19 Νοεμβρίου 2017

Oracle Communications Billing and Revenue Management σε Oracle Exadata Database Machine και Oracle Exalogic Elastic Cloud

Η λύση Oracle Communications Billing and Revenue Management σε Oracle Exadata Database Machine και Oracle Exalogic Elastic Cloud επεξεργάζεται περίπου 1 δισεκατομμύριο εγγραφές συμβάντων LTE ανά ώρα, ξεπερνώντας κατά πολύ τις προσδοκίες της αγοράς


 

Η Oracle ανακοίνωσε τα αποτελέσματα μιας δοκιμής επιδόσεων που κατέδειξε ότι η λύση Oracle Communications Billing and Revenue Management (BRM) εκτελούμενη σε Oracle Exalogic Elastic Cloud, σε συνδυασμό με τρία rack Oracle Exadata Database Machine που τρέχουν Oracle Enterprise Linux, επέδειξε εξαιρετικές επιδόσεις και επεκτασιμότητα, χαρακτηριστικά που ενδιαφέρουν άμεσα τις εταιρείες παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών που στοχεύουν στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών αξιολόγησης κόστους κλήσεων (rating) που εφαρμόζουν, καθώς η ανάπτυξη της ευρυζωνικής πρόσβασης μέσω φορητών συσκευών και η χρήση δεδομένων φτάνουν σε πρωτόγνωρα επίπεδα.

 

· Σε αυτήν τη δοκιμή επιδόσεων, η Oracle χρησιμοποίησε πραγματικά σενάρια που αφορούν σε πολύπλοκες περιπτώσεις τιμολόγησης από έναν κορυφαίο πάροχο υπηρεσιών των Η.Π.Α.  Συγκεκριμένα, κατά τη δοκιμή μετρήθηκε η απόδοση της αξιολόγησης κόστους κλήσεων συμβάντων LTE (Long-Term Evolution) για:(1)

o 100 εκατομμύρια συνδρομητές

o 5.000 διαφορετικά προγράμματα χρεώσεων

o Λογαριασμούς κοινής χρήσης με φίλους και συγγενείς, με κοινή χρήση εκπτώσεων

o Υπολογισμό εκπτώσεων

o Προγράμματα χρεώσεων για χρήση πολλαπλών υπηρεσιών, όπως φωνής, σύντομων γραπτών μηνυμάτων (SMS) και δεδομένων

o Σύγκλιση λογαριασμών με 70% καταναλωτές, 15% μεγάλες εταιρείες και 15% λιανική

o Ταυτόχρονες δραστηριότητες εκπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών που προσομοίαζαν σε λειτουργίες υπό πραγματικές συνθήκες

 

· Η λύση Oracle Communications Billing and Revenue Management πέτυχε ταχύτητα επεξεργασίας ίση με 926 εκατομ. EDR (αναλυτικές εγγραφές συμβάντων) ανά ώρα, σχεδόν διπλάσια από τις απαιτήσεις αναμενόμενης απόδοσης του συμμετέχοντα παρόχου υπηρεσιών και υπερβαίνοντας κατά πολύ τις απαιτήσεις επεξεργασίας LTE ακόμα και των μεγαλύτερων παρόχων υπηρεσιών.(2)

 

· Με άλλα λόγια, τα αποτελέσματα της δοκιμής καταδεικνύουν ότι, αν κάθε ένας από τους 7 δισ. κατοίκους του πλανήτη μας κάνει κάποιον συνδυασμό ενεργειών, όπως τηλεφωνική κλήση, αποστολή γραπτών μηνυμάτων ή λήψη περιεχομένου, η λύση Oracle Communications Billing and Revenue Management εκτελούμενη σε Oracle Exadata Database Machine και Oracle Exalogic Elastic Cloud θα μπορούσε να επεξεργαστεί όλα αυτά τα συμβάντα μέσα σε μία μόνο ημέρα.

 

· Η δοκιμή επιδόσεων κατέδειξε, επίσης, τη γραμμική επεκτασιμότητα της λύσης (100 Million Subscriber LTE Performance Test) όταν αυξήθηκε η βάση των συνδρομητών από την πλευρά της εφαρμογής υπηρεσιών, καθώς και τη σχεδόν γραμμική επεκτασιμότητα για τη βάση δεδομένων σε περιβάλλον συμπλέγματος (cluster).  Συγκεκριμένα, καθώς οι πόροι του μηχανισμού αξιολόγησης κόστους κλήσεων (rating) του server εφαρμογών αυξήθηκαν από ένα σε εννέα νήματα για προσομοίωση περιπτώσεων αυξημένης χρήσης υπηρεσιών, και καθώς προστέθηκαν πόροι στη βάση δεδομένων (με μετάβαση από ένα σε τρία συστήματα Oracle Exadata Database Machine), ο ρυθμός διεκπεραίωσης της επεξεργασίας αυξήθηκε και καταδείχτηκε, αντίστοιχα, η γραμμική και η σχεδόν γραμμική επεκτασιμότητα της λύσης.

 

· Η δοκιμή επιδόσεων συνέχισε να τρέχει για διάστημα τεσσάρων ωρών χωρίς να προκύψει κανένα σφάλμα, επιδεικνύοντας έτσι τη σταθερότητα του ρυθμού διεκπεραίωσης της επεξεργασίας.


Σχετικές Δηλώσεις

· Ο Bhaskar Gorti, Senior Vice President και General Manager, Oracle Communications, δήλωσε: «Τα αποτελέσματα αυτά είναι πράγματι πρωτοποριακά και αποτελούν τις μέγιστες επιδόσεις που έχουν δημοσιευτεί ποτέ σε αυτόν τον κλάδο, ενώ καταδεικνύουν την ισχύ του ενοποιημένου εξοπλισμού και λογισμικού που συναποτελούν τη λύση μας και επιτρέπουν στις εταιρείες παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών να καλύψουν τις ολοένα και πιο πολύπλοκες ανάγκες χρέωσης, καθώς η ανάπτυξη της ευρυζωνικής πρόσβασης μέσω φορητών συσκευών και η χρήση δεδομένων μεγεθύνονται ανάλογα με την εξέλιξη της νέας γενιάς τεχνολογιών δικτύων.  Η Oracle είναι σταθερή στη δέσμευσή της να δημοσιεύει αναλυτικά αποτελέσματα δοκιμών επιδόσεων, όπως αυτά, ώστε να εφοδιάζει τις εταιρείες παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με τα πλήρη δεδομένα που χρειάζονται για να αξιολογήσουν τα πλεονεκτήματα των λύσεών μας.  Οι εταιρείες παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών θα πρέπει να προσδοκούν, αν όχι να απαιτούν, την υιοθέτηση ανάλογων διαφανών πρακτικών από όλους τους προμηθευτές που δραστηριοποιούνται στον κλάδο.»