26 Σεπτεμβρίου 2017

Η Netezza σημαντικό στοιχείο της στρατηγικής business analytics της IBM

Η IBM στοχεύει για τον δίαυλο να αποτελεί το 50 τοις εκατό των πωλήσεων συσκευών αποθήκευσης δεδομένων από τη λειτουργία της Netezza μέσα σε τέσσερα χρόνια, ανέφερε ένα στέλεχος της IBM την Τρίτη, μια μεγάλη αλλαγή από τη σχεδόν ολοκληρωτική εξάρτηση της Netezza από τις άμεσες πωλήσεις πριν η IBM αποκτήσει την εταιρεία το Νοέμβριο.

 

Στο ετήσιο συνέδριο πελατών της Netezza στη Βοστώνη αυτήν την εβδομάδα, η IBM ξεκαθάρισε ότι η Netezza συνιστά σημαντικό στοιχείο της στρατηγικής business analytics και οι συσκευές αποθήκευσης δεδομένων της Netezza θα αποτελούν ένα πρωτεύον στοιχείο του διαύλου των πωλήσεων προϊόντων επιχειρηματικής ευφυΐας.

 

Η IBM, επίσης, προσλαμβάνει κατά κόρον παροχείς λύσεων για να πουλήσουν ή να εργασθούν με τα προϊόντα της Netezza, συμπεριλαμβανομένων υπαρχόντων συνεταίρων της IBM και νέων συνεταίρων. «Νομίζω ότι αυτό μας ανοίγει έναν δρόμο σε ένα τμήμα της αγοράς που δε μπορούσαμε να προσεγγίσουμε πριν», ανέφερε ο James Baum, ο πρόεδρος της Netezza, σε μια συνέντευξη. Ο Baum ήταν ο διευθύνων σύμβουλος της Netezza πριν η IBM αγοράσει την εταιρεία το Νοέμβριο έναντι $1,7 δισεκατομμυρίων.

 

Η IBM χαρακτήρισε τα business analytics ως μια από τις στρατηγικές πρωτοβουλίες της και προέβλεψε ότι τα business analytics και τα προϊόντα και οι υπηρεσίες βελτιστοποίησης θα αποφέρουν $16 δισεκατομμύρια σε πωλήσεις για την εταιρεία μέχρι το 2015.