21 Νοέμβριος 2018

SAS: Διψήφιος ρυθμός ανάπτυξης και κερδοφορία για 36η συνεχή χρονιά

Η SAS, ηγέτιδα στο χώρο του λογισμικού και των υπηρεσιών Business Analytics, κατέγραψε ένα ακόμη ρεκόρ στα οικονομικά αποτελέσματά της παρουσιάζοντας έσοδα 2,725 δις δολαρίων για το 2011 και σημειώνοντας αύξηση 12% σε σχέση με τα αποτελέσματα του 2009. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι η εταιρεία κατάφερε να διατηρήσει ένα ακόμα μεγάλο ρεκόρ, αυτό της συνεχούς ανάπτυξης και κερδοφορίας για 36 συναπτά έτη, δηλαδή από την ημερομηνία ίδρυσής της. Ασφαλώς, κυρίαρχο ρόλο στην επίτευξη των αποτελεσμάτων αυτών έπαιξαν τα εξελιγμένα Analytics, που δίνουν τη δυνατότητα σε ολοένα και περισσότερες εταιρείες και οργανισμούς να ανακαλύπτουν επιχειρηματικές ευκαιρίες μέσα από τον μεγάλο όγκο των δεδομένων τους.

 

“Οι εταιρείες εμπιστεύονται τα SAS Business Analytics για την επίλυση των δυσκολότερων προβλημάτων τους, από την αύξηση των εσόδων μέσα από καλύτερες πολιτικές τιμολόγησης μέχρι τον περιορισμό των ζημιών που οφείλονται σε απάτες”, δήλωσε ο CEO της SAS, Jim Goodnight.

 

O επικεφαλής της εταιρείας σημείωσε ακόμη ότι τα αποτελέσματα του 2011 έρχονται να δικαιώσουν τις θετικές επιπτώσεις της σταθερής επένδυσης στο ανθρώπινο δυναμικό της SAS και τη βραβευμένη εταιρική κουλτούρα της, σε μια οικονομική συγκυρία που παραμένει ιδιαίτερα δύσκολη παγκοσμίως. Μάλιστα η SAS διατήρησε τη συνεχή παρουσία της στη λίστα του περιοδικού Fortune με τις “100 Best Companies to Work For”, ανακοινώνοντας πρόσφατα την κατάκτηση της 3ης θέσης. Η καινοτομία, τονίζει ο Jim Goodnight, ξεκινά με προτεραιότητα στους εργαζόμενους.

“Η καινοτομία είναι αυτή που έχει διατηρήσει τη SAS σε συνεχή ανάπτυξη τα τελευταία 36 χρόνια” επισημαίνει ο Goodnight. “Δεν μπορούμε να ελπίζουμε σε επιτυχία χωρίς καινοτομία, νέα προϊόντα, ιδέες και υπηρεσίες. Οι πιστοί, δημιουργικοί και υγιείς εργαζόμενοι είναι καινοτόμοι.”

 

Το 2011, η SAS αύξησε το προσωπικό της κατά 9,2%, ενώ, όπως συνηθίζει, επανεπένδυσε σημαντικό ποσό των εσόδων –της τάξης του 24%- σε Έρευνα και Ανάπτυξη. Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, η αύξηση των εσόδων της SAS ήταν ισορροπημένη σε παγκόσμιο επίπεδο, με την Αμερική να αντιπροσωπεύει το 46% των συνολικών εσόδων, την περιοχή της EMEA (Europe/Middle East/Africa) το 42% και την Άπω Ανατολή το 12%. Γενικά, η ανάπτυξη της SAS ήταν ισχυρή σε όλες τις μεγάλες γεωγραφικές περιοχές και χώρες, ακόμα και σε περιοχές που έχουν πληγεί περισσότερο από την οικονομική κρίση.

 

