12 Δεκεμβρίου 2024

H SocialBakers εισέρχεται στον χώρο των Facebook Analytics μέσω της EdgeRank Checker

Η εταιρία ανάλυσης κοινωνικών δικτύων SocialBakers απέκτησε την EdgeRank Checker, μια startup με έδρα το Σικάγο που βοηθά τους εμπόρους να ελέγχουν πώς τα πηγαίνουν στο Facebook. Η απόκτηση ήρθε λίγους μήνες αφότου η SocialBakers με έδρα την Πράγα κέρδισε μια επένδυση $26 εκατομμυρίων από την Index Ventures.

“EdgeRank” είναι το όνομα του μυστικού αλγόριθμου στο Facebook που καθορίζει ποιων φίλων σας (και ποιων αγαπημένων σας εταιριών) τα νέα εμφανίζονται στην αρχική σας σελίδα. Αν η φίλη σας εκπλήσσεται που δεν γνωρίζατε ότι γέννησε ή ότι αγόρασε νέο αυτοκίνητο, τότε κατηγορείστε το EdgeRank.

Το EdgeRank γίνεται όλο και σημαντικότερο εργαλείο για τους εμπόρους. Το Facebook σταδιακά μειώνει τον αριθμό των μηνυμάτων από εταιρίες που εμφανίζονται «οργανικά» στις αρχικές σελίδες (δηλαδή χωρίς τις μάρκες που πληρώνουν για τοποθέτηση), και τώρα οι μάρκες μπορούν να φτάσουν μόνο μέχρι το 6% των φαν τους στο Facebook οργανικά. Για τους υπόλοιπους, θα πρέπει να αγοράσουν θέσεις διαφήμισης. Φυσικά, η κατανόηση του EdgeRank είναι σημαντική σε αυτή τη περίπτωση. Το EdgeRank Checker, σύμφωνα με δελτίο τύπου για την αγορά της εταιρίας «παρέχει στους εμπόρους των κοινωνικών δικτύων με βαθειά διορατικότητα στην αρχική σελίδα του Facebook, βελτιστοποιώντας την ενσωμάτωση της εταιρίας στην αρχική σελίδα μετρώντας την απόδοση περιεχομένου ως προς το χρόνο, το είδος και την περιοχή».

Στους ανταγωνιστές της EdgeRank Checker περιλαμβάνονται η Virtrue, η PageLever, και πολλά άλλα εργαλεία ανάλυσης μάρκετινγκ των κοινωνικών δικτύων.

Η SocialBakers ήδη μετρά στους πελάτες της τις μισές από τις Fortune 500 εταιρίες. Η EdgeRank Checker έχει παρόμοια λίστα πελατών.  

Η SocialBakers έχει περισσότερους από 2,700 πελάτες σε 100 διαφορετικές εταιρίες, σύμφωνα με το δελτίο τύπου της. Δεν είναι ξεκάθαρο πόσοι πελάτες της EdgeRank Checker είναι πελάτες και της SocialBakers, οπότε ο συνολικός αριθμός των πελατών των δύο εταιριών είναι άγνωστος.