12 Σεπτεμβρίου 2024
Το κεφάλαιο των $3 εκατομμυρίων θα μπορούσε να βοηθήσει στη μείωση του χάσματος μεταξύ των big data και των πωλητών
Η Rhiza, που ιδρύθηκε από τον Josh Knauer, μόλις κέρδισε ένα κεφάλαιο $3 εκατομμυρίων. Η startup εταιρεία δημιουργεί εργαλεία μάρκετινγκ analytics που βοηθούν στη μείωση του χάσματος μεταξύ των big data και των πωλητών.
Συγκεκριμένα πίσω από αυτό το νέο κεφάλαιο βρίσκονται οι Draper Triangle Ventures, Camp One Ventures και Arthur Ventures. Σύμφωνα με τον Knauer, το νέο κεφάλαιο θα βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων ενώ θα εστιάζει στο μάρκετινγκ και στην εξυπηρέτηση πελατών. Είναι η καλύτερη περίοδος για αυτή την κίνηση καθώς η ζήτηση για τα προϊόντα της Rhiza αυξάνεται.
Προϊόντα σε ζήτηση
Προσφέροντας μια ολόκληρη σειρά προϊόντων, η Rhiza σχεδιάστηκε για να βελτιώσει το εισόδημα κάθε διαφημιστή και εταιρείας ΜΜΕ. Μπορεί εύκολα να επεξεργαστεί μια καμπάνια μάρκετινγκ και να παράσχει μοναδικές προτάσεις χρησιμοποιώντας τις ίδιες τις ιδέες των πελατών ως θεμέλιο. Μέχρι πρόσφατα, η Rhiza εστίαζε στην εξυπηρέτηση μεγάλων εταιριών ΜΜΕ όπως οι Univision, Comcast και Cox Media. Συγκεκριμένα, το να προσφέρουν στις ομάδες πωλήσεών τους τα απαραίτητα εργαλεία για να είναι πιο αποτελεσματικές όταν προσφέρουν προσαρμοσμένες πωλήσεις είναι η ειδικότητα του λογισμικού της Rhiza.
Το αποτέλεσμα; Περισσότερες αποφάσεις μέσω δεδομένων που βασίζονται στις ανάγκες και επιθυμίες των αγορών-στόχων.
«Όταν βασιζόμαστε στο analytics μάρκετινγκ των πελατών, αυτό μας επιτρέπει να περνάμε την εταιρεία μας σε άλλα παράλληλα κανάλια όπως συσκευασμένα καταναλωτικά αγαθά, είδης υγείας και φαρμακευτικά, αλυσίδες χονδρικής κ.α.», ανέφερε ο Knauer σε μια συνέντευξή του στην VentureBeat.
Χώρος για ανάπτυξη
Ενώ η Rhiza επιτυχημένα ασφαλίζει και εξυπηρετεί μεγάλες εταιρείες «με πολλούς εκατοντάδες ή χιλιάδες χρήστες των εργαλείων μας», ο Knauer παρατηρεί ότι τα εύκολα στη χρήση εργαλεία μπορούν να βοηθήσουν τον καθένα να πάρει εύκολα και γρήγορα απαντήσεις από τα δεδομένα, χωρίς να χρειαστεί να μεσολαβήσουν γνώστες ΙΤ ή αναλυτές βάσεων δεδομένων. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει διευθύνοντες συμβούλους, εμπόρους για κάθε είδος εταιρείας και πωλητές από κάθε πλατφόρμα.
«Ελπίζουμε με τον χρόνο να είμαστε ικανοί να παρέχουμε τα εργαλεία μας πέρα από την αγορά των μεγάλων εταιρειών», ανέφερε ο Knauer.
Οι προσαρμοσμένες πωλήσεις αποτελούν θέση κλειδί για την Rhiza, και το λογισμικό πραγματικά γίνεται «προσωπικό» προϊόν.
Ο Knauer αναφέρει: «Τα εργαλεία της Rhiza δεν παρέχουν απλά ένα ταμπλό από στατιστικές, αλλά χρησιμοποιούν ουσιαστικά αλγόριθμους και επιχειρηματικές λογικές για να βοηθήσουν τους πελάτες μας να περιμένουν να δουν τι είδους πελάτες-στόχοι θα έχουν (γεωγραφικά, διαδίκτυο, κτλ) και πώς να τους πείσουν».
