18 Νοεμβρίου 2017

Ανακαλύπτοντας τις ανάγκες των πελατών των Πληροφοριακών Συστημάτων στο νέο ψηφιακό τοπίο. #HPBigData2015

Το να βρεί κανείς πελάτες στον κόσμο των πληροφοριακών συστημάτων που αλλάζει διαρκώς, μπορεί να αποτελέσει μία αληθινή πρόκληση για τις επιχειρήσεις. Το να καταλάβει κανείς τις ανάγκες των πελατών είναι πλέον εξίσου σημαντικό με την τεχνολογία που έχει να προσφέρει.

 

Ο John Furrier και ο David Vellante της ομάδας παραγωγής του SILICONAngle, της theCUBE, συνάντησαν την Maribel Lopez, ιδρύτρια της Lopez Research, στο HP Big Data Conference, προκειμένου να μάθουν περισσότερα για την φύση της αγοράς πελατών.

 

«Συναισθήματα Πελατών»

 

Ο κόσμος των πληροφοριακών συστημάτων είναι γεμάτος με νέες μεθόδους και τεχνολογίες που κυκλοφορούν συνεχώς. Οι εταιρίες έχουν κάνει ότι μπορούν για να συμβαδίσουν με τις νέες αυτές αλλαγές. Οι περισσότεροι πελάτες ανησυχούν για το πως μπορούν να γλιτώσουν χρήματα και άλλοι θέλουν απλά να ξέρουν πως μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις δομές τους για να συμβαδίσουν με το μέλλον.

 

Δυστυχώς οι περισσότερες εταιρίες δεν ξέρουν πως να χρησιμοποιήσουν σωστά τα δεδομένα τους. Δημιουργούν μεμονωμένα σιλό ανάμεσα στα τμήματα τους, αντί να τα μοιράζονται. Οι εταιρίες πρέπει να έχουν τα σωστά πλαίσια για να μπορέσουν να επωφεληθούν από τα δεδομέναπου συλλέγουν.

 

Οργάνωση για την επιτυχία

 

Οι νέες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν την σημαντική πρόκληση του να αναπτύσσονται σε αυτήν την εποχή που διαρκώς αλλάζει. Ωστόσο υπαρχουν κάποια πράγματα που μπορούν να κάνουν για να διαχειριστούν την ψηφιακή τους στρατηγική. Η Lopez τόνισε πως δεν χρειάζονται όλες οι εταιρίες εφαρμογές για κινητά. Οι εφαρμογές αυτές ( Mobile Apps), δημιουργούν σιλό που ανακατευθύνουν τους εργαζόμενους από την μία εφαρμογή στην άλλη για να κάνουν την δουλειά τους.

 

Επίσης, είναι καλό να ξεκινάει κανείς από κάτι μικρό και να εξελίσσεται γρήγορα. Οι περισσότερες εταιρίες λειτουργούν βρίσκοντας ένα συγκεκριμένο πράγμα που πρέπει να κάνουν και επικεντρώνονται σε αυτό. Από την στιγμή που η εταιρία έχει πυρήνα, μπορέι να προσθέσει αξία και επιπρόσθετες υπηρεσίες με τον καιρό, ωστέ να αναπτυχθεί κι άλλο.