Στην Ελλάδα η SAS πέτυχε αύξηση του κύκλου εργασιών της κατά 8,1% σε σύγκριση με το 2010, με την εταιρεία να σημειώνει σημαντικές πωλήσεις τόσο στις λύσεις διαχείρισης κινδύνων και analytics, κυρίως σε τράπεζες, ασφαλιστικές και τηλεπικοινωνιακές εταιρείες, όσο και στις κάθετες λύσεις που απευθύνονται σε συγκεκριμένους κλάδους της αγοράς. Επίσης, αξίζει να αναφέρουμε δύο ακόμα σημαντικές επιτυχίες της SAS Ελλάδος: Την πώληση λύσεων συμμόρφωσης με την ευρωπαϊκή οδηγία Solvency II για τη φερεγγυότητα και κεφαλαιακή επάρκεια ασφαλιστικών εταιρειών, καθώς και ανάλυσης της σύγχρονης τάσης των κοινωνικών δικτύων, με τη λύση SAS Social Network Analysis. Συνολικά, τα έσοδα της εταιρείας από νέες πωλήσεις λογισμικού αυξήθηκαν κατά 29%, ενώ συνολικά οι πωλήσεις λογισμικού αυξήθηκαν κατά 15,4%. “Η πορεία της SAS στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια συνάδει με τη γενικότερη πορεία της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο και χαρακτηρίζεται από υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης τόσο όσον αφορά τα οικονομικά της μεγέθη όσο και το ανθρώπινο δυναμικό της -και μάλιστα εν μέσω κρίσης, επιβραβεύοντας τη στρατηγική της εταιρείας και την προσήλωση στις ανάγκες των πελατών της” δήλωσε ο κ. Νίκος Πέππας, Γενικός Διευθυντής Ελλάδας και Κύπρου της SAS.

 

ΡΕΚΟΡ ΤΗΣ SAS ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ

Τα έσοδα της SAS γνώρισαν σημαντική αύξηση σε όλες τις κατηγορίες λύσεων της εταιρείας, αλλά και σε όλους τους κλάδους. Αναλυτικότερα, οι λύσεις λογισμικού για την ανίχνευση της απάτης σημείωσαν τριψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, τα έσοδα από τις on-demand λύσεις αυξήθηκαν σχεδόν 50%, ενώ οι λύσεις analytics και διαχείρισης της πληροφορίας γνώρισαν διψήφια ανάπτυξη, όπως και οι λύσεις πελατειακής ευφυΐας, διαχείρισης των κινδύνων, λιανικής και εφοδιαστικής αλυσίδας.

 

Το 2011, ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο επέλεξαν λύσεις analytics αντιλαμβανόμενες τα οφέλη της εξελιγμένης τεχνολογίας. Έτσι, τα analytics γνώρισαν διψήφια ανάπτυξη σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένων των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, του δημόσιου τομέα, της υγείας και των βιοεπιστημών.

 

Η ΜΕΤΡΗΣΙΜΗ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑLYTICS

Ο κύκλος εμπιστοσύνης μεταξύ της SAS, των εργαζομένων και των πελατών της, απέδωσε και το 2011 πολλές και σημαντικές επιτυχίες. Μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα περιλαμβάνουν:

 

Ø Berlingske Media: To μεγαλύτερο ειδησεογραφικό πρακτορείο της Δανίας χρησιμοποίησε λύσεις πρόβλεψης της ζήτησης και μείωσε τον όγκο παράδοσης κατά 12%, χωρίς να επηρεαστούν οι πωλήσεις.

Ø Chartis: H γνωστή ασφαλιστική εταιρεία πέτυχε πωλήσεις $14 εκατ. –που αντιπροσωπεύουν αύξηση 100%- στοχεύοντας σε νέες, χαμηλού ρίσκου δραστηριότητες και αποφεύγοντας ζημίες $75 εκατ.

Ø Invacare: Η εταιρεία που κατασκευάζει και διανέμει ιατρικά προϊόντα, έκανε απόσβεση της επένδυσης στη SAS μέσα σε εννέα μήνες.

Ø Janssen Pharmaceutical Companies: Η φαρμακευτική εταιρεία της Johnson & Johnson σημείωσε αύξηση στο κανάλι marketing κατά 30%.

Ø Kansas Department of Wildlife and Parks: Χρησιμοποίησε λύσεις στοχευμένου marketing για την πώληση αδειών αλιείας, προσθέτοντας $3,8 εκατ. στα ταμεία της Πολιτείας.

Ø Macys.com: Μείωσε το ρυθμό αποχώρησης των e-mail συνδρομών της κατά 20% και βελτίωσε την παραγωγικότητα των αναλυτών, εξοικονομώντας από το τμήμα ηλεκτρονικού εμπορίου $500.000 το χρόνο.

Ø Loyalty New Zealand: Δημιουργεί μοντέλα αγοραστικής συμπεριφοράς σε λιγότερο από 30 λεπτά και μπορεί να αναπτύξει και να ξεκινήσει προωθητικές εκστρατείες σε μία μέρα, κάτι που με την προηγούμενη μέθοδο απαιτούσε έως και 20 μέρες.

