26 Σεπτεμβρίου 2017

Συνεργασία Capgemini και Oracle για την δημιουργία πλατφόρμας analytics

Η Capgemini και η Oracle παρουσιάζουν ένα νέο πρόγραμμα Business Analytics για τις Τηλεπικοινωνίες, ενισχύοντας το παγκόσμιο Business Information Management (BIM) Service Line της Capgemini και προσφέροντας μια πλατφόρμα που θα βοηθήσει τις τηλεφωνικές εταιρίες να αποκτήσουν βαθύτερη γνώση των σχέσεων με τους πελάτες τους.

Η λύση αυτή ενσωματώνει την εμπειρία της Capgemini στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και την τεχνολογία Oracle και συνεργάζεται στενά με τα μοντέλα Oracle Communications. Το πρόγραμμα είναι επεκτάσιμο, ευέλικτο και εύκολο να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του πελάτη.

Ο Paul Nannetti, επικεφαλής της BIM Service Line, της Capgemini επισημαίνει ότι καθώς οι επιχειρήσεις εξελίσσονται στη χρήση επιχειρηματικών analytics, χρειάζονται λύσεις για την αντιμετώπιση των ειδικών προκλήσεων που εμφανίζονται, καθώς και γρήγορες εφαρμογές. Αυτή η λύση, δηλώνει, αποδεικνύει την αφοσίωση της Capgemini στις επενδύσεις στα analytics.

Ο Dan Ford, Αντιπρόεδρος Τηλεπικοινωνιών της Oracle Communications δήλωσε: “Συνδυάζοντας την βαθιά εμπειρία της Capgemini και της Oracle στις επικοινωνίες με analytics, μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας, με χαμηλό κίνδυνο, ταχεία απόδοση στης επένδυσης τους. Είμαστε σίγουροι ότι η εμπειρία της Capgemini σε συνεργασία με τα προϊόντα της Oracle θα προσφέρουν αυτήν την ισχυρή πλατφόρμα Bussines analytics για τις κορυφαίες εταιρείες επικοινωνιών."