
Διευθύνων σύμβουλος της Kixeye: Χρησιμοποιούμε την επιστήμη δεδομένων μόνο τον μισό χρόνο
Από ότι φαίνεται, είναι εντάξει να κάνετε τα καπρίτσια σας όταν σχεδιάζετε παιχνίδια. Αυτό πιστεύει το στούντιο για παιχνίδια στο διαδίκτυο Kixeye, όπου η ανάλυση δεδομένων έχει κατά 40% σημασία στην λήψη αποφάσεων, ενώ το υπόλοιπο ανήκει στην διαίσθηση, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Will Harbin.
«Πριν έναν χρόνο, τα πηγαίναμε μάλλον πολύ καλύτερα, με λήψη αποφάσεων μέσω δεδομένων», ανέφερε σήμερα ο Harbin στο συνέδριο GamesBeat 2014 . «Πιστεύω ότι αυτό μας πονά με κάποιους τρόπους». Η εταιρία δημιούργησε τη δική της τεχνολογία δεδομένων, ανέφερε ο Harbin, και εφαρμόζει μοντέλα προβλέψεων, τεστ Α/Β και επιστήμη δεδομένων για να δει αν οι αποφάσεις της ομάδας είναι σωστές.
Δεν μας προκαλεί τρομερή έκπληξη να βλέπουμε κατασκευαστές παιχνιδιών να βασίζονται όλο και περισσότερο στην επιστήμη δεδομένων για να βελτιώσουν τις λειτουργίες τους. Πολλές άλλες startups, όπως η εταιρία μεταφοράς φαγητού including food Spoonrocket και την επιχείρηση εναλλακτικών ταξί Lyft, έχουν αποκτήσει το ταλέντο να ανακαλύπτουν δεδομένα και να εντοπίζουν ανωμαλίες, τάσεις, και ιδέες που αξίζει να προωθηθούν. Το παράξενο με την Kixeye είναι ότι έχει περιορισμένη εμπιστοσύνη στην επιστήμη δεδομένων.
Αν οι κατασκευαστές της Kixeye θέλουν απλά να δοκιμάσουν κάτι επειδή περνούν καλά, έχει καλώς. «Μάλλον θα πάμε με τη μεριά του να κάνουμε κάτι ωραίο», ανέφερε ο Harbin, ακόμη και αν τα δεδομένα δεν το δικαιολογούν. Ανέφερε ότι πολλές εταιρίες βασίζονται στα δεδομένα υπερβολικά πολύ. Η πλατφόρμα διαφημίσεων για κινητά NativeX, την ίδια στιγμή έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Προσέλαβε 14 επιστήμονες δεδομένων, ανέφερε ο Rob Weber, συνιδρυτής και αντιπρόεδρος επιχειρηματικής ανάπτυξης.
«Ελέγχουμε χιλιάδες μεταβλητές, ανέφερε ο Weber. «Ελέγχουμε την αξία πρόβλεψης της καθεμίας – βασικά τεχνητή νοημοσύνη». Η εταιρία εργάστηκε πολύ για να δημιουργήσει αυτό που ονομάζει «αισθηματική τοποθέτηση» των διαφημίσεων, που λαμβάνει υπόψιν τις εμπειρίες των παικτών. Και αν οι κατασκευαστές παιχνιδιών μπορούν να τοποθετήσουν διαφημίσεις που να μπορούν να κάνουν κλικ οι παίκτες, το εισόδημα μπορεί να αυξηθεί αρκετά στις αγορές μέσω εφαρμογών.
«Αν μπορούμε να κερδίσουμε μερικά δολάρια από το 90% των άλλων παικτών που δεν πληρώνουν, τότε έχουμε ακόμα δρόμο για να μοιραστεί το βάρος και σε άτομα που δεν στηρίζουν ποτέ τα παιχνίδια τα οποία παίζουν», ανέφερε ο Weber.
Πηγή : venturebeat.com