Η Yahoo αγοράζει την εταιρία analytics για κινητά Flurry για $200 εκατομμύρια
Η Yahoo δεν κρατά κρυφές τις φιλοδοξίες της και την πρόοδό της στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας, ανακοινώνοντας ότι έχει 450 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες τον μήνα και ότι τα έσοδα από διαφημίσεις σε κινητά αυξήθηκαν κατά 100%. Η διευθύνουσα
σύμβουλλος Marissa Mayer ανέφερε πως η Yahoo είναι «εταιρία κινητών πια».
Τώρα, οι πηγές αναφέρουν ότι η Yahoo βρίσκεται κοντά σε μια εξαγορά που θα την ενισχύσει ακόμα περισσότερο στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας: θα αγοράσει την Flurry, μια εφαρμογή analytics για κινητά και startup διαφημιστική εταιρία, με τιμή που κυμαίνεται μεταξύ $200 και $300 εκατομμυρίων.
Με έτος ίδρυσης το 2005 και έδρα το Σαν Φρανσίσκο, η Flurry είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες στον τομέα των analytics εφαρμογών. Σε αυτόν τον τομέα υπάρχει κάποια σταθερότητα. Για παράδειγμα, την Onavo εξαγόρασε το Facebook. Την AppAnnieη Distimo. Και το Twitter έχει κάνει μια σειρά εξαγορών που ενίσχυσαν τις δυνατότητές της για analytics κινητών.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Flurry, «μετά την παρουσίαση των smartphone, η Flurry βοήθησε στην ανάπτυξη της οικονομίας των εφαρμογών σε μια βιομηχανία $100+ δισεκατομμυρίων». Με αυτήν την ανακοίνωση αναφέρεται στο γεγονός ότι εργάζεται με 170.000 προγραμματιστές που λαμβάνουν δεδομένα από 150 δισεκατομμύρια συνεδρίες εφαρμογών κάθε μήνα, για να παρέχουν πληροφορίες σε κατασκευαστές εφαρμογών για το κοινό, για την χρήση και απόδοση των εφαρμογών, για την παροχή ιδεών για την βελτίωση της λειτουργίας των εφαρμογών.
Και για να βελτιωθεί ο τρόπος που οι εφαρμογές βγάζουν χρήματα, η Flurry χρησιμοποιεί αυτά τα δεδομένα, για παράδειγμα, για να ενδυναμώσει την διαφημιστική της πλατφόρμα, που χρησιμοποιείται από εταιρίες για να στοχεύσουν σε συγκεκριμένα κοινά στο δίκτυο της Flurry, αλλά και από προγραμματιστές για να αποτιμηθούν σε χρήμα οι εφαρμογές τους με πιο σχετικό κατάλογο αποθεμάτων.
Συγκεκριμένα, αυτό που θα έδινε η Flurry στη Yahoo δεν είναι απλά αύξηση των εσόδων από διαφημίσεις σε κινητά, αλλά, καθώς ηYahoo αναπτύσσει την επιχείρηση τεχνολογίας διαφημίσεών, της δίνει έναν πιο κεντρικό ρόλο στο πώς αυξηθούν τα κέρδη από τα κινητά και πώς να χρησιμοποιούν τα κινητά.
Στην πραγματικότητα, αυτό δίνει στη Yahoo άλλη μια δυναμική: ενώ κατασκευάζει τις δικές της εφαρμογές, και διαφημίσεις εμφανίζονται σε αυτές, η Yahoo θα μπορούσε να δημιουργήσει μια πλατφόρμα που θα ήταν το σημείο αναφοράς και για άλλες εταιρίες στην αγορά των κινητών για να ενισχύσουν και να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις των εφαρμογών τους.
Η Yahoo ανέφερε πως οι 450 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες της από κινητό σε μηνιαία βάση είναι αύξηση πάνω από 100% μέσα σε μόνο δύο χρόνια (οι αριθμοί του 2012 έδειχναν μόνο 200 εκατομμύρια). Η Mayer, στις αναφορές εσόδων της, παρατήρησε πως ο χρόνος που σπατάλησε το κοινό της στο κινητό αυξήθηκε κατά 79% πέρσι. Ανέφερε πως η εταιρία έχει «πάνω από 400 υπαλλήλους που δουλεύουν αποκλειστικά στην κατασκευή εφαρμογών για iOS και Android».