Πώς μπορούν τα Big Data να ανανεώσουν την βιομηχανία πωλήσεων; Ο διευθύνων σύμβουλος της Kounta μας δίνει 5 συμβουλές
Η αυστραλιανή εταιρία Kounta πρόσφατα παρουσίασε την Kounta Insights, μια πλατφόρμα analytics που βουτά στα βαθιά των δεδομένων πωλήσεων για ένα συγκεκριμένο κατάστημα ή υποκατάστημα. Οι πληροφορίες είναι δύναμη, και ποιος τρόπος είναι καλύτερος από το να τις αποκτήσουμε από δεδομένα πωλήσεων των προϊόντων που προωθούμε;
Σας παρουσιάζουμε λοιπόν τρόπους που τα Big Data μπορούν να ανανεώσουν μια αναπτυσσόμενη επιχείρηση:
1. Τεχνολογία με σχέση κόστους και αποτελεσματικότητας
Η αποθήκευση σε Cloud είναι πολύ φθηνή επιλογή εδώ και κάποια χρόνια, και η τεχνολογία έχει γίνει πιο έξυπνη στην διαχείριση των Big Data. Αυτό σημαίνει πως η ΒΙ και οι πλατφόρμες analytics δεν χρειάζεται να κοστίζουν μια περιουσία.
2. Αύξηση όγκου δεδομένων
Το μέλλον του εμπορίου είναι στο διαδίκτυο και το μέλλον του διαδικτύου είναι τα κινητά. Η άνοδος και των δύο στοιχείων έχει επιταχύνει την ανάπτυξη των διαθέσιμων δεδομένων καταναλωτών. Οι τυπικοί έμποροι μπορούν να μάθουν όλο και περισσότερα για τις επιχειρήσεις τους και τους πελάτες τους από τα δεδομένα που έχουν ήδη συλλεχθεί εδώ και χρόνια.
Απλά χρειάζονται τα κατάλληλα εργαλεία - και τα big data είναι ανάμεσα σε αυτά.
3. Δεδομένα για όλα τα κανάλια
Οι ιδέες μέσω των αναλύσεων των συναλλαγών και ο χρόνος αναμονής σε ουρά σε κατάστημα έχουν αλλάξει τον τρόπο που κατασκευάζονται τα καταστήματα και πώς επικοινωνούν εντός και εκτός των μερών αυτών. Τα εργαλεία όπως τα analytics του διαδικτύου και οι ευφυείς συσκευές φέρνουν απόδοση σε επιχειρηματικό επίπεδο για να παρέχουν μια πλήρη όψη ενός ολοκληρωμένου πελάτη σε μικρούς επιχειρηματίες.
4. Τμηματοποίηση
Η τμηματοποίηση, οι υπηρεσίες και το μάρκετινγκ με συγκεκριμένο στόχο σε διαφορετικούς τύπους πελατών είναι απαραίτητα για την επιτυχία, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς το κόστος απόκτησης νέων πελατών αντί να κρατήσουν τους καλύτερους πελάτες τους.
5. Προσωποποιημένη εμπειρία
Τα Big Data μας δίνουν εικόνα σε πραγματικό χρόνο όλων των καταναλωτικών διαδράσεων που επιτρέπουν να λαμβάνονται γρήγορα αποφάσεις σύμφωνα με τις κινήσεις και τις διαδράσεις με τα καταστήματα. Ο εντοπισμός πελατών το σωστό χρόνο, στο σωστό μέρος, μέσω των σωστών καναλιών είναι τώρα πια δυνατό.
Πηγή: e27.co