26 Σεπτεμβρίου 2017

Η Ditto Labs και η Tickr συνεργάζονται για την παροχή συνδυασμένης θεώρησης των φωτογραφιών από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και των αναλύσεων των συνοδευτικών κειμένων.

Η  Ditto Labs, η κυρίαρχη εταιρεία στην παροχή φωτογραφικών αναλύσεων για τα κοινωνικά δίκτυα, και η Tickr, η πλατφόρμα διαχείρισης επιδόσεων της αγοράς, ανακοίνωσαν μια συνεργασία που θα προσφέρει στους ενδιαφερόμενους μετρήσεις επιδόσεων σε πραγματικό χρόνο οι οποίες, για πρώτη φορά, θα περιλαμβάνουν φωτογραφίες από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

Οι περισσότεροι από αυτούς που ασχολούνται με τις τάσεις της αγοράς χρησιμοποιούν ένα μεγάλο αριθμό από πλατφόρμες αναλύσεων, ώστε να εξακριβώσουν την επιτυχία μιας καμπάνιας και να μετρήσουν την επίδοση μιας εταιρείας, αλλά μέχρι τώρα, δεν ήταν σε θέση να αναλύσουν το περιεχόμενο των σχετικών φωτογραφιών. Η τεχνολογία των υπολογιστών της Ditto σκανάρει τις φωτογραφίες των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μετράει την συχνότητα των προϊόντων, των λογοτύπων και των σχετικών στοιχείων.

 

«Η ανάπτυξη που παρουσιάζουν δημοφιλείς πλατφόρμες, όπως το Instagram και το Snapchat, αναδεικνύει το γεγονός ότι οι άνθρωποι επικοινωνούν πλέον μοιράζοντας με τους άλλους τις φωτογραφίες τους- οι οποίες συχνά δε συνοδεύονται από κάποιο κείμενο», υποστήριξε ο David Rose, ο CEO της Ditto Labs. «Τα στοιχεία που αφορούν προσωπικά χαρακτηριστικά και οι προτιμήσεις για προϊόντα εμφανίζονται σε αυτές τις φωτογραφίες που οι χρήστες μοιράζονται με τους άλλους, και μπορούν να βοηθήσουν στην δημιουργία μιας συνολικής θεώρησης του πώς οι άνθρωποι σχετίζονται με διάφορες εμπορικές εταιρείες μέσα από το Διαδίκτυο. Η κύρια θεώρηση των υπολογιστών της Ditto μπορεί να μετρήσει κάθε φορά που κάτι τέτοιο συμβαίνει και μέσα από τη συνεργασία της με την Tickr, οι πελάτες οι οποίοι έχουν επιλέξει να βασιστούν στις θεωρήσεις που παρέχονται σε πραγματικό χρόνο, έχουν πλέον την ικανότητα να περιλαμβάνουν τις αναλύσεις φωτογραφιών στις μετρήσεις της επίδοσης της αγοράς».

 

Ο ανθρώπινος εγκέφαλος επεξεργάζεται τις οπτικές πληροφορίες 60.000 φορές πιο γρήγορα από τα κείμενα, και 90% των πληροφοριών που μεταδίδονται στον εγκέφαλο είναι οπτικές. Σύμφωνα με την Susan Etlinger του ομίλου Altimeter, «Μπαίνοντας στο 2016, είναι ξεκάθαρο ότι χρειαζόμαστε μηχανισμούς που θα μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε καλύτερα τον αντίκτυπο και την απήχηση του οπτικού περιεχομένου στο Διαδίκτυο… ως φίρμες, εταιρείες και ως ανθρώπινα όντα». (Κορυφαίες ψηφιακές τάσεις της Altimeter για το 2016). Η τεχνολογία πίσω από τις αναλύσεις φωτογραφιών της Ditto Labs ταυτοποιεί τις εταιρείες, άσχετα με το αν αυτές αναφέρονται στο κείμενο ή όχι, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να κατανοήσουν και να διαχειριστούν τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζονται στις σημερινές διαδικτυακές εικονο-κεντρικές συζητήσεις.

 

«Μέσα από το συνδυασμό των μεγάλων ικανοτήτων των μηχανών αναζήτησης της Ditto Labs και της ανοιχτής πλατφόρμας δεδομένων πραγματικού χρόνου με βάση τα cloud της Tickr, οι υπεύθυνοι των εταιρειών είναι πλέον σε θέση να έχουν πρόσβαση στις πιο ενημερωμένες πληροφορίες που είναι διαθέσιμες σχετικά με τους πελάτες τους, τον ανταγωνισμό και την αγορά», υποστήριξε ο Tyler Peppel, CEO και ιδρυτής της Tickr. «Η Ditto Labs επεξεργάζεται εκατομμύρια φωτογραφίες καθημερινά, η Tickr ενώνει τα σύνολα των δεδομένων από τις εσωτερικές εφαρμογές των επιχειρήσεων, όπως τα web analytics, η CRM, η ERP, και οι πλατφόρμες αυτοματισμού της αγοράς, καθώς και εξωτερικές πηγές από κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το Twitter, το Pinterest και άλλα. Ενώνοντας τις δυνάμεις τους, οι δύο εταιρείες μπορούν να προσφέρουν την πιο ολοκληρωμένη διαθέσιμη λύση για τον εντοπισμό της παρουσίας μιας εταιρείας σε όλο το Διαδίκτυο».