8 Νοεμβρίου 2024
Η Upsight συνεργάζεται με την Adjust για καλύτερα analytics για κινητά
Η Upsight, μια εταιρία μάρκετινγκ κινητών, και η εταιρία analytics Adjust συνεργάζονται για να βοηθήσουν τις εταιρίες παιχνιδιών και εφαρμογών για να έχουν μεγαλύτερο κέρδος οι πελάτες τους.
Χάρη στη συμφωνία, οι δύο εταιρίες θα προσφέρουν συνδυασμένες υπηρεσίες που προσφέρουν σημαντικά analytics για καλύτερη απόδοση των εφαρμογών. Αυτό σημαίνει πως θα έχουν καλύτερες πληροφορίες για τους χρήστες και από πού είναι όσο παίζουν. Με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, η Upsight έχει μια πλατφόρμα επιχειρησιακού μάρκετινγκ και analytics, ενώ η Adjust με έδρα το Βερολίνο, παρέχει analytics για κινητά που θα βοηθήσουν να βελτιωθεί η απόδοση της εφαρμογής.
Με αυτή τη συνεργασία, οι κατασκευαστές κινητών μπορούν να κατανοούν καλύτερα πώς λειτουργούν οι εφαρμογές του σε διαφορετικά κανάλια χρηστών. Για παράδειγμα, μπορούν να χρησιμοποιούν το Data Mine της Upsight για να κάνουν μια έρευνα για τα δεδομένα διαφημίσεων της Adjust. Αυτή η ερώτηση μπορεί να βοηθήσει να βρεθούν απαντήσεις σε σύνθετες ερωτήσεις που επηρεάζουν τις κινήσεις μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, μπορούν να βρουν την αξία εφ’ όρου ζωής (LTV) για έναν χρήστη που πείσθηκε μέσω μιας συγκεκριμένης διαφημιστικής καμπάνιας. Ή θα καθορίσουν τον συγκεκριμένο χρόνο που θα χρειαστεί για να γίνει ισοσκέλιση της επένδυσης μέσω της απόκτησης νέων χρηστών.
Με αυτές τις πληροφορίες, το μάρκετινγκ κινητών μπορεί να φέρει μεγάλη κέρδη μέσω των επενδύσεων, τα οποία μπορούν να επενδυθούν για έξοδα μάρκετινγκ. Είναι σημαντικό αυτό σε αυτόν τον ελεύθερο κόσμο, όπου οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν δωρεάν εφαρμογές και να σπαταλούν χρήματα σε πραγματικά προϊόντα.
Με αυτόν τον συνδυασμό, μπορούν όσοι ασχολούνται με αυτό το μάρκετινγκ να δουν ξεκάθαρα αν λειτουργούν οι καμπάνιες τους και που πρέπει να γίνουν αλλαγές, ανέφερε η Upsight.
«Η συνεισφορά των χρηστών είναι απαραίτητη σε κάθε διαφημιστική καμπάνια – η ικανότητα να συνδέει κανείς τον χρήστη με το κλικ, την εγκατάσταση και την χρήση της εφαρμογής σημαίνει ότι η μπορεί να εντοπιστεί η πηγή των πιο αξιόπιστων χρηστών», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Adjust, Christian Henschel, σε μια ανακοίνωσή του. «Είμαστε περήφανοι που συνεργαζόμαστε με την Upsight, προσφέροντας κατανοητά analytics και επιπλέον δυνατότητες όπως εκστρατείες ανακατανομής, που είναι απαραίτητες για να επαναδραστηριοποιηθούν οι έμποροι που δίνουν έμφαση εδώ και καιρό».
Η Upsight, που ιδρύθηκε πέρσι στο τέλος του χρόνου από την συγχώνευση των Kontagent και PlayHaven, χρησιμοποιείται σε 25.400 εφαρμογές με 700 εκατομμύρια ενεργούς (μηνιαίως) χρήστες.
Χάρη στη συμφωνία, οι δύο εταιρίες θα προσφέρουν συνδυασμένες υπηρεσίες που προσφέρουν σημαντικά analytics για καλύτερη απόδοση των εφαρμογών. Αυτό σημαίνει πως θα έχουν καλύτερες πληροφορίες για τους χρήστες και από πού είναι όσο παίζουν. Με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, η Upsight έχει μια πλατφόρμα επιχειρησιακού μάρκετινγκ και analytics, ενώ η Adjust με έδρα το Βερολίνο, παρέχει analytics για κινητά που θα βοηθήσουν να βελτιωθεί η απόδοση της εφαρμογής.
Με αυτή τη συνεργασία, οι κατασκευαστές κινητών μπορούν να κατανοούν καλύτερα πώς λειτουργούν οι εφαρμογές του σε διαφορετικά κανάλια χρηστών. Για παράδειγμα, μπορούν να χρησιμοποιούν το Data Mine της Upsight για να κάνουν μια έρευνα για τα δεδομένα διαφημίσεων της Adjust. Αυτή η ερώτηση μπορεί να βοηθήσει να βρεθούν απαντήσεις σε σύνθετες ερωτήσεις που επηρεάζουν τις κινήσεις μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, μπορούν να βρουν την αξία εφ’ όρου ζωής (LTV) για έναν χρήστη που πείσθηκε μέσω μιας συγκεκριμένης διαφημιστικής καμπάνιας. Ή θα καθορίσουν τον συγκεκριμένο χρόνο που θα χρειαστεί για να γίνει ισοσκέλιση της επένδυσης μέσω της απόκτησης νέων χρηστών.
Με αυτές τις πληροφορίες, το μάρκετινγκ κινητών μπορεί να φέρει μεγάλη κέρδη μέσω των επενδύσεων, τα οποία μπορούν να επενδυθούν για έξοδα μάρκετινγκ. Είναι σημαντικό αυτό σε αυτόν τον ελεύθερο κόσμο, όπου οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν δωρεάν εφαρμογές και να σπαταλούν χρήματα σε πραγματικά προϊόντα.
Με αυτόν τον συνδυασμό, μπορούν όσοι ασχολούνται με αυτό το μάρκετινγκ να δουν ξεκάθαρα αν λειτουργούν οι καμπάνιες τους και που πρέπει να γίνουν αλλαγές, ανέφερε η Upsight.
«Η συνεισφορά των χρηστών είναι απαραίτητη σε κάθε διαφημιστική καμπάνια – η ικανότητα να συνδέει κανείς τον χρήστη με το κλικ, την εγκατάσταση και την χρήση της εφαρμογής σημαίνει ότι η μπορεί να εντοπιστεί η πηγή των πιο αξιόπιστων χρηστών», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Adjust, Christian Henschel, σε μια ανακοίνωσή του. «Είμαστε περήφανοι που συνεργαζόμαστε με την Upsight, προσφέροντας κατανοητά analytics και επιπλέον δυνατότητες όπως εκστρατείες ανακατανομής, που είναι απαραίτητες για να επαναδραστηριοποιηθούν οι έμποροι που δίνουν έμφαση εδώ και καιρό».
Η Upsight, που ιδρύθηκε πέρσι στο τέλος του χρόνου από την συγχώνευση των Kontagent και PlayHaven, χρησιμοποιείται σε 25.400 εφαρμογές με 700 εκατομμύρια ενεργούς (μηνιαίως) χρήστες.