20 Νοεμβρίου 2017

Συνεργασία Nexidia και 1st Credit

Η Nexidia, ένας ηγέτης λύσεων analytics που έχουν να κάνουν με την αλληλεπίδραση των πελατών όσον αφορά τις επιχειρήσεις, ανακοίνωσε σήμερα ότι το γραφείο είσπραξης ιδιωτικών οφειλών 1st Credit επέλεξε το Nexidia Enterprise Speech Intelligence (ESI) Collections Edition ως τον επιλεγμένο του πάροχο λογισμικού speech analytics.

 

Το λογισμικό θα χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με την πλατφόρμα Noble Enterprise Solution του 1st Credit και παρουσιάζει τη δέσμευση της εταιρείας όσον αφορά τη συμβατότητα σε μια εποχή ολοένα και πιο αυστηρών βιομηχανικών κανονισμών, συμπεριλαμβανομένων των οδηγιών Treating Customers Fairly (TCF). Ο Chris Collins, επικεφαλής Ανθρώπινου Δυναμικού και Ανάπτυξης στο 1st Credit, ανέφερε: «Η συμβατότητα βρίσκεται στο επίκεντρο όλων μας των ενεργειών. Με τη Nexidia και τα Noble Systems, είμαστε ικανοί να ανταποκριθούμε σε όλες τις κλήσεις και να εντοπίσουμε αλληλεπιδράσεις των πελατών μας ούτως ώστε να επιβεβαιώσουμε ότι είμαστε πέρα για πέρα συμβατοί με υπάρχοντες και εν εξελίξει κανονισμούς, καθώς επίσης και με τα δικά μας εσωτερικά πρωτόκολλα επιβεβαίωσης ποιότητας».