21 Νοέμβριος 2018

Τα data analytics μεταμορφώνουν την Kelley Blue Book

Για κάποιες εταιρίες τα BA έχουν βελτιώσει τον τρόπο που τρέχουν, αλλά για την Kelley Blue Book τα analytics έχουν αλλάξει όλη την εταιρία. “Τα προηγούμενα πέντε χρόνια, η εταιρία έχει αλλάξει πάρα πολύ στον τρόπο αντιμετώπισης των analytics”, λέει ο Dan Ingle. VP “analytics insights and technology”.

Αυτό δεν ήταν εύκολη αλλαγή για την 85-ετών εταιρία. Για τους περισσότερους η Kelley Blue Book είναι μια εκδοτική εταιρία που μάλιστα εκδίδει τον οδηγό τιμών για καινούρια και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από το 1926. Το 2000 όμως οι πωλήσεις άρχισαν να πέφτουν και η εταιρία έπρεπε να βρει νέες ροές εσόδων. Τότε αποφάσισε να κάνει μια στρατηγική αλλαγή και κατάλαβε ότι τα δεδομένα είναι πλέον προϊόν για την εταιρία.