Αυτό περιλαμβάνει πολύ συγκεκριμένες προτάσεις για διαφημιστικά κανάλια που ταιριάζουν στις δημογραφικές συμπεριφορές-στόχοι προς όλα τα είδη ΜΜΕ όπως έντυπα, ράδιο, ψηφιακά και τηλεόραση.
Οι χρήστες της Rhiza μπορούν να εκμεταλλευτούν τις προτάσεις για τις οποίες το μήνυμα είναι το πιο αποτελεσματικό για τους πελάτες-στόχους.
Τι βρίσκεται στο κατάστημα
Ο Knauer αναφέρει πως στόχος της Rhiza είναι να «προωθηθούν οι επιχειρήσεις» και αυτό ακριβώς μπορεί να πετύχει το πρόσφατο κεφάλαιο που προστέθηκε. Χάρη σε αυτές τις τρεις εταιρείες που στηρίζουν την Rhiza, «Δεν θα είμαστε μόνο ικανοί να εξυπηρετήσουμε τους τωρινούς μας πελάτες αλλά και να αποκτήσουμε νέους πελάτες και να βελτιώσουμε τα καινοτόμα εργαλεία για την οπτικοποίηση, ανάλυση και διακίνηση δεδομένων.»
Τι βρίσκεται λοιπόν στο κατάστημα για την Rhiza και τους πελάτες; Μια αναπτυγμένη σειρά analytics που παρέχει εργαλεία για γρήγορα σχέδια μάρκετινγκ, που όλα περιλαμβάνουν διάφορες αγορές ΜΜΕ. Το λογισμικό επεξεργάζεται υλικά για μάρκετινγκ και πωλήσεις που λειτουργούν με δεδομένα και είναι ενδιαφέροντα.
Αυτό που δημιούργησε η Rhiza είναι η παροχή καλύτερων και γρηγορότερων απαντήσεων, όπως πώς να επικοινωνείς και να επηρεάζεις τους πελάτες. Σύμφωνα με τον χρηματοδότη Mike Stubler ή Draper Triangle Ventures, «η Rhiza επεμβαίνει στη βιομηχανία μάρκετινγκ analytics με έξυπνα εργαλεία για εμπόρους και πωλητές σε ολόκληρη την επιχείρηση με χαμηλότερο κόστος.»
Συγκεκριμένα πίσω από αυτό το νέο κεφάλαιο βρίσκονται οι Draper Triangle Ventures, Camp One Ventures και Arthur Ventures. Σύμφωνα με τον Knauer, το νέο κεφάλαιο θα βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων ενώ θα εστιάζει στο μάρκετινγκ και στην εξυπηρέτηση πελατών. Είναι η καλύτερη περίοδος για αυτή την κίνηση καθώς η ζήτηση για τα προϊόντα της Rhiza αυξάνεται.
Προϊόντα σε ζήτηση
Προσφέροντας μια ολόκληρη σειρά προϊόντων, η Rhiza σχεδιάστηκε για να βελτιώσει το εισόδημα κάθε διαφημιστή και εταιρείας ΜΜΕ. Μπορεί εύκολα να επεξεργαστεί μια καμπάνια μάρκετινγκ και να παράσχει μοναδικές προτάσεις χρησιμοποιώντας τις ίδιες τις ιδέες των πελατών ως θεμέλιο. Μέχρι πρόσφατα, η Rhiza εστίαζε στην εξυπηρέτηση μεγάλων εταιριών ΜΜΕ όπως οι Univision, Comcast και Cox Media. Συγκεκριμένα, το να προσφέρουν στις ομάδες πωλήσεών τους τα απαραίτητα εργαλεία για να είναι πιο αποτελεσματικές όταν προσφέρουν προσαρμοσμένες πωλήσεις είναι η ειδικότητα του λογισμικού της Rhiza.
Το αποτέλεσμα; Περισσότερες αποφάσεις μέσω δεδομένων που βασίζονται στις ανάγκες και επιθυμίες των αγορών-στόχων.
