21 Νοέμβριος 2018

Η SAS εξαγοράζει την Assetlink με στόχο να πρωταγωνιστήσει και στο marketing

H SAS, ηγέτιδα στο χώρο του λογισμικού και των υπηρεσιών επιχειρηματικών analytics, προχώρησε σε συμφωνία εξαγοράς της Assetlink, εταιρείας πρωτοπόρου στη διαχείριση πόρων marketing. O συνδυασμός των λύσεων Πελατειακής Ευφυΐας της SAS και διαχείρισης πόρων marketing της Assetlink θα απλοποιήσει το έργο των marketers στο σχεδιασμό, τη δημιουργία και τη βελτιστοποίηση προγραμμάτων marketing.

Η ενοποίηση της SAS με την Assetlink θα αποβεί προς όφελος των πελατών που χρησιμοποιούν ήδη λύσεις της SAS στα τμήματα marketing. Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί που δραστηριοποιούνται στο συγκεκριμένο χώρο αντιμετωπίζουν την πρόκληση για πιο εξελιγμένα προγράμματα marketing, χωρίς όμως αυτό να σημάνει απαραίτητα και την πρόσληψη επιπλέον στελεχών. Η Assetlink διαθέτει την απαιτούμενη διαχείρισης ροής εργασιών μέσω πολλαπλών καναλιών για να βοηθήσει τους marketers να αποφύγουν πιθανά προβλήματα. Με τη συνδρομή της Assetlink, η SAS θα συμβάλει στη διαχείριση και τη βελτιστοποίηση των marketing λειτουργιών, μέσω αποτελεσματικότερης διαχείρισης των πόρων, αυξημένων δυνατοτήτων μέτρησης και βελτιωμένης χρηματοοικονομικής πληροφόρησης.

“O συγκεκριμένος συνδυασμός είναι ιδανικός και για τις δύο εταιρείες - και, κυρίως, για τους marketers, στους οποίους παρέχουν υπηρεσίες”, σχολίασε ο David Raab, επικεφαλής της συμβουλευτικής εταιρείας Raab Associates. “Επιτρέπει στη SAS να προσφέρει όλη τη γκάμα των λειτουργιών σχεδιασμού και υλοποίησης marketing προγραμμάτων, που αποτελούν μέρη ολοκληρωμένων λύσεων αυτοματοποίησης marketing.”

“H ισχύς των SAS analytics βοηθά τις επιχειρήσεις στον εντοπισμό τομέων για τη βελτίωση του marketing, στην ανάπτυξη στενότερων σχέσεων με τους πελάτες και στην αύξηση της κερδοφορίας. Καθυστερήσεις στην κατάρτιση προϋπολογισμού, τον προγραμματισμό και την κατανομή των πόρων μπορούν να παρεμποδίσουν την αποτελεσματικότητα του marketing”, δήλωσε ο Jim Davis, Senior Vice President και Chief Marketing Officer στη SAS. “Ο συνδυασμός των εξελιγμένων λύσεων διαχείρισης πόρων marketing της Assetlink με τις κορυφαίες λύσεις πελατειακής ευφυΐας της SAS θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς να προσδιορίζουν ποια σημεία λειτουργούν και ποια χρειάζονται βελτίωση. Έτσι, οι marketers μπορούν να γίνουν πιο αποτελεσματικοί, παρέχοντας παράλληλα εξυπνότερες καμπάνιες σε ευρύτερη κλίμακα.”

Η ενοποίηση της SAS με την Assetlink θα δημιουργήσει δραστηριότητες που, μέχρι στιγμής, δεν υποστηρίζονται από άλλες λύσεις στην αγορά, όπως:

  • Tη δυνατότητα διαχείρισης εσωτερικών marketing λειτουργιών, αλλά και πρόσβασης σε analytics, σε πραγματικό χρόνο, απαραίτητη για τη σύνθεση των κατάλληλων επικοινωνιακών ενεργειών στα τηλεφωνικά κέντρα, τους ιστότοπους και τα κινητά και κοινωνικά κανάλια.
  • Εξελιγμένα analytics, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας πρόβλεψης πιθανών τριβών με τον πελάτη, υπολογισμού της κερδοφορίας των πελατών και παρατήρησης των θεμάτων και των συναισθημάτων που σχετίζονται με σχόλια ή παράπονα των καταναλωτών.
  • Βελτιστοποίηση του marketing, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας επιλογής του καλύτερου συνδυασμού πελάτη, προσφοράς και καναλιού για τη μεγιστοποίηση των επιχειρηματικών στόχων όπως η κερδοφορία.
  • Δυνατότητες διαχείρισης δεδομένων και ενοποίησης δια-καναλικών δεδομένων σε κάθε πλατφόρμα data warehouse, απαραίτητες για μια ενιαία, ακριβή εικόνα του πελάτη σε όλα τα κανάλια.

“Τα δεδομένα που συλλέγονται από λύσεις διαχείρισης των λειτουργιών marketing αποτελούν μια πλούσια πηγή πληροφοριών”, πρόσθεσε o Chetan Saiya, CEO της Assetlink. “Εφαρμόζοντας τα ισχυρά SAS Analytics στα δεδομένα που συλλέγονται από την Assetlink, οι επαγγελματίες του marketing μπορούν να αποκομίσουν τα μέγιστα από τους marketing πόρους τους και να προσδιορίσουν νέες ευκαιρίες με ξεχωριστή αξία.”

H εξαγορά τοποθετεί τη SAS σε ηγετική θέση στο χώρο της ολοκληρωμένης διαχείρισης marketing. O συγκεκριμένος όρος, που περιγράφηκε για πρώτη φορά από τη Gartner, αναφέρεται σε μια ολοένα και πιο διαδεδομένη στρατηγική ενοποίησης ανθρώπων, διαδικασιών και τεχνολογιών.

Σύμφωνα με την Gartner, μέχρι το 2014, οι οργανώσεις που θα αναπτύξουν μια ολοκληρωμένη στρατηγική marketing “θα πετύχουν 50% υψηλότερο ROI (επιστροφή στην επένδυση) από εκείνους που δεν θα το κάνουν.”

Oι πελάτες των SAS και Assetlink θα επωφεληθούν για μία ακόμα φορά από τη δέσμευση της SAS για συνεχή ενίσχυση των προϊόντων της. Τριάντα πέντε χρόνια αδιάκοπης αύξησης των εσόδων επιτρέπουν στη SAS να επανεπενδύει περισσότερο από το 20% αυτών σε Έρευνα & Ανάπτυξη κάθε χρόνο, με αποτέλεσμα την επέκταση των παρεχόμενων λύσεων και υπηρεσιών σε τομείς όπως, για παράδειγμα το cloud computing, τα αδόμητα δεδομένα και το grid computing. Επιπλέον, η SAS διαθέτει περισσότερους από 11.000 εργαζόμενους σε περισσότερες από 50 χώρες, καθώς και 400 γραφεία για την παροχή τοπικής υποστήριξης στους πελάτες της.