23 Ιούνιος 2018

PREDICTA’s New Year Event

Την Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου διεξήχθη η ετήσια εορταστική εκδήλωση της PREDICTA – Analytics for Decision Making στο ξενοδοχείου Αμαλία.  Σε μια κατάμεστη αίθουσα, στελέχη από τον κλάδο των Τραπεζών, των Τηλεπικοινωνιών, του Λιανεμπορίου, των Ασφαλειών, της Ενέργειας, αλλά και Δημόσιοι λειτουργοί και Ακαδημαϊκοί συμμετείχαν στα εορταστικά happenings και παρακολούθησαν τις παρουσιάσεις των προσκεκλημένων συνεργατών της εταιρίας.

 

Στην εκδήλωση συμμετείχαν με παρουσιάσεις ο  κ. Ματσικούδης, Διευθυντής Marketing των Marks & Spencer, η κ. Τζιάγκα, Επικεφαλής Διαχείρισης Αξίας Πελάτη & MIS Δικτύου της GENIKI BANK και οι κκ Τσιάμας και Γλυμιδάκης, Head of Credit Scoring & MIS και Risk Analytics & Portfolio Monitoring Manager αντίστοιχα, της Eurobank EFG – Household Lending Business Unit. Την εκδήλωση συμπλήρωσε ένα δυναμικό panel με εκπροσώπους στελέχη από τον τηλεπικοινωνιακό κλάδο την κ. Παρασκευοπούλου από το Customer Base Manegement της Vodafone, τους κκ Παναγιωτόπουλο και Μάτσα, από το aCRM της Hellas Online και τη Διεύθυνση Marketing Εταιρικών & Επιχειρησιακών Πελατών του ΟΤΕ αντίστοιχα, και την κ. Κουτρουβή, Διευθύνουσα Σύμβουλο της PREDICTA Α.Ε., σε μια συζήτηση που συντόνισε ο κ. Βερμισσώ, αρχισυντάκτης του περιοδικού Insurance World και σύμβουλος έκδοσης του περιοδικού ΧΡΗΜΑ.

 

Την εκδήλωση χαιρέτησε η κ. Κουτρουβή, ενώ ο κ. Παπαπαναγής, Operations Director της εταιρίας, παρουσίασε στο κοινό τους λόγους για τους οποίους κάθε εταιρία πρέπει να υιοθετήσει τεχνολογίες Data Mining/ aCRM και να τις εντάξει στις καθημερινές τις διαδικασίες.

 

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της Ethos Media και των περιοδικών Insurance world, ΧΡΗΜΑ και Ph.B.