Πώς τα Big Data καινοτομούν στο χώρο της Υγείας.
Η μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης παροχής φαρμάκων στις ΗΠΑ, Express Scripts χειρίζεται περισσότερα από 1,4 δισεκατομμύρια συνταγές ετησίως, το οποίο αναλύεται σε περίπου 160 τετράκις εκατομμύρια bits δεδομένων. Χρησιμοποιεί τα δεδομένα για να βοηθήσει τους Αμερικανούς να πάρουν καλύτερες αποφάσεις για την υγεία τους.
Σύμφωνα με την IBM, το 80% των ιατρικών δεδομένων είναι αδόμητα και σχετικά με τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της υγειονομικής περίθαλψης και των αποτελεσμάτων. Το πρόβλημα είναι ότι βρίσκεται σε δυσπρόσιτα σημεία, πηγές, όπως τα συστήματα lab, εκθέσεις CRM, καθώς και σε χειρόγραφες σημειώσεις του γιατρού. Οργανισμοί από πολλαπλά τμήματα στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης κοιτάζουν προς τμήματα IT για να απελευθερώσουν και να αξιοποιήσουν την πραγματική αξία στα ενημερωτικά περιουσιακά τους στοιχεία.
Πρόβλεψη της συμπεριφοράς του ασθενή
Η Express Scripts, ειδικά, χρησιμοποιεί τα predictive analytics για να μπορέσει να βγάλει νόημα από τον πλούτο των δεδομένων που έχει στη διάθεσή της. Οπλισμένοι με 40 συν μοντέλα πρόβλεψης, η ομάδα του analytics είναι σε θέση να εντοπίσει μοτίβα σε διάφορα σενάρια ασθενών και να προσαρμόσει λύσεις για μεμονωμένους ασθενείς που διατρέχουν κίνδυνο. Για παράδειγμα, τα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να καθοριστεί εάν ένας ασθενής είναι πιθανόν να σταματήσει τη λήψη φαρμακευτικής αγωγής τους, ή να προσδιορίσει ποια κανάλια θα είναι περισσότερο χρήσιμα για την επικοινωνία με ορισμένους ασθενείς. Η Express Scripts σχεδιάζει να ξεπεράσει τις επιδόσεις του τρέχοντος έτους με την ανάπτυξη ακόμα 80 μοντέλων πρόβλεψης το 2014.
Προσαρμογή Προσωπικών Εμπειριών Πελατών
Όταν πρόκειται για το χώρο της υγείας, τα δεδομένα δεν περιορίζονται στους θαλάμους των νοσοκομείων και κλινικών. Η Ασφαλιστική εταιρεία Cigna έχει ρίξει τις μάρκες της στο τραπέζι, με την υιοθέτηση μιας στρατηγικής για τα δεδομένα με γνώμονα τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών. Στόχος της Cigna είναι η δημιουργία μιας εξατομικευμένης εμπειρίας για τον πελάτη μέσω της εξέτασης των δεδομένων από διάφορες πηγές, όπως οι προτιμήσεις, οι αλληλεπιδράσεις κινητών, και ακόμη και τα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης. Εκτός από τη δημιουργία προφίλ των πελατών της, η Cigna στηρίζεται στα analytics από την Altegra Health να λάβουν καλύτερες επιχειρηματικές αποφάσεις και να βελτιώσουν τις σχέσεις των πελατών.
Στήριξη Πολλαπλών Οργανωτικών Αναγκών
Η ένταξη επιτρέπει τεράστιες ποσότητες δεδομένων να απεικονιστούν και να αναλυθούν με τρόπο που είναι εύκολο να διαβαστούν και να τεθούν σε δράση. Συνεργάτες της Healthcare εκμεταλλεύονται αυτά τα στοιχεία για να συγχωνεύσουν τα δεδομένα στην κλινική, οικονομικών και λειτουργικών συστημάτων της. Στον πυρήνα αυτής της συγχώνευσης είναι η Queriable Patient Inference Dossier (QPID), ένα σύστημα πληροφοριών με χαρακτηριστικά, όπως επερωτήσεις σε πραγματικό χρόνο, προσαρμοσμένες μετρήσεις, και ισχυρές δυνατότητες αναφορών. Σύμφωνα με τους Εταίρους, περίπου 5.000 ιατροί και επαγγελματίες χρησιμοποιούν το σύστημα για την αύξηση της παραγωγικότητας, τη μείωση του κόστους, βελτίωση της ποιότητας της περίθαλψης, καθώς και την κάλυψη άλλων αναγκών.