18 Νοεμβρίου 2017

Η Teradata παραπατάει με καθαρή απώλεια 265 εκατομμύρια δολλάρια στο Q2

Κακές ειδήσεις για τους μετόχους της Teradata Corp., η οποία έχασε  265 εκατομμύρια δολλάρια στο Q2 2015 χάρη σε μία "απομείωση της υπεραξίας” 340 εκατομμυρίων δολλαρίων. Εν τω μεταξύ, δεν υπάρχει βοήθεια προς την εταιρία από μεγαλύτερους κύκλους πωλήσεων και τις συνεχιζόμενες αναβολές των μεγάλων συναλλαγών, αναφέρθηκε σε μια δήλωση από την εταιρία.

Σύμφωνα με την εταιρεία το  δεύτερο τρίμηνο τα έσοδα της Teradata μειώθηκαν κατά 8% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, σε μόλις  623 εκατομμύρια δολλάρια. Τα καθαρά κέρδη υποχώρησαν επίσης, με την εταιρεία να αναφέρει  265εκ  δολλάρια απώλεια  σε σύγκριση με τα κέρδη που κυμαίνονταν στα 96 εκ δολλάρια πριν από ένα χρόνο. Το τρίμηνο αυτό αντιπροσωπεύει την πρώτη απώλεια της Teradata από τότε έγινε εισηγμένη εταιρεία.

 

Αυτή η κακή απόδοση έρχεται μετά από ένα απογοητευτικό 1ο τρίμηνο, ενώ και η απομείωση της υπεραξίας είναι ένα ακόμα μεγάλο πλήγμα, οι μέτοχοι της εταιρείας δεν θα είναι σε πολύ ευχάριστη θέση βλέποντας τα έσοδα να μειώνονται για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο.

Η απομείωση της υπεραξίας αφορά την απόφαση της Teradata να δημιουργήσει μία νέα μάρκετινγκ επιχειρηματική μονάδα υποψηφίων η οποία θα "παρέχει κορυφαίες λύσεις και υπηρεσίες για ψηφιακό μάρκετινγκ, διαχείριση των πόρων μάρκετινγκ, Omni-κανάλι μάρκετινγκ και το μάρκετινγκ Analytics". Η Teradata αποφάσισε να δημιουργήσει τη μονάδα εξαγοράζοντας για 20 εκατομμύρια δολάρια την τεχνολογία της Ισραηλινής εταιρίας Appoxee για push-messaging τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους.

Τα αποτελέσματα της Teradata υποδηλώνουν ότι οι πελάτες αναβάλλουν τις μεγαλύτερες αγορές, και αυτό ανησυχεί τον διευθύνων σύμβουλο Mike Kohler, ο οποίος εξέδωσε την ακόλουθη επιφυλακτική δήλωση:

“Πιστεύουμε ότι η Teradata θα βρίσκεται σε συνεχή ανάπτυξη σταθερού συναλλάγματος κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2015. Οι ολοκληρωμένες επιχειρηματικές μονάδες που δημιουργήσαμε νωρίτερα αυτό το χρόνο - τα δεδομένα και το Analytics με τις διάφορες εφαρμογές μάρκετινγκ- παρουσιάζουν πρόοδο. Με καλύτερο συντονισμό και εστίαση στους end-to-end πόρους, προχωράμε  με ταχείς ρυθμούς στην ανάπτυξη των πρωτοβουλιών μας και στη βελτίωση της λειτουργικής αποδοτικότητας ".

Με την πρώτη ματιά, ο Kohler ακούγεται θετικός, αλλά η φράση "ανάπτυξης σταθερού συναλλάγματος” σημαίνει ότι η Teradata θα μπορούσε να αγωνίζεται για να αυξηθούν τα κέρδη της, αν οι μετατροπές σε ξένο νόμισμα, δεν συνυπολογίζονται στην εξίσωση.

Παρ 'όλα αυτά, ο Kohler είπε ότι “έχει εμπιστοσύνη στις κορυφαίες λύσεις μας και τις ανταγωνιστικές θέσεις στις αγορές που εξυπηρετούμε, και  έχουμε μια σειρά από δράσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη για να καλυτερέψουμε την θέση της Teradata από το 2016 και μετά.

"Όπως πάντα, θα συνεχίσουμε να αξιολογούμε τις νέες πρωτοβουλίες που μπορούν να ωφελήσουν την επιχείρησή μας και την ενίσχυση της αξίας για τους μετόχους”, ο Kohler κατέληξε.