Η Qubit ανανεώνει την analytics πλατφόρμα της για ecommerce sites
Η Qubit ανανέωσε στην 2η έκδοση την analytics πλατφόρμα της για τα ecommerce sites που σκοπό έχει να προσφέρει ένα πιο απλό interface για τον διαχειριστή της πλατφόρμας. Πλέον οι διαχειριστές του ecommerce site μπορούν να χειρίζονται πολλά δεδομένα και να γνωρίζουν τις συμπεριφορές των πελατών τους. Η Qubit ιδρύθηκε πριν από 3 χρόνια από τέσσερα πρώην μέλη της Google και πλέον έχουν ανταγωνιστές εταιρίες όπως η πρώην εταιρεία τους με το Google Analytics, τη λύση Omniture της Adobe, την Chartbeat και την Mixpanel
Ο CEO της Qubit, Graham Cooke, δήλωσε πως η εταιρεία έχει επενδύσει πολύ στην in-memory επεξεργασία με σκοπό να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σχέση με τις Hadoop και MapR τεχνολογίες που είναι αρκετά πιο αργές. Έτσι σε ένα ecommerce site που ο διαχειριστής θέλει να γνωρίζει σε real-time πώς να συμπεριφερθεί στο πελάτη του είναι πολύ σημαντικό. Μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα σύντομο video επίδειξης της πλατφόρμας όπου γίνεται από τον ίδιο τον Cooke.
Τέλος μαζί με την κυκλοφορία της 2ης έκδοσης της πλατφόρμας η Qubit παρουσίασε και μία έρευνα που έγινε από την ίδια την εταιρεία με θέμα την σχετική «αξία» των χρηστών με διαφορετικούς browsers. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως οι πελάτες που χρησιμοποιούσαν Internet Explorer (IE) ήταν οι πιο σημαντικοί αφού είχαν το υψηλότερο ποσοστό αγοράς 3.14 και μέσο όρο αγορών στις £76.87 λίρες Αγγλίας. Οι χρήστες του Safari είχαν έναν πολύ μεγάλο μέσο όρο αγορών στο καλάθι τους με £108.44, αλλά δυστυχώς έχουν μικρό ποσοστό αγορών με μόνο 1.64%. Ακόμα οι χρήστες Firefox έχουν το υψηλότερο μέσο όρο αγορών με αξία καλαθιού στις £110.99, και ποσοστό αγορών 2.18%, ενώ οι Chrome χρήστες είχαν μέσο όρο £90.36 και ένα ποσοστό αγορών 1.84 %.
Συνολικά η πραγματική αξία του πελάτη, υπολογίζοντας τον μέσο όρο αξίας αγορών στο καλάθι και το ποσοστό αγορών, τότε η κατάταξη έχει ως εξής:
1) Χρήστες IE (£2.42)
2) Χρήστες Firefox (£2.41)
3) Χρήστες Safari (£1.78)
4) Χρήστες Chrome (£1.66).