13 Οκτωβρίου 2024
Η VoloMetrix συγκεντρώνει $12 εκατομμύρια για την εξυπηρέτηση των ανθρώπων της που ασχολούνται με αναλύσεις
Η VoloMetrix με έδρα στο Σηάτλ ανακοίνωσε σήμερα ότι έχει συγκεντρώσει $12 εκατομμύρια Series B round διοικούμενη από τους Split Rock Partners με τη συμμετοχή από την ήδη υπάρχουσα επενδύτρια εταιρεία Shasta Ventures. Ο σημερινός γύρος δείχνει τη συνολική χρηματοδότηση της VoloMetrix να βρίσκεται στα $17 εκατομμύρια.
Το σέρβις επιτρέπει στις επιχειρήσεις να καταλαβαίνουν καλύτερα το πώς οι υπάλληλοί τους περνούν το χρόνο τους στη δουλειά. Για παράδειγμα, το σέρβις, που λάνσαραν το 2011, επιτρέπει στις επιχειρήσεις να εξετάζουν το χρονικό διάστημα που περνάνε οι υπάλληλοι της ομάδας πωλήσεων με τους πελάτες ή το πόσες διαφορετικές ομάδες δουλεύουν μαζί (ή όχι). Όλα αυτά τα δεδομένα συγκεντρώνονται από το εταιρικό σύστημα επικοινωνιών και στη συνέχεια διατηρούνται ανώνυμα.
Ενώ το σέρβις έχει σκοπό να διευκρινίσει περισσότερο το πώς λειτουργεί μια εταιρεία, δεν επικεντρώνεται στον υπάλληλο ως άτομο. Αντίθετα, η ιδέα είναι να χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα από τα emails και τις εκδηλώσεις από το ημερολόγιο, έτσι ώστε να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν τη λειτουργία τους. Μερικοί από τους πελάτες της εταιρείας είναι οι Genentech, Seagate και Symantec, καθώς και άλλες 100 Fortune εταιρείες.
Ο διευθύνων σύμβουλος της VoloMetrix, Ryan Fuller, σχολίασε ότι περιμένει τον επικεφαλή της εταιρείας να τα τριπλασιάσει μέσα στον επόμενο χρόνο, έτσι ώστε να ενημερώνεται για τη ζήτηση. “Παρατηρούμε τεράστια ζήτηση από τους πελάτες που χρησιμοποιούν το προϊόν. Έτσι, αυξάνεται η παραγωγικότητα των πωλήσεων και δίνουν περισσότερη προσοχή στο να κατανοήσουν εις βάθος τις δραστηριότητες των πωλήσεων και για τις πελατειακές σχέσεις. Επιπλέον, χρησιμοποιούν το προϊόν για την απλοποίηση της οργάνωσης κατανοώντας έτσι το κόστος των διαδικασιών, των συναντήσεων και της γραφειοκρατίας στις επιχειρήσεις τους”, ανέφερε ο Fuller.
Η εταιρεία επικεντρώνει την προσοχή της στην ανάπτυξη του προϊόντος γύρω από αυτούς τους δυο τομείς, όπου προβλέπεται μεγαλύτερη ζήτηση με την ενσωμάτωση περισσότερων πηγών δεδομένων για πληροφορίες και ιδιαίτερα με τη συνεργασία υπηρεσιών στην πλατφόρμα της. “Αυτή η επένδυση επικυρώνει το όραμα του να παρέχουμε επιχειρήσεις με ασυναγώνιστη ορατότητα στον τρόπο διεξαγωγής της δουλειάς στις οργανώσεις τους”, τόνισε ο Fuller σε μια δήλωσή του.
Πηγή: techcrunch.com
Ενώ το σέρβις έχει σκοπό να διευκρινίσει περισσότερο το πώς λειτουργεί μια εταιρεία, δεν επικεντρώνεται στον υπάλληλο ως άτομο. Αντίθετα, η ιδέα είναι να χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα από τα emails και τις εκδηλώσεις από το ημερολόγιο, έτσι ώστε να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν τη λειτουργία τους. Μερικοί από τους πελάτες της εταιρείας είναι οι Genentech, Seagate και Symantec, καθώς και άλλες 100 Fortune εταιρείες.
Ο διευθύνων σύμβουλος της VoloMetrix, Ryan Fuller, σχολίασε ότι περιμένει τον επικεφαλή της εταιρείας να τα τριπλασιάσει μέσα στον επόμενο χρόνο, έτσι ώστε να ενημερώνεται για τη ζήτηση. “Παρατηρούμε τεράστια ζήτηση από τους πελάτες που χρησιμοποιούν το προϊόν. Έτσι, αυξάνεται η παραγωγικότητα των πωλήσεων και δίνουν περισσότερη προσοχή στο να κατανοήσουν εις βάθος τις δραστηριότητες των πωλήσεων και για τις πελατειακές σχέσεις. Επιπλέον, χρησιμοποιούν το προϊόν για την απλοποίηση της οργάνωσης κατανοώντας έτσι το κόστος των διαδικασιών, των συναντήσεων και της γραφειοκρατίας στις επιχειρήσεις τους”, ανέφερε ο Fuller.
Η εταιρεία επικεντρώνει την προσοχή της στην ανάπτυξη του προϊόντος γύρω από αυτούς τους δυο τομείς, όπου προβλέπεται μεγαλύτερη ζήτηση με την ενσωμάτωση περισσότερων πηγών δεδομένων για πληροφορίες και ιδιαίτερα με τη συνεργασία υπηρεσιών στην πλατφόρμα της. “Αυτή η επένδυση επικυρώνει το όραμα του να παρέχουμε επιχειρήσεις με ασυναγώνιστη ορατότητα στον τρόπο διεξαγωγής της δουλειάς στις οργανώσεις τους”, τόνισε ο Fuller σε μια δήλωσή του.
Πηγή: techcrunch.com