Δίνουν περισσότερο βάση σε δείκτες που παρουσιάζουν το customer engagement (open, click through, unsubscribe rates) και λιγότερο σε δείκτες που επηρεάζονται από τα έσοδα (traffic to lead και lead to sale conversion rates , ROI).
  • Παρόλ’ αυτά το 53% θεωρεί πως το budget για marketing analytics στο μέλλον θα αυξηθεί και μόλις το 4% θεωρεί πως θα μειωθεί.

 

 

Τέλος μπορείτε να δείτε στο άρθρο του business2community κάποιες συμβουλές για το πώς πρέπει να λειτουργεί ένα τμήμα marketing κάνοντας σωστή χρήση των δεδομένων του.