
H Dropbox Απέκτησε κάτω από Άκρα Μυστικότητα της Parastructure, μια Startup Εταιρεία Big Data

Η Dropbox αγοράζει συνεχώς εταιρίες για να αναπτύξει τις υπηρεσίες της ώστε να προσφέρει στους πελάτες της και τις εταιρίες κάτι παραπάνω από αποθήκευση σε cloud. Αλλά η εταιρεία - που έχει συγκεντρώσει $1,1 δισεκατομμύρια και είναι μια από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές startup που κινούνται προς δημόσια εγγραφή τους – κάνει επίσης στρατηγικές αγορές για να διατηρήσει σε τάξη και την ίδια την εταιρεία.
Ανακαλύψαμε ότι η Dropbox απέκτησε κάτω από άκρα μυστικότητα μια εταιρεία με το όνομα Parastructure, μια startup που δεν είχε ακόμη δημοσιοποιηθεί η ύπαρξή της, που κατασκευάσει λογισμικό ανάλυσης δεδομένων εκτός από δομές ανοιχτού κώδικα.
Η TechCrunch επιβεβαίωσε από αξιόπιστη πηγή ότι η απόκτηση ήταν πολύ χαμηλού κόστους, δηλαδή από $10 ως $50 εκατομμύρια.
Καμία εταιρεία δεν θα επιβεβαίωνε στη TechCrunch την συμφωνία αυτή.
«Ευχαριστούμε που το ελέγξατε - δεν έχουμε να κάνουμε κάποιο σχόλιο παρ’ όλα αυτά!» μου ανάφερε ο εκπρόσωπος τύπου. Η Parastructure δεν απάντησε και η εταιρεία κατέβασε τη σελίδα της στο διαδίκτυο προσωρινά αφού άρχισα να προσπαθώ να επικοινωνήσω με τους δύο συνιδρυτές, τους Salik Syed και Ryan Noon, για να τους θέσω ερωτήσεις.
Μια αξιόπιστη πηγή παρ’ όλα αυτά επιβεβαίωσε ότι η απόκτηση έχει ήδη γίνει και επιβεβαίωσε και το πού κυμάνθηκε η τιμή.
Ενημέρωση: Η ιστοσελίδα της Parastructure τώρα μας ανακατευθύνει στη Dropbox.com. :-)
Τι ακριβώς είναι λοιπόν είναι η Parastructure; Σύμφωνα με το προφίλ της εταιρείας στο LinkedIn και την εκτός λειτουργίας πια ιστοσελίδα, δημιουργεί «όμορφο λογισμικό ανάλυσης δεδομένων που τροφοδοτείται από δομή ανοιχτού κώδικα.» Οι σελίδες της Parastructure στο GitHub μας δίνουν περισσότερα στοιχεία σχετικά με το τι λογισμικό ανάλυσης δεδομένων κατασκευάζει, με την Spark στο computing συμπλεγμάτων· HBase για την SQL· CrunchBase· και ούτω καθεξής.
«Είχαν τεράστιες προοπτικές για να συνεχίσουν δυναμικά,» ανέφερε ο πληροφοριοδότης μας. «Είχαν βρει τον χώρο τους μεταξύ αγορών και καταναλωτών και έλυναν προβλήματα σε βάσεις δεδομένων που κανείς άλλος δεν μπορούσε να αντιμετωπίσει.»
Αν και το Dropbox κινείται προς την αγορά επιχειρήσεων, φαίνεται πως, αν και η Parastructure, παρέχει υπηρεσίες επιχειρήσεων, το Dropbox δεν σκοπεύει να την αναπτύξει σε παγκόσμιο επίπεδο, και όχι σαν προϊόν – τουλάχιστον σε πρώτο επίπεδο.
Αυτό είναι ίσως ο λόγος που το Dropbox δεν κάνει βαρύγδουπες δηλώσεις: Απλά δείχνει πως η εταιρεία κάνει πολλά πράγματα μαζί. «Γιατί να πεις στου πιθανούς ανταγωνιστές σου τι ακριβώς κάνεις;», ανέφερε ο πληροφοριοδότης μας.
Αν αναλογιστεί κανείς ότι η εταιρεία έχει ξεπεράσει τα 275 εκατομμύρια χρήστες, τώρα προσπαθεί να διαχειριστεί περιεχόμενο από εταιρίες και καταναλωτές και να παρέχει υπηρεσίες που θα οδηγήσουν το Dropbox ένα βήμα παραπέρα. Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν ότι ενισχύει τις δομές της με περισσότερες βάσεις δεδομένων για ταχύτερη και πιο αξιόπιστη απόδοση.
Η Parastructure, με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, λειτουργεί από το 2012 με συνιδρυτές δύο αποφοίτους του Στάνφορντ.
Η εταιρεία δεν κοινοποίησε ποτέ τη λίστα των υποστηρικτών της. Στο LinkedIn αναφέρει ότι «οι δραστηριότητές της χρηματοδοτούνται και υποστηρίζονται από διάφορους σημαντικούς επενδυτές.» Μια ματιά στο AngelList δείχνει ότι στους επενδυτές συμπεριλαμβάνεται Amr Awadallah, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Cloudera· άλλα στοιχεία δείχνουν ότι η Accel επένδυσε επίσης στην εταιρεία.