Ø Statistics Estonia: Επιτάχυνε τη διανομή πληροφοριών μέχρι και 50%, εξοικονομώντας πάνω από €1 εκατ.

Ø The North Carolina Department of Transportation: Εξοικονόμησε $500.000 στο κόστος των έργων και 20% στο χρόνο σχεδιασμού.

Ø Twiddy & Company: Διαθέτοντας περισσότερα από 900 ακίνητα στη Β. Καρολίνα, η οικογενειακή μεσιτική επιχείρηση μείωσε το ποσοστό λανθασμένης τιμολόγησης κατά 15% και λαμβάνει ταχύτερες και καλύτερες αποφάσεις.

Ø The University of Central Florida: Το δεύτερο μεγαλύτερο δημόσιο πανεπιστήμιο των ΗΠΑ, λαμβάνει τα δεδομένα που αφορούν τον προϋπολογισμό και άλλες αναφορές που οδηγούν σε σημαντικές αποφάσεις σχετικές με φοιτητές, προγράμματα, πόρους και εγκαταστάσεις, σε πραγματικό χρόνο.

 

ΟΙ ΕΞΑΓΟΡΕΣ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΗ ΕΥΦΥΙΑ

Δύο σημαντικές εξαγορές το 2011 προσέθεσαν κρίσιμες τεχνολογίες που ενισχύουν ακόμα περισσότερο το χαρτοφυλάκιο λύσεων της SAS:

Assetlink: Κορυφαία εταιρεία στις τεχνολογίες διαχείρισης λειτουργιών και ενεργειών marketing.

Baseline Consulting: Eταιρεία με σημαντική τεχνογνωσία στη διαχείριση δεδομένων.

 

ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣIΕΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 

Το 2011, η SAS εισήγαγε τη μοναδική in-memory πρόταση στην αγορά, με εξελιγμένα “big data” analytics που παρέχουν βαθιά γνώση των δεδομένων. Τα SAS High-Performance Analytics (διαθέσιμα σε αποθήκες δεδομένων από τους συνεργάτες Teradata και EMC Greenplum) συνδυάζουν την τεχνογνωσία των analytics και τη βαθιά γνώση των συνεργατών της στον τομέα της παράλληλης επεξεργασίας. Ως αποτέλεσμα, οι πελάτες απολαμβάνουν μια βελτιστοποιημένη, in-memory αναλυτική συσκευή για να αντιμετωπίζουν με αυτοπεποίθηση πολύπλοκα επιχειρηματικά προβλήματα με πολύ ταχύτερο ρυθμό.

 

Παράλληλα, η SAS και οι συνεργάτες της βοηθούν τους πελάτες τους να αποκτήσουν αναλυτική φιλοσοφία. Συμμετέχοντας σε ερευνητικά έργα, τα SAS/Teradata Product Advisory Council και το Institute for Advanced Analytics βοηθούν τους πελάτες να αναγνωρίζουν τις επιχειρηματικές ευκαιρίες. Επίσης, το νέο σχήμα Accenture SAS Analytics Group βοηθά τα ανώτερα επιχειρησιακά στελέχη να αποκομίζουν πρακτικές γνώσεις από τα δεδομένα τους, να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις και να βελτιώνουν τα επιχειρηματικά αποτελέσματα.

 

Στο πελατολόγιο της SAS και των συνεργατών της περιλαμβάνονται οι: National Australia Bank και Commonwealth Bank στην Αυστραλία, Generali Insurance στην Ιταλία, Oita Bank στην Ιαπωνία, Hana Financial Group της Κορέας, Samsung Securities, National Bank of Abu Dhabi και η ρωσική MTS.

 

ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ

 

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η ποσότητα της πληροφορίας σε παγκόσμιο επίπεδο διπλασιάζεται κάθε δύο χρόνια και τα δεδομένα που δημιουργήθηκαν τον περασμένο χρόνο ξεπέρασαν τα 1,8 τρισεκατομμύρια gigabytes. Άλλες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για αύξηση του όγκου των δεδομένων κατά 50 φορές μέχρι το 2020. “H αναζήτηση επιχειρηματικής αξίας στα big data αποτελεί το σύγχρονο κυνήγι θησαυρού”, επισημαίνει ο Jim Davis, Senior Vice President και Chief Marketing Officer της SAS. “Τα big data παρουσιάζουν ενδιαφέρον στο βαθμό κατά τον οποίο κάποιος μπορεί να αποκομίσει χρήσιμα συμπεράσματα από αυτά και το εργαλείο για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο είναι τα analytics. Κατά συνέπεια, τα Big Data Analytics και όχι τα Big Data από μόνα τους, προσφέρουν πραγματική αξία και γνώση”.

