26 Σεπτεμβρίου 2017

Φτιάχνοντας δεδομένα ανθεκτικά στο μέλλον και προσβάσιμα

Ο Ryan Peterson, αρχηγός στρατηγικών λύσεων στην EMC, συμμετείχε επίσης στην συνέντευξη στο theCUBE για να συζητήσει το πώς οι καταναλωτές πρέπει να ξανασκεφτούν τα σχέδιά τους για τα δεδομένα, για να εκμεταλλευτούν την τελευταία αυτή τεχνολογία.

“Οι καταναλωτές θέλουν να ξέρουν πού μετακινούν τα δεδομένα τους, έτσι ώστε να έιναι εξασφαλισμένα στο μέλλον και προσβάσιμα,” δήλωσε. “Εάν μετακινείς τα δεδομένα σου σε ένα σετ εργαλείων, τότε κλειδώνεις τα δεδομένα σου σε αυτό το σετ εργαλείων.


Το μέλλον της βάσης δεδομένων είναι να διατηρείς τα δεδομένα σε πρώιμο στάδιο, ώστε να είναι προσβάσιμα σε οποιδήποτε σετ εργαλείων. Στην ουσία, οι καταναλωτές μπορούν να αποσπάσουν αυτή την αξία και να την ανεβάσουν στο Cloud Foundry, όπου μπορούμε να κατασκευάσουμε οποιαδήποτε εφαρμογή προς αυτά τα δεδομένα.”

 

Οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν επίσης το μεταβατικό στάδιο από την συγκέντρωση δεδομένων στην δημιουργία εφαρμογών.

“Πάροχοι εφαρμογών προσφέρουν νέες δυνατότητες , τις οποίες μπορείς να αγοράσεις, αντί να τις κάνεις μόνος σου” συνέχισε ο Peterson. “Το μεταβατικό αυτό στάδιο προς την ανάπτυξη εφαρμογών και αυτόματων εφαρμογών πιστεύω πως είναι το μέλλoν.”