26 Σεπτεμβρίου 2017

Η αναφορά “Multi-Screen User Behaviors in the Home”

Άτομα που χρησιμοποιούν προσωπικές συσκευές όπως ταμπλέτες και smartphones την ίδια στιγμή που βλέπουν τηλεόραση αγνοούν σχεδόν τελείως τις διαφημίσεις της τηλεόρασης, σύμφωνα με μια νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε από το Strategy Analytics’ Digital Home Observatory. Η αναφορά με τίτλο “Multi-Screen User Behaviors in the Home” παρουσιάζει τους λόγους για τους οποίους οι χρήστες πολλών οθονών εστιάζουν την προσοχή τους από τη μια συσκευή στην άλλη και πώς αυτό ποικίλλει ανάλογα με τον τύπο του περιεχομένου του τηλεοπτικού προγράμματος που βλέπουν.

 

Για παράδειγμα, σκηνές με μεγάλο αντίκτυπο στην οθόνη της τηλεόρασης μπορεί να τραβήξουν την προσοχή των χρηστών από τις προσωπικές συσκευές, ενώ οι διαφημίσεις της τηλεόρασης μπορεί να στρέψουν την προσοχή σε αυτές. «Η ταυτόχρονη χρήση κάποιων οθονών είναι μια συμπεριφορά που υιοθετείται ολοένα και περισσότερο και έγινε γρήγορα ο κύριος τρόπος που τα μικρά παιδιά επιλέγουν να βιώσουν την εμπειρία του να βλέπουν τηλεόραση», αναφέρει η Caroline Park, αναλύτρια και συντάκτρια της αναφοράς. «Οι χρήστες πολλών οθονών πολύ σπάνια συγκεντρώνονται αποκλειστικά σε ένα τηλεοπτικό σόου, και ενώ αυτό αποτελεί πρόκληση για τη βιομηχανία της τηλεόρασης, προσφέρει επίσης νέες ευκαιρίες για την εστίαση της προσοχής των θεατών».