 

To 2012, η SAS θα συνεχίσει να καινοτομεί, με νέες τεχνολογίες στην ανάλυση των big data, την ανάπτυξη ισχυρότερων σχέσεων με τους πελάτες, την καταπολέμηση της απάτης, κ.ά. Αναλυτικότερα, η SAS θα:

  • Επεκτείνει την οικογένεια SAS High-Performance Analytics με στόχο να παρέχει μεγαλύτερη αξία μέσα από αναλυτικές, εξειδικευμένες και οριζόντιες επιχειρηματικές λύσεις, βοηθώντας στη μείωση του χρόνου επεξεργασίας πολύπλοκων λειτουργιών από ημέρες σε ώρες και από ώρες σε λεπτά.
  • Επενδύσει στη δυναμική των λύσεων SAS Customer Intelligence με νέες εκδόσεις των SAS Social Media Analytics και SAS Marketing Automation.
  • Βοηθήσει τις εταιρείες παροχής χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, αλλά και άλλες επιχειρήσεις, να διαχειρίζονται καλύτερα τον πιστωτικό και το λειτουργικό κίνδυνο.
  • Αναβαθμίσει το λογισμικό καταπολέμησης της απάτης για να βοηθήσει τους οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στους χώρους των τραπεζών, του δημόσιου τομέα, της υγείας και των ασφαλειών, να αντιμετωπίσουν καλύτερα το οικονομικό έγκλημα.
  • Συνεχίσει να επενδύει στα Analytics, καλύπτοντας μια ευρεία κλίμακα προγνωστικής ανάλυσης, πρόβλεψης και αναγκών λειτουργικής έρευνας. Με τα εξελιγμένα analytics, η SAS θα βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί θα χρησιμοποιούν τεράστιες ποσότητες δομημένων και αδόμητων δεδομένων για καλύτερες και ταχύτερες επιχειρηματικές αποφάσεις.

“Τι θα κάνετε με τον έξτρα χρόνο, αν μπορείτε πλέον να εκτελείτε τις εργασίες σας σε δύο λεπτά αντί για πέντε ώρες;” ρωτά ο Jim Goodnight. “Θέλω απλά να αναθεωρήσω τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται τα επιχειρηματικά προβλήματα. Πράγματα που στο παρελθόν δεν μπορούσαμε ούτε να σκεφτούμε, είναι πλέον δυνατά.”

 

Σχετικά με την SAS

H SAS είναι ηγέτιδα εταιρεία λογισμικού και υπηρεσιών Business Analytics  και ο μεγαλύτερος ανεξάρτητος προμηθευτής παγκοσμίως στην αγορά του Βusiness Intelligence.

Οι επιχειρηματικές λύσεις της SAS βρίσκουν εφαρμογή σε κάθε πτυχή της καθημερινότητας του σύγχρονου ανθρώπου, από τους δρόμους στους οποίους κινείται και τα τραπεζικά δάνεια που διαθέτει, μέχρι το συμβόλαιο κινητής τηλεφωνίας που χρησιμοποιεί.

Η SAS βοηθά τους σύγχρονους οργανισμούς και επιχειρήσεις να αντιληφθούν πλήρως την τεράστια δυναμική του πιο πολύτιμου αγαθού τους: των δεδομένων τους. Απλούστερα, οι λύσεις της βοηθούν τους οργανισμούς να αντλήσουν συγκεκριμένη και πολύτιμη πληροφορία από τα διάσπαρτα επιχειρησιακά δεδομένα για τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων με στόχο τη βελτίωση της απόδοσής τους.

Για το λόγο αυτό, η SAS αποτελεί τον έμπιστο συνεργάτη των σύγχρονων επιχειρήσεων και οργανισμών, με τις εξειδικευμένες και κλαδικές λύσεις της να χρησιμοποιούνται σε πάνω από 50.000 εγκαταστάσεις σε περισσότερες από 100 χώρες ανά την υφήλιο, καθώς και σε 93 από τους Top-100 οργανισμούς της λίστας Global 500 του έγκριτου περιοδικού Fortune. Από το 1976 η SAS δίνει στους πελάτες της ανά τον κόσμο “Τhe Power to Know” (www.sas.com).