26 Σεπτεμβρίου 2017

Η PivotLink Ανακοινώνει την Εφαρμογή του Retail Customer Performance Management και την Απόκτηση της Acteea

Η PivotLink, ο ηγέτης-πάροχος λύσεων retail performance management που προσφέρονται μέσω Software as a Service (SaaS), ανακοίνωσε σήμερα την εφαρμογή του PivotLink Customer Performance Management, μιας λύσης που επιτρέπει στους online και omni-channel λιανοπωλητές να βελτιώσουν το “Customer Lifetime Value”. Η PivotLink ανακοίνωσε, επίσης, ότι απέκτησε την Acteea, Inc., έναν ιδιωτικό πάροχο λύσεων SaaS e-commerce analytics, ενσωματώνοντας την αξιολόγηση πελατών και τη βελτιστοποίηση της κατάτμησης και της απόδοσης του μάρκετινγκ.

 

Λιανοπωλητές όσον αφορά την ένδυση, το e-commerce και άλλους κλάδους παλεύουν με το κόστος και την πολυπλοκότητα του να τιθασεύσουν μεγάλους όγκους transactional, mobile και social data και του να αφομοιώσουν γνώσεις χρησιμοποιώντας παραδοσιακές προσεγγίσεις Business Intelligence (BI). Η RSR Research δείχνει ότι 70% των μεγάλων λιανοπωλητών δε λαμβάνουν πληροφορίες αρκετά γρήγορα και 60% δε μπορούν να δράσουν αρκετά γρήγορα όσον αφορά τις πληροφορίες ακόμα και όταν τις λάβουν. [1]

 

Η IDC εκτιμά ότι η συνολική αγορά λογισμικού Business Analytics στο Λιανικό Εμπόριο θα αυξηθεί στο 8,6% από το 2010 έως το 2015, ενώ έρευνα της IDC δείχνει επίσης ότι το Λιανικό Εμπόριο βρίσκεται ανάμεσα στις πέντε πρώτες βιομηχανίες όσον αφορά τις επενδύσεις Business Analytics.