18 Νοεμβρίου 2017

Η Adobe Επεκτείνει τη Σειρά της Social Analytics με το Adobe Social

Η Adobe Επεκτείνει τη Σειρά της Social Analytics με το Adobe Social

Αν και η εταιρεία είναι περισσότερο γνωστή για λογισμικό σχεδιασμού όπως το Photoshop και τεχνολογίες ανάπτυξης όπως το Flash, η Adobe δραστηριοποιείται επίσης ως εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ. Η Adobe φιλοξένησε τη Διάσκεψη Ψηφιακού Μάρκετινγκ στο Salt Lake City (κοντά στα κεντρικά της εταιρείας analytics Omniture που έχει αποκτήσει η Adobe), όπου ανακοίνωσε το νέο προϊόν που ονομάζεται Adobe Social. Το Adobe Social συνδέει τα δεδομένα μιας εταιρείας με τις εργασίες από πολλαπλά κοινωνικά δίκτυα, κι έτσι ο Διευθυντής Προϊόντων Matt Langie το ονομάζει «την πρώτη λύση που ενσωματώνει όλους τους κεντρικούς ρόλους και τις ευθύνες στο κοινωνικό μάρκετινγκ».

Η Adobe υπόσχεται τώρα δυνατότητες «μάρκετινγκ που μπορεί να προβλέψει» όσον αφορά πολλαπλά προϊόντα Marketing Suite. Έτσι, αντί να κοιτάνε απλώς ένα σωρό δεδομένα και να ελπίζουν για το καλύτερο καθώς παίρνουν αποφάσεις σχετικά με το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση, οι εταιρείες μπορούν τώρα να κινούνται με βάση σενάρια που βασίζονται σε αυτά τα δεδομένα.