«Όταν βασιζόμαστε στο analytics μάρκετινγκ των πελατών, αυτό μας επιτρέπει να περνάμε την εταιρεία μας σε άλλα παράλληλα κανάλια όπως συσκευασμένα καταναλωτικά αγαθά, είδης υγείας και φαρμακευτικά, αλυσίδες χονδρικής κ.α.», ανέφερε ο Knauer σε μια συνέντευξή του στην VentureBeat.
Χώρος για ανάπτυξη
Ενώ η Rhiza επιτυχημένα ασφαλίζει και εξυπηρετεί μεγάλες εταιρείες «με πολλούς εκατοντάδες ή χιλιάδες χρήστες των εργαλείων μας», ο Knauer παρατηρεί ότι τα εύκολα στη χρήση εργαλεία μπορούν να βοηθήσουν τον καθένα να πάρει εύκολα και γρήγορα απαντήσεις από τα δεδομένα, χωρίς να χρειαστεί να μεσολαβήσουν γνώστες ΙΤ ή αναλυτές βάσεων δεδομένων. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει διευθύνοντες συμβούλους, εμπόρους για κάθε είδος εταιρείας και πωλητές από κάθε πλατφόρμα.
«Ελπίζουμε με τον χρόνο να είμαστε ικανοί να παρέχουμε τα εργαλεία μας πέρα από την αγορά των μεγάλων εταιρειών», ανέφερε ο Knauer.
Οι προσαρμοσμένες πωλήσεις αποτελούν θέση κλειδί για την Rhiza, και το λογισμικό πραγματικά γίνεται «προσωπικό» προϊόν.
Ο Knauer αναφέρει: «Τα εργαλεία της Rhiza δεν παρέχουν απλά ένα ταμπλό από στατιστικές, αλλά χρησιμοποιούν ουσιαστικά αλγόριθμους και επιχειρηματικές λογικές για να βοηθήσουν τους πελάτες μας να περιμένουν να δουν τι είδους πελάτες-στόχοι θα έχουν (γεωγραφικά, διαδίκτυο, κτλ) και πώς να τους πείσουν».
Αυτό περιλαμβάνει πολύ συγκεκριμένες προτάσεις για διαφημιστικά κανάλια που ταιριάζουν στις δημογραφικές συμπεριφορές-στόχοι προς όλα τα είδη ΜΜΕ όπως έντυπα, ράδιο, ψηφιακά και τηλεόραση.
Οι χρήστες της Rhiza μπορούν να εκμεταλλευτούν τις προτάσεις για τις οποίες το μήνυμα είναι το πιο αποτελεσματικό για τους πελάτες-στόχους.
Τι βρίσκεται στο κατάστημα
Ο Knauer αναφέρει πως στόχος της Rhiza είναι να «προωθηθούν οι επιχειρήσεις» και αυτό ακριβώς μπορεί να πετύχει το πρόσφατο κεφάλαιο που προστέθηκε. Χάρη σε αυτές τις τρεις εταιρείες που στηρίζουν την Rhiza, «Δεν θα είμαστε μόνο ικανοί να εξυπηρετήσουμε τους τωρινούς μας πελάτες αλλά και να αποκτήσουμε νέους πελάτες και να βελτιώσουμε τα καινοτόμα εργαλεία για την οπτικοποίηση, ανάλυση και διακίνηση δεδομένων.»
Τι βρίσκεται λοιπόν στο κατάστημα για την Rhiza και τους πελάτες; Μια αναπτυγμένη σειρά analytics που παρέχει εργαλεία για γρήγορα σχέδια μάρκετινγκ, που όλα περιλαμβάνουν διάφορες αγορές ΜΜΕ. Το λογισμικό επεξεργάζεται υλικά για μάρκετινγκ και πωλήσεις που λειτουργούν με δεδομένα και είναι ενδιαφέροντα.
Αυτό που δημιούργησε η Rhiza είναι η παροχή καλύτερων και γρηγορότερων απαντήσεων, όπως πώς να επικοινωνείς και να επηρεάζεις τους πελάτες. Σύμφωνα με τον χρηματοδότη Mike Stubler ή Draper Triangle Ventures, «η Rhiza επεμβαίνει στη βιομηχανία μάρκετινγκ analytics με έξυπνα εργαλεία για εμπόρους και πωλητές σε ολόκληρη την επιχείρηση με χαμηλότερο κόστος.»